לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירה ב-48 שעות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

48 שעות מספיקים לנו כדי לשנות לכם את החיים!

ביצוע שיפוץ בדירה משבש את כל אורח החיים של בני הבית. לעיתים הדבר בלתי אפשרי כיוון שיש ילדים קטנים ואין אפשרות לעזוב את הבית לשבוע או לשבועיים, כדי לבצע את השיפוצים הנדרשים. במקרים הללו אנו מציעים ללקוחות שלנו פרויקט ייחודי של שיפוץ דירה ביומיים שבהם מבצעים בו מהפך משמעותי.

מהיום זה אפשרי לשפץ דירה ביומיים בלבד!
כולל מגוון תמונות ודוגמאות לדירות
פגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום

להצעת מחיר חינם חייגו כעת: 
055-970-5879

שיפוץ דירה ב-48 שעות

שיפוץ דירה ב-48 שעות – האם זה אפשרי? 

שיפוץ דירה ב-48 שעות הוא מהלך אפשרי אך הוא דורש שעות רבות של תכנון והיערכות לפני כן. כאשר הכול מתוכנן על ידינו באופן מוקפד ומושלם אפשר לבצע שיפוץ את מלוא המשימות של השיפוצים ביומיים מרוכזים שכוללים גם עבודות בלילה.

מה כולל שיפוץ דירה ב-48 שעות?

שיפוץ דירות במהירות כולל הרמת האריחים בכל המרחב והתקנת פרקטים בכל הבית מלבד חדרי האמבטיה אשר שם יותקנו אריחים ייעודיים לכך או פרקט PVC שמותאם לחדרים רטובים. בנוסף לכך יבוצע שפשוף של כל קירות הבית, סגירה של כל החורים והסדקים שנוצרו עם השנים. הצוותים שלנו משתמשים בחומרי איטום בטיב מעולה לכל הבית ובחומרי איטום מיוחדים עבור המיקומים שהייתה בהם בעבר רטיבות בחדרי האמבטיה וזאת כדי שהרטיבות לא תחזור שוב. בתום עבודות ההכנה הללו, צובעים את כל הבית בצבע איכותי בגוון שבחרו הלקוחות למטרה זו.

בשיפוץ מסוג זה שולפים את כל הכלים הסניטריים הקיימים כמו האסלה והאמבטיה. מסירים את כל התשתיות שאינן אפקטיביות ומתקינים על תשתיות טריות את האסלה החדשה, הכיור המונח, ארון האמבטיה החדש והמקלחון. מדביקים את אריחי הקרמיקה הייעודיים ברצפת חדר האמבטיה ואת חיפויי הקרמיקה על קירות האמבטיה. 

בהתאם לתוכניות, מבצעים הנמכה של תקרות גבס כדי לכסות פריטים שמכערים את הנראות הכללית של הבית. כך מכסים לדוגמה את הבוידם ואת המזגנים באופציה של שיפוץ דירה מהיר ויוצרים מרחבים נעימים למראה. 

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים  

מאסטרים בשיפוצים הם מומחים ויצירתיים בכל מה שקשור לנושא שיפוץ דירה. בשנים האחרונות ביצענו כמה וכמה פרויקטים של שיפוץ דירה ב – 48 שעות לשביעות רצונם של הלקוחות שנאלצו לצאת רק ליומיים מביתם אך חזרו לבית חדש לחלוטין. 

בשיטה זו עובדים כמה צוותים מקצועיים במקביל, כאשר לכל צוות אנו קובעים מראש את המשימות שלו. ברוב המקרים הצוותים אינם מפריעים זה לזה כיוון שכל אחד מהם מטפל ברובד אחר של עשייה, אך הפעולה של כולם יחד יוצרת את השינוי התהומי ורואים בית יפהפה ומעוצב.

הייחוד בשיטה זו הוא שאנו מכינים מראש את כל חומרי הגלם ומעבירים אותם לנכס כבר בתחילת השיפוץ. לאור הניסיון שלנו אנו יודעים באופן מדויק כמה שקים של מלט, חול, חומרי איטום, דבק וכל חומר אחר אנו זקוקים, כך שכל הכמות קיימת ולכן אין עיכובים במהלך העבודה. 

תפריט ראשי