לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירה לפני מכירה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ דירה להשקעה – כמה זה עולה?

כאשר בעל נכס מעוניין לבצע שיפוץ דירה להשקעה, הוא בוחן את מצבה הפיזי של הדירה כדי לקבל החלטה מהם הדברים האקוטיים שיש לטפל בהם. טווח המחירים הוא רחב, אך הממוצע של השיפוץ האלמנטרי שאנחנו מבצעים נע בין 50,000-30,000 ₪.

השבחת נכס לפני מכירה בעזרת שיפוץ פשוט!
כדי לעלות את ערך הנכס חייב לבצע שיפוץ מקצועי עם פינשים של מאסטרים
אנו מציעים מגוון שירותי שיפוץ לדירות להשקעה לפני מכירה

מחיר נוח וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-970-5879

שיפוץ דירה להשקעה

מדוע כדאי לשפץ דירה לפני השקעה? 

בתום השיפוץ הוא יציע את הנכס להשכרה למשפחה, או לכמה שותפים וכאשר הם יראו דירה מתוחזקת, שיש בה מטבח וחדר אמבטיה משופצים, הדבר יצור רושם חיובי ויהיה הרבה יותר קל להשכיר את הנכס גם בזמן קצר יותר וגם בשכר דירה גבוה יותר. 

שיפוץ לפני השכרה הוא הליך שהעובדים המיומנים שלנו מבצעים לעיתים תכופות והם יוצרים שינוי משמעותי בנראות של הדירה הנוכחית. 

מה כדאי לשדרג בדירה לפני מכירה? 

בעלי נכסים רבים מתלבטים אם לשפץ או למכור. זו התלבטות לא פשוטה שיש בה הרבה יתרונות וגם הרבה חסרונות לכל החלטה כמו לדוגמה:

  • אם מדובר במבנה ישן שקיים עשרות שנים אך לא מיועד לתוכנית פינוי בינוי, עדיף לשפץ את הדירה להשביח אותה ולמכור את הדירה ברווח ולרכוש דירה חדשה אשר יש בה ממ"ד והיא נבנתה על פי התקנים החדשים בנושא רעידות אדמה. 
  • אם מדובר בדירה שממוקמת בשכונת מגורים טובה ובעל הנכס רגיל לחיות שם, במקרים רבים הוא יעדיף לבצע שיפוץ מאסיבי וכך ליהנות ממגורים באותה דירה, אך עם תחושה חדשה לחלוטין ויכולת להרוויח במכירה.

 

שיפוץ דירה לפני מכירה כולל, טיפול בכתמי הרטיבות, איטום של הקירות, צביעה של כל קירות הבית, הדבקת אריחים חדשים והחלפת החזיתות של המגירות ושל ארונות המטבח. הנראות החדשה של המטבח שצבוע בגוונים החדשים ועם הידיות היפהפיות יוצרת יחד בית מדהים וקיים הבדל ניכר מאד בינו לבין המראה הקודם של הבית טרם השיפוץ.

שיפוץ דירת יד שנייה 

לקוחות רבים שלנו מעדיפים לרכוש דירת יד שנייה במקום דירה חדשה מחברה קבלנית וזאת כיוון שהמחיר שלה הוא זול באופן משמעותי. לאחר קבלת הנכס אנחנו מבצעים יחד סיעור מוחות כדי לקבל החלטות מה כדאי לשפץ בדירה על מנת ליהנות מהרגשה ביתית בדירה זו.

תחומי שיפוץ דירה יד שניה הם אינדיבידואליים בכל דירה, אך ברבים מהם אנו מבצעים החלפה של תשתיות האינסטלציה אם הבעלים הנוכחיים הודיע שמדובר בצנרת ישנה מפלסטיק או מברזל ולכן מחיר הדירה היה מעט פחות מהממוצע עקב כך ובשל זאת יוכל להנות מרווח השבחת הדירה.

כמו כן העובדים שלנו מבצעים עבודה יסודית ביותר של שיפוץ של חדרי האמבטיה, הוצאת הכלים הסניטריים הישנים, התקנת כלים סניטריים חדשים, חיפוי של אריחי קרמיקה ריצוף של אריחים בעלי דרגת חספוס גבוהה, הזמנה של מקלחון והתקנת ראש גשם בטיב מעולה. 

בבתים רבים מתקינים על הבטון המוחלק מערכת חימום תת רצפתית, מזגנים בסלון ובחדרים, אריחים בסלון וגופי תאורה.

שאלות ותשובות

icon

שיפוץ הדירה מעלה את ערך הדירה בעד–15%, בהתאם לסוג השיפוץ.

icon

בהערכה גסה בלבד, זמן השיפוץ של הדירה לוקח עד 30 ימים.

תפריט ראשי