לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בתל אביב

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים בתל אביב

העיר שלא עוצרת לנוח לרגע. היא מלאה הפתעות ותשאיר אתכם ערים ומחפשים אחר הדבר הבא. כולם רוצים לעבור לגור בתל אביב ומי שכבר גר בתל אביב תמיד רוצה לשנות, לגוון או בקיצור – לשפץ. קבלן שיפוצים בתל אביב לא קשה למצוא, אך האם הוא מקצועי ואמין מספיק? בין אם בתל אביב ובין אם בעיר אחרת, כשאנחנו מחפשים קבלן שיפוצים לשיפוץ הדירה, חשוב שנעשה את ההחלטות הנכונות והשקולות ביותר. אז איך בוחרים קבלן שיפוצים? מה חשוב לוודא לפני שחותמים? כל התשובות בהמשך.

קבלני שיפוצים בת"א
הכי מומלצים! הכי איכותיים!
כולל ייעוץ חינם ממעצב פנים
תשלום לפי שלבי השיפוץ
ניתן לפרוס את השיפוץ לעד 80 תשלומים
להזמנות חייגו כעת:
055-970-5879

קבלן שיפוצים בתל אביב

איך לבחור קבלן בתל אביב?

החלטתם לשפץ את הדירה והתחלתם לחפש קבלן שיפוצים שיעשה זאת במחיר טוב ועם חיוך על השפתיים. אז זהו שזה לא מספיק. בשביל להיות בטוחים שאתם בידיים טובות כדאי לוודא עוד כמה דברים חשובים ביותר:

  • קבלן שיפוצים רשום – זאת אומרת, חפשו קבלן שקיבל רישיון קבלן רשום על מנת שיוכל לעסוק בעבודות בתחום הבנייה. שמו אמור להיות רשום בפנקס הקבלנים, המהנדסים והאדריכלים מטעם רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון.
  • קבלן עם ניסיון עשיר – לשנות הניסיון בתחום השיפוצים והבנייה יש תפקיד משמעותי מאוד. כך תוכלו לדעת שבעלי המקצוע כבר מנוסים ופגשו שלל מקרים ובקשות.
  • אמינות ומחירים הוגנים – לא קשה לבדוק את המחירים בשוק וכדאי לבצע השוואת מחירים כדי לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם תואמת את המחיר בשוק.
  • יחסים בין אישיים טובים וזמינות מלאה – לאחר פגישה או שיחת טלפון תוכלו להבין אם ישנה הקשבה, זמינות וסבלנות מצד הקבלן ואם אתם מעוניינים להמשיך ולעבוד איתו.
  • ביקורות טובות מלקוחות עבר – אל תחששו לחפש ביקורות באינטרנט, לקוחות עבר יתנו לכם את ההמלצות הכנות ביותר.

 

שיפוצניק או קבלן שיפוצים רשום בתל אביב?

התשובה היא – תלוי. ההמלצה לבעל המקצוע שיבצע את השיפוץ נחלקת לשתיים. הראשונה, אם השיפוץ שאתם צריכים בדירה מתרכז רובו או כולו במשימה אחת או שתיים. משימות שלא דורשות הרבה ידיים עובדות או יותר מידי זמן, תוכלו למצוא שיפוצניק שיעשה את העבודה.
השנייה, לרוב שיפוץ לא מסתיים בתיקון קטן א שניים, אלא כולל כמה וכמה עבודות כאשר חלקן דיי גדולות. חברת קבלן רשום תספק לכם כמה אנשי מקצוע אשר כל אחד מומחה בתחומו. כך כל עבודה תיעשה ברמה הגבוהה ביותר ובמינימום זמן.
עדיין מתלבטים? כנראה שלא.

קבלן שיפוצים בתל אביב – כמה זה עולה?

העלויות כמובן משתנות מעבודה לעבודה אך נתחיל בכך שמחיר פגישת הייעוץ הראשונה תהיה בדיוק אפס שקלים. כן, בחינם. ללקוח מגיע לבצע את ההחלטה כאשר כל המידע הרלוונטי בידיו.

סוג השיפוץ מחיר משוער
שיפוץ קוסמטי בדירה שכורה החל מ-300 ש"ח למ"ר
שיפוץ דירה ממוצעת (המחיר מתייחס לממוצע שבין שיפוץ רגיל לשיפוץ משודרג) 750-1500 ש"ח למ"ר
שיפוץ מטבחים החל מ-10,000 ש"ח

ישנם כמובן שלל סוגי שיפוץ במחירים שונים אשר תוכלו למצוא במחירון המעודכן באתר.

תפריט ראשי