לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

צביעת חדר אמבטיה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

צובעים את חדרי האמבטיה עם צבע מותאם לחדרים רטובים

צביעה של חדר האמבטיה היא מהלך אסתטי ובמקרים רבים גם בריאותי וזאת בהתאם למצבם של קירות חדר האמבטיה.

צביעת חדר אמבטיה

צביעת חדר אמבטיה – הכללים:

לאורך זמן יש בקירות האמבטיה מצבים של עובש ושל פטריות וזאת אם הייתה רטיבות מהגג, מהצנרת נזילה אצל השכנים או הצפה. 

בכל המקרים הללו יש לטפל קודם כול בנושאים הבעייתיים, לבצע איטום ורק לאחר מכן לבצע צביעה כיוון שללא פתרון טכני, העובש יוסיף להיווצר גם לאחר הצביעה.

מתי נצטרך לצבוע את האמבטיה?

 

איך לצבוע אמבטיה עם עובש 

הימצאותם של עובש  ולעיתים גם של פטריות עובש על הקירות הוא נושא בעייתי כיוון שהרעלנים עלולים לפגוע בדרכי הנשימה של בני הבית. לכן מדובר בנושא בריאותי אקוטי שיש לטפל בו ללא דיחוי. בשלב ראשון יש לאתר את הבעיה שבגללה נוצר עובש. אם מדובר בנזילה של מים, בפתיחה של אביזר החיבור בצנרת, בעיית איטום על הגג וכו'. 

המומחים בתחום האינסטלציה מבצעים את עבודות האינסטלציה הנדרשות, האיטום על הגג או כל פעולה אחרת שנדרשת כמו תיקון צנרת/ החלפת צנרת כדי שכל המערכות יהיו תקינות. לאחר מכן יש לשפשף את כל הקירות כדי להסיר את העובש. יש למרוח על כל הקירות חומר מיוחד נגד עובש וזאת כדי שלא יהיו השלכות לרעלנים ושהם לא יופיעו שוב. כמו כן מבצעים פעולות איטום מאסיביות על פני כל הקירות של חדר האמבטיה, באמצעות חומרי איטום מקצועיים.

רק בתום כל הפעולות הללו, צובעים את קירות האמבטיה בצבע מיוחד אשר מיועד לחדרים רטובים. הצבעי המקצועי צובע תחילה את התקרה ולאחר מכן את כל הקירות באופן מוקפד. ברוב המקרים מבצעים לפחות שתי שכבות של צבע בגוון לבן או בצבע בהיר אחר, אשר מתאים עיצובית לנראותם של הכלים הסניטריים החדשים ושל ארון האמבטיה על פי גווניו.

עיצוב חדר אמבטיה עם מכונת כביסה

מכונת הכביסה נמצאת ברוב הבתים בשימוש יום יומי וכאשר היא ממוקמת בחדר אמבטיה, המגמה היא להסתיר אותה כדי ליצור שטח נקי ואסתטי. יש אפשרות לבנות ארון במידות המתאימות כך שמכונת הכביסה תוצב בתוכו, יהיה בו מגף עליון לכל חומרי הכביסה ויצאו ממנו כל החיבורים המתאימים עבור החשמל, קווי המים וקווי הביוב. מעבר לכך אפשר לתכנן בארון מקום להנחת הבגדים המלוכלכים וכך הכול נמצא בתוך הארון ולא מפוזר ברחבי חדר האמבטיה.

בחירת איש שיפוצים לצבע

כאשר מדובר על צביעת דירה או צביעת חדר אמבטיה צריך להבין שמדובר בהבדל משמעותי, כאשר בצבע לדירה אפשר להשתמש בכל צבע רגיל של טמבור או נירלט ובמקרה של אמבטיה יש צבע לחדרים רטובים שמיועד אליהם, כאשר תעשו שימוש בצבע לא נכון סביר להניח שתצטרכו לחזור על התהליך מההתחלה, אנחנו חברת שיפוצים אמינה שמתמחה בצביעה ושיפוץ חדרי אמבטיה איכותיים

שאלות ותשובות

icon

המחירים לצביעת חדר אמבטיה הינו החל מ־800 ש"ח ללא התקרה. לעומת זאת, המחיר לצביעה מלאה כולל התקרה הינה החל מ־1,000 ש"ח בממוצע.

icon

יש לגרד את הנזק שנצבר בעקבות הנזילה, כדאי גם להשתמש בטיח או שפכטל לתיקונים. אם קיים עובש, יש להשתמש בחומר להסרת העובש. לבסוף, יש לצבוע את התקרה בשני שכבות.

תפריט ראשי