לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

בניית גג רעפים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

מחפשים בניית גג רעפים? מצאתם!

בבתים פרטיים, דו-משפחתיים, בניינים שאינם גורדי שחקים ובעוד מבנים רבים, גג המבנה הוא חלק בולט ומשמעותי ממנו, שמשפיע באופן יוצא דופן על מראהו ועיצובו. 

רוב המבנים בארץ מחזיקים בגג בטון שטוח, הנחשב אומנם לעמיד אך גם לפשוט ונטול ייחוד ואסתטיקה. בהשפעת הארכיטקטורה והבנייה הנפוצה בארצות רבות בעולם המערבי, משפחות רבות בארץ בחרו לבנות גג רעפים לביתם, המקנה לחלקו העליון של הבית חסימות ואטימות, אך גם משנה לחלוטין את מראה המבנה ומעניק לו אסתטיקה כפרית יפהפייה. בשנים האחרונות יותר ויותר מבנים נבנים עם גג רעפים מעוצב, וכמו כן, רבים מבעלי הבתים הפרטיים ובנייני המגורים בחרו להוסיף לביתם גג רעפים ובכך לחדש את מראהו.

בניית גגות רעפים
עם אחריות ועבודה ברמה הגבוהה ביותר
כולל תשלום לפי תשלומים לפי שלבי השיפוץ
לייעוץ חינם חייגו כעת:
055-970-5879

בניית גג רעפים

למה אנו זקוקים לגג רעפים?

המראה האסתטי, הנעים והמושך של מבנה הביית חשוב לרבים מהדיירים. בזמן שיפוץ דירה או בניית בית חדש, רבים בוחרים להשקיע במראה גג הבית, מה שמוביל בדרך כלל לבניית גג רעפים, סגנון הגג היפה והיוקרתי ביותר כיום. 

לגג הרעפים יתרון גדול משמעותי מלבד יופיו- הוא הגג החסין ביותר מפני נזילות ופגיעות מזג האוויר, הודות לצורתו המשופעת שלא מאפשרת אגירת מים ולחומרים העוצמתיים והחסינים מהם עשויים הרעפים. 

כשאנו מעוניינים לאטום את בתינו בצורה טובה ואמידה, ליפות ולהפוך את מראהו למרשים יותר- גג רעפים הוא הפתרון המושלם. גג רעפים מעניק למבנה עיצוב כפרי ומרשים אשר הופך אותו לייחודי ויוקרתי בעיניי אנשים המגיעים מבחוץ. 

מחירון התקנת גג רעפים

קיימים סוגים רבים של רעפים המיוצרים מחומרים שונים ומעוצבים בצורות שונות:

סוג הרעפים מהו החומר והעיצוב? מחיר למ"ר
רעפי צפחה "צפחה" לוחות ביוונית, עשויים מחומר סלעי בגוון כהה. הודות לתהליך שעובר החומר הם עמידים מפני פגעי מזג האוויר וחדירת מים לאורך שנים 80-120 ₪
רעפים דמויי צפחה עשויים מחומר סינטטי עוצמתי יותר מהצפחה, ומעוצבים בדוגמת קשקשי אבן כהים במראה טבעי. 120 ₪ ומעלה
רעפי חרס עשויים מחרס בגוון אדמדם בעל חסינות מפני פגיעה ודהייה. עמידים עשרות רבות של שנים 35-50 ₪ 
רעפי חרס פורטוגזי עשויים מחרס עוצמתי ועמיד יותר, בעל גוון טבעי עמוק ומראה כפרי ומעודן יותר  70-75 ₪ 
רעפי רב רעף עשויים ממתכת ומצופים בחומר אקרילי דוחה מים. מעוצבים במראה מאורך ובעובי משתנה, מה שיוצר מראה גג מלא ברעפים קטנות וצפופות. 65-80 ₪ 
רעפי פלדה עשויים מפלדה עוצמתית, עמידה ובלתי שבירה, ומצופים בחומר דוחה רעשים (כדי להשקיט את הרעש בשעת סופה או מטר) 50-60 ₪ 
רעפי שינגלס עשויים תערובת חומר ביטומני בעל תכונות עמידות. קלי משקל במיוחד, ונצבעים בגוון שרף  60-70 ₪ 
רעפי בטון עשויים יציקות בטון, בעלי תכונות אטומות ואמידות (יכולים להחזיק כמה עשרות שנים) 65-80 ₪ 

  כמו כן, בעלות התקנת הגג יכללו מספר עבודות נוספות: בניית שלד הגג, איטומו, בידודו, התקנת ארגז רוח בתחתיתו והתקנת מרזבים למניעת הצטברות מים. 

