לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ יחידת דיור

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

מדוע זקוקים לשיפוץ יחידת דיור?

לא חדש שמדינת ישראל הופכת צפופה וצפופה יותר במהלך השנים, הכל מתייקר ולפעמים אין מקום לשכור אפילו דירה פשוטה, אולי המשפחה מתרחבת או שזוג צעיר מחפש מקום זול לגור בו עד שיגיעו ליעד הבא.

מה היתרון של יחידת דיור?

בדיוק לסיבות האלה יחידות דיור זה הדבר האידיאלי והזול ביותר שתוכלו לחשוב עליו, כזו שאתם שוכרים או כזו ליד המשפחה הקרובה או אולי אפילו זה הנכס האישי שלכם שתרצו להרוויח ממנו.
מאסטרים בשיפוצים פה בדיוק בשביל להקל על התהליך ולשפר את חווית המגורים שלכם. עם ניסיון של מעל 20 שנים, שיפוץ של יחידות דיור ובנייה חדשה של יחידות דיור עם היכרות מלאה של כל סוגי התשתיות.

שיפוץ יחידת דיור ובנייה של יחידת דיור
אפשרות לכניסה נפרדת
חומרי הגלם הכי איכותיים בעלויות הנמוכות בארץ!
ביצוע סידור תשתיות ביחידת דיור
עבודות חשמל ביחידת דיור

ניסיון של למעלה מ20 שנים!

יעוץ ללא עלות וללא התחייבות:
055-970-5879

שיפוץ יחידת דיור

שיפוץ יחידת דיור – טבלת מחירון לשנת 2022

שיפוץ יחידת דיור מבוצעת לרוב על ידי קבלנים, בעלי מקצוע מומחים, וגם אנשי תחזוקה אישיים. ניתן לשפץ ביחידת הדיור מספר דברים: האמבטיה, המטבח הפינתי, והחדר הכללי. ניתן להשתמש באקססוריז במטרה לקבל את התחושה העיצובית הטובה מכל. המחירים עבור שיפוץ יחידת דיור נעים בין 5,000 ₪ ועד לסכום כולל של 30,000 ₪ עבור שיפוצים ושינויים דרסטיים. חברת מאסטרים בשיפוצים יצאה לבדוק כמה באמת יעלה לכם שיפוץ יחידת דיור בשנת 2022, הנה התוצאות:

סוג השיפוץ עלות משוערת
שיפוץ קומפלט של יחידת דיור החל מ-28,999
שיפוץ תשתיות ביחידת דיור החל מ-1500
עבודות חשמל ביחידת דיור החל מ-300
עבודות אינסטלציה ביחידת דיור החל מ-300
בנייה קלה החל מ-2500
החלפת מטבח ביחידת דיור החל מ-2999
יעוץ ופרטים חינם – ללא עלות
המחירים עבור שיפוץ יחידת דיור מבחוץ החל מ־12,000 ₪ 

*המחירים עשויים להשתנות בכל עת, בהתאם למדיניות החברה, לפרטים נוספים הכנסו למחירון שיפוצים.

שיפוץ יחידת דיור – מתי נצטרך?

שיפוץ יחידת דיור נעשית כאשר נדרשת תחזוקה, שינוי, או שדרוג מסיבי של יחידת הדיור האישית. ומהצד השני, שיפוץ דירה או יחידת דיור נדרש גם במקרים של אסון כזה או אחר, לדוגמא: הצפה, דליפה בקירות, ועוד. בנוסף, צרכנים רבים מבצעים את השיפוץ גם למטרות שדרוג של החלל, ייפוי, או חשק לחדשנות. ברוב המקרים, שיפוץ של יחידת דיור מתחילה החל מ־5,000 ₪ ומסוגלת להגיע עד ל־30,000 ₪. במאמר זה, מאסטרים בשיפוצים מספרים מתי כדאי לשפץ, מהם המחירים, ואיך לשדרג את החלל.

מתי כדאי לשפץ יחידת דיור?

יחידת דיור הינה מבנה אישי ויחיד שהופרד מהמבנה המקורי או נבנה במיוחד. בישראל, מחיר השכירות עבור יחידת הדיור משתנה בהתאם, המחירים צפויים להיות החל מ־1,500 ₪ במינימום. במטרה למכור את הדירות בצורה האידיאלית ביותר כדאי לבצע שיפוץ מוקדם. אז מתי הכי כדאי ומומלץ לשפץ את יחידת הדיור? הנה כמה סיבות: הראשונה, לפני הגעתו של דייר פוטנציאלי לדירה.

השנייה, כאשר מתעוררת דרישה בעקבות נזקים לא צפויים (הצפות, נזילות, וכו'). השלישית, בעקבות חידוש מודרני או בלאי מצטבר. הרביעית, למטרות עיצוב וחידוש של המראה הישן. החמישית והאחרונה, בעקבות שימור ואחזקת יחידה הדיור לאורך זמן. כדאי ומומלץ לבצע את השיפוצים בעונות הקיץ, בעיקר עם מדובר בשיפוצים הכוללים עבודות קרמיקה, צבע, טיח, וגבס. ההמלצה הטובה ביותר: בצעו את השיפוץ רק כשיש דרישה, צורך, או מענה אישי, ללא ספק.

הכירו את מאסטרים בשיפוצים – למה לבחור דווקא בנו?

מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המתמחה בשיפוץ דירה, מבנים, יחידות דיור, ואף משרדים. מאסטרים בשיפוצים הוקמה בשנת 2005 עם וותק של מעל 10 שנות ניסיון בתחום השיפוצים והבניין. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות: ניסיון רב בתחום, שירות אישי, ביקורות טובות, אחריות המחויבת בכתב, פריסה ברחבי הארץ, ומחירים מצוינים בפריסה של עד 36 תשלומים.

מאסטרים בשיפוצים מתחייבת לספק את העבודה בזמן, מתחייבת בשירות אישי ופרטני, ועוד. לפרטים נוספים, הזמנות, או ייעוץ ראשוני בחינם, התקשרו עוד היום – 055-970-5879.

תפריט ראשי