לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

חיפוי קירות אמבטיה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

חיפוי קירות אמבטיה בצורה מקצועית

תחום עיצוב הבית נוגע בכל חדר ונקודה במרחב – בעוד אנו משקיעים בחללים בולטים וחיוניים, אליהם חשופים אורחים ומבקרים, דוגמת הסלון, המטבח והכניסה לבית, וכן בחללים פרטיים לשימושינו האישי, דוגמת חדרי השינה, השלמת העיצוב חשובה גם בחדרים המשמשים אותנו לצרכי ארגון, רווחה והיגיינה- חדרי האמבטיה. חדרים אלו, להם שימוש חיוני לכל יושבי הבית, זקוקים לטיפול ייחודי משלהם.  

ביצוע מקצועי עד התקרה
כולל אחריות על העבודה בכתב
ניתן להזמין שיפוץ כולל לאמבטיה במחיר מעולה
משלבים לפי שלבי השיפוץ 
לייעוץ חינם חייגו כעת:
055-970-5879

חיפוי קירות אמבטיה

 

למה אנו זקוקים לחיפוי קירות אמבטיה?

חדר האמבטיה נמצא בשימוש בלתי פוסק של כל בני הבית. בשונה מהחדרים האחרים, חדר זה חוף במיוחד לרטיבות, גם באזורים המיועדים לרטיבות דוגמת סביבת האסלה, כיור הרחצה וכמובן, מבנה האמבטיה או המקלחת עצמו והקירות המקורבים אליו, אך גם באזורים המרוחקים ממתקני הרחצה, כתוצאה מאדי המים ומהנתזים העלולים להגיע גם לקירות ונקודות מרוחקות בחלל. 

כמו כן, בעקבות השימוש הקבוע של בני משפחה ואורחים, רבים בוחרים לעצב את החדר באופן מזמין, יוקרתי ונעים, כדי לשפר משמעותית את חווית השימוש והשהיה בחדר המקלחת והשירותים שבבית. חיפוי קירות אמבטיה, מעניק לחדר האמבטיה עיצוב מרשים ויוקרתי ובהתאם לטעם העיצובי של יושבי הבית, כך שבתום עבודת החיפוי, יהיה זה חדר אמבטיה אשר ישדר נינוחות ורגיעה לנכנסים אליו.

שיפוץ חדר האמבטיה, מטעמים עיצוביים או מטעמי תחזוקה הכרחיים, כולל ראשית את חיפוי קירות האמבטיה. התהליך המהפכני במראה החדר, במהלכו יכול כל לקוח לבחור חומרים ודוגמאות לטעמו, משפר משמעותית את אמידות החדר מפני התפתחות של עובש, פטריות וגורמים מזהמים ומפני נזקי רטיבות הרסניים. כאמור, לתהליך יתרון עיצובי ענק כאשר הוא משפר את מראהו האסתטי של החדר, מתאים אותו לעיצוב הכללי של הבית, והופך את השהייה בו לנעימה הרבה יותר. 

כמה זה עולה? מחירון חיפוי אמבטיות

מחירי חיפוי הקירות משתנים בהתאם לחומר המשמש לחיפוי, איכותו וגדלי האריחים:

סוג האריחים מחיר למ"ר
אריחי קרמיקה בגודל סטנדרטי, 20X20 כ- 60 ₪ 
אריחי קרמיקה בגודל 33X33 כ-60-70 ₪ 
אריחי גרניט פורצלן בגודל 20X20 100 ₪ ומעלה 
אריחי גרניט פורצלן בגודל 45X45 125 ₪ ומעלה 
אריחים דמויי שיש או דמויי אבן בגודל 33X33 כ-70-90 ₪ 
אריחים דמויי פרקט 85 ₪ ומעלה 

 

חיפוי קירות אמבטיה עד התקרה

בעוד חלק מהלקוחות בוחרים לחפות באופן חלקי את חדר האמבטיה, עם דגש מיוחד על הקירות הסמוכים למתקן המקלחת או על מחצית מהקירות, עד גובה נבחר- רבים מעדיפים לבצע חיפוי מלא של הקירות, מגובה הרצפה ועד גובה התקרה.

לאלטרנטיבה זו יתרונות רבים – העיצוב הכולל הנראה לעין הרבה יותר אחיד, המראה המתקבל מרשים בהרבה וחשוב מכך, כל חלל החדר נהנה מחסינות מוגברת מפני נזקים, בשונה מחיפוי חלקי, בו עלולים נזקי המים לצוץ על גבי הקירות החשופים שאינם צופו. 

לחומרים בהם משתמשים למטרות חיפוי תכונות ייחודיות המשמרות אותם חזקים ואטומים לאורך זמן רב- הקרמיקה ניחנה במבנה אטום וצפוף, נטול נקבוביות ובעל גימור חלק שהודף מים וכתמים. אריחי גרניט הפורצלן בעלי תכונות דומות לאריחי הקרמיקה, אך מתעלים עליהם בעוצמתם ובצפיפותם החומרית. לא מומלץ להשתמש בחומרים "טבעיים" דוגמת אבן ועץ בשל חדירותם הרבה ופגיעותם במגע עם מים. לכן, קיימים אריחים העשויים מחומרים עוצמתיים ונוגדי מים, אך מעוצבים בסגנונות טבעיים מגוונים, כך שמתקבלות שתי התכונות המשמעותיות יחד- חוזקה לצד יופי.  

כשאנו בוחרים לחפות את הקירות עד גובה התקרה, אנו לא רק מיפים את מראה החדר, אלא גם מבטיחים לכל שטח הקיר את תכונות האטימות של החומרים המצפים אותו.

אחרי שיפוץ חדר אמבטיה
אחרי שיפוץ חדר אמבטיה

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים?

מאסטרים בשיפוצים היא חברה ותיקה המתמחה מזה למעלה מ-20 שנה בכל תחומי השיפוצים ואסטרטגיות הבנייה. הודות לוותק הרב ולמקצועיות הבלתי מתפשרת של אנשי המקצוע המועסקים בחברה, הותרנו אחרינו אינספור לקוחות מרוצים שנהנים מעבודות השיפוץ האיכותיות בביתם.

חברתינו דוגלת במחירי שירות נמוכים, ולמרות זאת, אנו מתעקשים לעבוד עם חומרי הגלם המצוינים ביותר בשוק, כדי להבטיח עמידות רבת שנים ולהותיר אחרינו עבודה מקצועית על הצד הטוב ביותר. מאסטרים בשיפוצים מעסיקים את מיטב אנשי המקצוע בתחום הבנייה והשיפוצים כאשר לכל אחד מהם, שנות ניסיון רבות בתחום פועלם, דבר אשר יבטיח עבודה מקצועית וברמה גבוהה מאוד אשר תשדר יוקרה. כאשר מתכננים לשפץ או לבנות מהיסוד, יש צורך בהעסקת אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום ויידעו בדיוק כיצד לבצע את העבודה היטב וללא בעיות בנייה מיותרות.

שאלות ותשובות

icon

המחירים לחיפוי קירות אמבטיה מתומחרים לפי מ"ר. המחיר ההתחלתי החל מ־60 ש"ח לאריחי קרמיקה בסיסיים.

תפריט ראשי