לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ בית פרטי

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

אודות על שיפוץ בית פרטי

כבר הרבה זמן חשבתם על שיפוץ לבית? הגעתם למקום הנכון. איתנו, מאסטרים בשיפוצים, תוכלו לקבל את האינפורמציה הטובה ביותר לפי תהליך הבניה המבוקש, תוכלו בקלות לחסוך את כספכם ולהשתמש בו בצורה היעילה ביותר, אנו מספקים שירות טלפון ומענה בכל שעות הפעילות שלנו, יעוץ ללא עלות והתמחות ברמה הכי גבוהה בתחום השיפוצים.

 

קבלן שיפוץ בית פרטי
המוביל בישראל
ניסיון של מעל 20 שנים
עלות שיפוץ בית פרטי מהיסוד מהנמוכות בישראל
כולל מחירון שיפוץ בית פרטי ישן/חדש
להזמנות חייגו כעת:
055-970-5879

שיפוץ בית פרטי

מחירון שיפוץ בית פרטי

סוג השיפוץ מחיר משוער
החלפה ופירוק ריצוף בבית פרטי החל מ-100 ש"ח למ"ר
שיפוץ שירותים בבתים פרטיים החל מ-80 ש"ח למ"ר
שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט בבית פרטי החל מ-7000 ש"ח
שיפוץ למרפסת בבתים פרטיים החל מ-5000 ש"ח
בניית קיר גבס בבית פרטי החל מ-80 ש"ח למ"ר
צביעה ותיקון קירות בבית פרטי החל מ-100 ש"ח
הרחבת בית פרטי (כולל חדרי ממד) החל מ-1000 ש"ח
שיפוץ בית פרטי ישן החל מ-5000 ש"ח
שיפוץ סלון ועיצוב בגבס בבתים פרטיים החל מ-2500 ש"ח

שיפוץ יסודי של בית פרטי – מה כלול?

שיפוץ בית פרטי תלוי בהרבה פרמטרים של הלקוח, בעל העסק והתקציב. לפני שמגיעים לתכנון הבנייה חשוב לדעת מה הם תהליכי השיפוץ ומה עלול להיות כלול בעבודת הבנייה, תהליך זה הינו מורכב ומהווה חלק משמעותי באופי הבנייה, לכן חשוב לשים את כל הדגשים בשלב זה.
עם צוות המומחים של מאסטרים בשיפוצים, התהליך המורכב הזה הופך לפשוט עבור הלקוח ובהתאמה אישית לדרישותיהם. החל מבחירת הקבלן ועד המעבר לבית החדש, עם זאת חשוב להיות מודעים למגוון הרחב שקיים כאשר משפצים בית פרטי או מרחיבים בתים פרטיים.

  • שיפוץ חדרי רחצה ושירותים – כחלק בלתי נפרד מהבית, המקדש האישי שלנו זה המקלחת והשירותים – לכן בחירת קרמיקה, התאמה אישית של כיור והמון דברים אחרים חשובים לתוצאה המושלמת בכל הבית.
  • החלפת ריצוף – ריצוף זה הכרטיס ביקור של הבית, בעזרת עיצוב בהתאמה לבית אפשר לקבל תוצאות לא פחות ממושלמות ואווירה חמה ומזמינה לביתכם.
  • שיפוץ חדר שינה – אין ספק שחדר השינה זה המקום האישי ביותר שלכם כבעלי הבית, החל מריצוף, עיצוב מיוחד או אפילו פרקט. האפשרויות אינן נגמרות ויש ללקוח בחירה חופשית להתאים את עצמו לחדר השינה.
  • הרחבת הבית – לפעמים גודל הבית אינו מספיק ויש את האופציה המלאה להרחבת השטח הפרטי או הבית הפרטי, בהתאמה לאישורים ולתקנון – ניתן להרחיב את גודל הבית, כמות החדרים, הוספת קומה ואפילו ממ"ד.
  • החלפת צנרת – החלפת הצנרת אינה תלויה בשיפוץ הבית תמיד, יש התיישנות או בלאי וחשוב להתמיד על תקינות הצנרת. החלפת צנרת כלולה ברוב המקרים בשבירת הקרמיקה ולכן הדבקה אינה אופציה קיימת בתהליך החלפת הצנרת.

 

שיפוץ בית פרטי מבחוץ

עמלתם קשה על בית החלומות שלכם, ממש כמו שרציתם, כל חלק וחלק. כמובן ששיפוץ פנים הבית חשוב מאוד אבל מה לגבי החלק החיצוני? מה לגבי צבע הבית? הגינה? או סתם שטח הכניסה לבית?

איתנו, מאסטרים בשיפוצים, תוכלו בקלות לתת לחלק החיצוני של ביתכם את המראה האטרקטיבי ביותר.
במאגר ההצעות שלנו יש מספר בלתי מוגבל תוכניות עבורכם ועבור החצר שלכם, החל מצבע לקיר הבית החיצוני, התאמה אישית של החצר ועיצוב, שביל כניסה, מדשאות ועוד המון – לנו יש פתרון לכל שיפוץ שתחשקו בחצר ביתכם הפרטי או בחלקו הפנימי.

שיפוץ בית פרטי לפני ואחרי
שיפוץ בית פרטי לפני ואחרי

 

שיפוץ בית פרטי ישן

יש לכם בית פרטי ישן שאתם ממש חושקים לשפץ? לשדרג? אולי סתם לרענן כי בא לכם שינוי נעים בעין? בכל זאת זה ביתכם.
מחיר של שיפוץ דירה או בית ישן לא נקבע ללא בדיקה מעמיקה, כמות החדרים, סדר גודל השיפוץ, בלאי של יסודות הבית הישן וכדומה, לכן קשה לאמוד את מחיר השיפוץ במדויק, צוות השיפוצים שלנו מתמחה בכל תחומי הבנייה וזמין למענה טלפוני בכל שעות הפעילות ככה שתמיד נשאיר אתכם עם תשובות לכל שאלה ונתן מענה לכל בקשה.

כמובן שיש גם אפשרות לשיפוץ חלקי של הבית או רק אזורים ספציפיים בתוך מרחב הבית, כמו שיפוץ ושדרוג הסלון או רק חדר השינה.
מאסטרים בשיפוצים מתמחים בעבודות מהסוג הזה ושיקום של בתים פרטיים ישנים, נעשה הכל על מנת להגשים את בית חלומתכם על הצד הטוב ביותר, להזמנות ופרטים נוספים חייגו כעת: 055-970-5879

 

שאלות ותשובות

icon

עלות השיפוץ תלויה בסוג השיפוץ, האם תרצו להחליף ריצוף? להוסיף חדר נוסף? הצעת מחיר ניתנת בבית שלכם בה תקבלו פרטים מלאים על מחירי השיפוץ.

icon

כנראה שלא, אבל ניתן לעשות בדר"כ החלפת ריצוף, אולי שדרוג לחדרי האמבטיה והשירותים.

תפריט ראשי