לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

החלפת אמבטיה למקלחון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

הגיע הזמן להתעדכן? מקלחון זהו מוצר חובה למקלחת

החלפת אמבטיה למקלחון הוא הפיתרון המודרני ביותר שאפשר לעשות במקלחות חדשות.
מקלחון הוא אחד הפריטים הנוחים ביותר עבור מקלחת ולכן בבתים רבים מעדיפים אופציה זו על פני עמידה בתוך האמבט, זו אופציה בטיחותית הרבה יותר. 

החלפת אמבטיה למקלחון

מתי נצטרך להחליף את האמבטיה למקלחון?

כאשר כבר אין ילדים קטנים בבית, הרבה יותר נוח להתקלח במקלחון ומכיוון שאין שימוש באמבטיה, כדאי להוציא אותו ובשטח הזה להקים מקלחון. 

זה קורה גם כאשר יש בבית אדם נכה שאינו יכול להיכנס לאמבטיה ולכן יש לדאוג לו למקלחת במידות המתאימות ולאפשרויות הגישה שיהיו נוחות עבורו, כולל ידיות אחיזה בכמה מקומות כמו במקלחון וליד השירותים.

החלפת אמבטיה למקלחון
החלפת אמבטיה למקלחון – מיד לאחר ההחלפה

מה כלול בעבודת החלפת אמבטיה למקלחון? 

בשלב ראשון שוברים את האמבטיה הקיימת, מנקים, אוטמים עם חומרים מעולים ומפלסים את השטח כדי ליצור את התשתיות המתאימות עבור הקמת המקלחון. יש להכין נקודות אינסטלציה עבור כניסת ויציאת המים בעת המקלחת. 

מרצפים את רצפת המקלחון באריחים שהם מחוספסים ומונעים החלקה. חלק מהמרצפות מודבקות באופן זוויתי מעט, כדי שכל המים יזרמו משטח המקלחון ישירות לביוב ולא יצטברו על המרצפות. כמו כן מבצעים חיפוי של הקירות באריחי קרמיקה איכותיים שמתאימים וויזואלית לחדר האמבטיה. 

מזמינים מראש מקלחון במידות המתאימות על פי השטח הקיים. יש כמה אופציות של מקלחות מרובעים, מעוגלים, פינתיים ועוד, בעלי פתח אחד או יותר. המקלחונים בנויים מזכוכית מחוסמת כדי למנוע שבר שלה ופציעה כתוצאה מכך. 

חשוב להזמין מקלחון אצל אנשי מקצוע מנוסים שייצרו אותו במפעל והצוותים המיומנים שלהם יבצעו את ההתקנה באופן מושלם. 

לאחר מכן מתקנים ברז נוח כמו אינטרפוץ שמאפשר מקלחת עם הרבה מים אשר יוצאים מראש הגשם והכוונה נוחה של המים החמים והקרים.

מחירים להחלפת אמבטיה למקלחון – מחירון מעודכן 2022

סוג העבודה עלויות בש"ח 
הריסה ופינוי של האמבטיה הישנה  החל מ- 2,000 ש"ח
הקמת נקודות אינסטלציה חדשות החל מ- 1,700 ש"ח
איטום רצפת מקלחון וקירות עם חומרים ייעודיים החל מ- 2,300 ש"ח
ריצוף באריחי קרמיקה 30X60 על רצפה 5 מ"ר וקיר 5 מ"ר (סה"כ 10 מ"ר) החל מ- 3,000 ש"ח
אריחי קרמיקה לחיפוי הקירות 10 * 270 החל מ- 2,700 ש"ח
מקלחון בנוי מזכוכית מחוסמת  החל מ- 650 ש"ח
כמה עולה החלפת אמבטיה למקלחון קומפלט כולל הכל? החל מ-8,000 ש"ח

לעוד פרטים והזמנת הצעת מחיר חינם, הכנסו למחירון.

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים

חדר הרחצה הוא אזור חשוב בבית ולכן כל עבודה שמתבצעת בו אמורה להיות מאד מקצועית תוך חשיבה על כל צורך שקיים ושימוש בחומרים באיכות גבוהה. העובדים של מאסטרים בשיפוצים מסתכלים על כל פרויקט בראייה רחבה ולכן הם מגדילים ראש, חושבים קדימה ומבצעים את כל העבודה באחריות רבה. 

משפחות מבצעות שיפוצים אחת לכמה שנים ולכן העובדים חושבים על כך באופן רוחבי ומבצעים את כל הפעולות הנדרשת כדי שבני הבית יוכלו ליהנות מהתוצאה לאורך שנים רבות.

שאלות ותשובות

icon

המחיר לשירות זה, מתחיל ב־2,000 ש"ח ומשתנה בהתאם לכמות העבודה.

תפריט ראשי