 

גג רעפים מול גג שטוח – מה עדיף?

כאמור, מלבד תכונותיו העיצוביות והאסתטיות של גג הרעפים, הוא ממלא מקום חשוב בהגנה על הבית מפני נזילות ופגעי מזג האוויר.

גג שטוח עשוי בדרך כלל מבטון – חומר עוצמתי ודוחה מים כשהוא חדש, אך בחלוף השנים, מתבלה ומפתח חדירות מסוימת לרטיבות. כמו כן, מלבד חוסר האסתטיקה שבגג בטון שטוח, מבנהו הישר עלול לגרום להצטברות של שלוליות מים (שלאט לאט נספגות בגג וחודרות למבנה) – דבר הנמנע בגג רעפים בעל צורה משופעת שלא מאפשרת הצטברות זו. גג רעפים נבנה בצורה כזאת אשר מאפשרת מצד אחד פינוי של כמויות מים גדולות הישר אל תעלות הניקוז ומניעת הצטברות שלהם בגג ומצד שני, גג רעפים מעניק בידוד ואיטום מושלם אשר מקנה תחושה חמה בתוך הבית במיוחד בתקופות החורף.

בניית גג רעפים ללא היתר

בדרך כלל, כל עבודת בנייה המשנה את מראהו של המבנה, כולל עבודת בנייה על הגג, מחייבת היתר בנייה מהרשות המקומית. כאשר אנו מעוניינים להגביה את גגו של הבית, לבצע בו שינויים שיגביהו את תקרת החדר, יצרו חדר נוסף או עליית גג או לחלופין יוסיפו חלונות בחזית הבית, אנו מחויבים להשיג היתר בנייה לפני תחילת העבודה.

לעומת זאת, כאשר משפצים גג רעפים, מתקנים אותו או מחליפים אותו, כלומר, מבצעים עבודות בנייה במבנה קיים שאינן משנות את חזיתו – אין צורך בהיתר כלל, וניתן להתחיל בתהליך בחופשיות.

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים לבניית גגות רעפים?

במהלך למעלה עשרים השנה האחרונות, פועלת חברת מאסטרים בשיפוצים במגזר הפרטי והציבורי ומספקת עבודות בנייה ושיפוצים יוצאות מן הכלל. הניסיון הרב בתחום הרחב של כל סוגי השיפוצים מנחה את אנשי המקצוע המומחים שלנו בכל עבודה, כך שהעבודה תמיד מדויקת ומקצועית והלקוחות שמחים ומרוצים. בניית גג רעפים, הינה עבודה מאוד מורכבת אשר יש לעשותה בשלבים ומבלי לדלג עליהם. בניית גג רעפים חייבת להיעשות באמצעות אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום בניית גג רעפים ויידעו לבצע את העבודה, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר וללא קיצורי דרך אשר עלולים להוביל לתזוזה של הרעפים ממקומם ולנפילתם על האדמה. מאסטרים בשיפוצים, מחזיקים במיטב אנשי המקצוע אשר להם הניסיון הדרוש לבניית גג רעפים, ברמה הגבוהה ביותר.

 

שאלות ותשובות

icon

לגגות רעפים יש יתרונות רבים, ביניהם: עמידות גבוהה לרטיבות ונזילות, אין צורך עוד באיטום חוזר, ובידוד ברמה גבוהה.

icon

ישנם מספר סוגים נפוצים של גגות רעפים בישראל: רעפי חרס, רעפי בטון, ורעפי אונדולין. לכל אחד מהסוגים, קיימים יתרונות וחסרונות.

icon

המחירים לבנייה או התקנת גג רעפים הינם החל מ־280 ש"ח למ"ר. המחירים מושפעים מהאיכות וסוג החומר, העיצוב, מורכבות העבודה, והגודל הרצוי.

תפריט ראשי