לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בחיפה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים בחיפה

חיפה, עיר קסומה בצפון הארץ הנושאת איתה אתרי תיירות היסטוריים ותרבותיים מרהיבים. אין פלא שהביקוש לקבלן שיפוצים בחיפה גדל עם הזמן. קבלני שיפוצים באזור חיפה לא חסר, אך על מנת למצוא את קבלן השיפוצים הנכון ביותר עבורכם, כדאי לחפש טוב. עבודת הבנייה והשיפוץ, זו עבודה הנושאת איתה אחריות רבה. אם בטיחותית ואם כלכלית. כשאתם מחפשים קבלן שיפוצים בחיפה, כדאי מאוד לוודא שאתם בוחרים בקבלן שיפוצים אמין, מקצועי ובעל אישורים מוכחים לכך.

מדוע לבחור קבלן רשום בחיפה?

קבלן שיפוצים תפקידו ליצור לכם מרחב מגורים בטוח, אסתטי ועל פי תכנון משותף. כמו כן, עבודות הבנייה והשיפוץ מצריכות מבעל המקצוע להיות מקצוען אמיתי. לשפץ או לבנות דירה או בניין זהו לא עניין של מה בכך, מדובר בעבודה המכילה בתוכה הרבה מאוד תקנים שצריך לעמוד בהם. אחריות גדולה לבטיחות הפועלים וכן גם לבטיחות הדיירים העתידיים.
כשאתם מחפשים קבלן שיפוצים, הדבר הראשון שתרצו לבדוק הוא שאתם עתידים לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום. זאת אומרת, קבלן שקיבל רישיון קבלן רשום על מנת שיוכל לעסוק בעבודות בתחום הבנייה. שמו אמור להיות רשום בפנקס הקבלנים, המהנדסים והאדריכלים מטעם רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון.
רק כך תוכלו להיות בטוחים שהשלב הבסיסי ביותר בבחירת קבלן שיפוצים בוצע בהצלחה. בעניין הקבלן הרשום אל תקלו ראש ואל תתפשרו גם אם זה אומר שלא תבחרו בהצעה הזולה ביותר.

איך בוחרים קבלן ולמה דווקא מאסטרים בשיפוצים?

השלב הראשון, כפי שתיארנו קודם, בבחירה נכונה של קבלן שיפוצים, היא בחירת קבלן שיפוצים רשום ומאושר על ידי רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. לאחר שמצאתם מספר קבלנים רשומים, איך בוחרים קבלן ומה חשוב לדעת?
אלו כמה דברים שצריך לוודא כשבוחרים קבלן שיפוצים:

  • ניסיון עשיר – איך שלא נסתכל על זה, לניסיון בתחום השיפוצים והבנייה יש תפקיד משמעותי ביותר. כך תוכלו לדעת שבעלי המקצוע כבר מנוסים ופגשו שלל מקרים ובקשות.
  • אמינות ומחירים הוגנים – לא קשה לבדוק את המחירים בשוק וכדאי לבצע השוואת מחירים כדי לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם תואמת את המחיר בשוק.
  • יחסים בין אישיים טובים וזמינות מלאה – לאחר פגישה או שיחת טלפון תוכלו להבין אם ישנה הקשבה, זמינות וסבלנות מצד הקבלן ואם אתם מעוניינים להמשיך ולעבוד איתו.
  • ביקורות טובות מלקוחות עבר – אל תחששו לחפש ביקורות באינטרנט, לקוחות עבר יתנו לכם את ההמלצות הכנות ביותר.

 

חברת מאסטרים בשיפוצים מציבה רף גבוה מאוד של מקצועיות ותודעת שירות בלתי מתפשרת. כמובן שעל פגישת הייעוץ לא תשלמו וכל מה שיוחלט יהיה בשקיפות מלאה ובלי "הפתעות" בהמשך.

כמה עולה להזמין קבלן שיפוצים בחיפה?

תמיד תשאפו לקיים פגישת ייעוץ לפני תחילת העבודה המשותפת, וכדאי שהיא תהיה ללא תשלום. אחרי או בזמן שיחת ייעוץ חינמית ונעימה תוכלו לגשת למחירון המעודכן של החברה ולראות בדיוק כמה יעלו העבודות הספציפיות שאתם צריכים, אצלנו תוכלו לקבל הצעת מחיר חינם וגם ליווי לאורך כל תהליך השיפוץ ותשלום לפי הסדר תשלומים מסודר שיהיה נוח לכם לפרוס את השיפוץ לעד 80 תשלומים.

 

תפריט ראשי