לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירה שכורה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ דירה שכורה עם מאסטרים בשיפוצים

אנשי המקצוע שלנו הם מומחים בתחומי השיפוץ ולכן הם מסוגלים ליצור שינוי מהותי בנראות של כל בית ובתחושה הנפלאה, של החיים בבית שנעים לחיות בו.

הזמנת שיפוץ עבור דירה שכורה
לא חייבים לשבור את החסכונות
ניתן למצוא אצלנו מגוון פתרונות בזול בהתאמה אישית

לפרטים נוספים חייגו כעת:
055-970-5879

שיפוץ דירה שכורה

למה כדאי לשפץ דירה שכורה?

כאשר שוכרים דירה מתכננים לגור בה בדרך כלל תקופה של שנה ולמעלה מכך. לאור זאת יש להתאים את הדירה למשפחה ולבצע שיפוץ מינימלי. שיפוץ דירה שכורה כולל את הדברים האלמנטריים כמו לדוגמה טיפול במקלחת, כך שהמקום יהיה אסתטי עבור המקלחות היום יומיות. ביצוע מחיצות גבס, תיקונים במטבח אם יש ארון שבור או הוספת ארון. 

המטרה היא לגור בתנאים נאותים, גם אם מדובר באופציה של שיפוץ בית שכור בעלות נמוכה. 

האם שיפוץ בדירה בזול יכול לפגוע במצב הדירה? 

כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע שלנו, גם שיפוץ שהוא זול יתבצע באופן איכותי ולכן לא יכול לפגוע במצבה של הדירה. אם השיפוץ כולל לדוגמה בניית תקרת גבס, מדובר בחומר שהוא זול אך הוא בטיב מעולה. לכן העובדים שאנו מפנים למטרת עיצוב דירה שכורה בתקציב נמוך, הם יבצעו את כל המטלות במלוא תשומת הלב לאור המיומנות הרבה שלהם. 

איך אפשר לשדרג את הדירה השכורה בזול

כאשר שוכרים דירה רואים את מצבה הפיזי ומתכננים לבצע שיפוץ דירה שכורה בזול שמתמקד בנושאים החשובים. המטבח חייב להיות אסתטי ונוח לשימוש ולכן במידת הצורך אנשי המקצוע שלנו מבצעים עיצוב מטבח בדירה שכורה, אשר כולל צביעה מחדש של חזיתות הארונות והמגירות ותוספת של ארונות מטבח בודדים, אם אין מספיק מקום לאחסון. 

בנוסף לכך אפשר לחצות חדר גדול ולהפוך אותו לשני חדרי ילדים נוחים על ידי הקמת קיר גבס בדירה שכורה וכך יש רווחה כאשר כל ילד נהנה מהעובדה שיש לו חדר לבד. בחדרים הללו אפשר לבצע התקנת פרקט בדירה שכורה ולבצע צביעה של שלושה קירות בצבע אחר ובקיר הרביעי לבצע הוספת טפטים בעלי הדפסים יפהפיים או לעשות קירות דקורטיביים באפקטים שונים.

הסלון הוא מרכז העניינים בכל בית ולכן הוא אמור להיות מקום חמים, נעים וביתי במיוחד. לצורך כך אפשר לצבוע את הקירות בצבעים מיוחדים ובטקסטורות יוצאות דופן שישנו את הנראות של הסלון באופן מהותי, כמו כן לבצע הום סטיילינג דירה שכורה שכולל הוספת כריות צבעוניות, שטיח, ווילונות ועוד. 

המקלחת היא דבר חשוב ביותר ולכן מבצעים בה שיפוץ מינימלי של במקלחת, התקנת מקלחון וראש גשם למקלחות נעימות. 

כמה עולה לשפץ דירה שכורה? 

מאסטרים בשיפוצים מציעים עזרה עם הצוותים המקצועיים שלנו, תוכלו ליהנות מעבודות של שיפוץ דירה שכורה בזול ועם זאת השינוי יהיה תהומי ואתם תרגישו שמדובר בבית נעים ונוח מאד. אם בתחילת הדרך חשבתם שלא כדאי להשקיע כספים בדירה שכורה, בסופו של דבר גם אתם תבינו שנושא עיצוב דירה שכורה בזול, הוא אפשרי ויוצר מהפך, להזמנת ייעוץ חינם לדירה השכורה ניתן לפנות אלינו בטופס צור קשר או להתקשר 055-970-5879

העלות היא נגזרת של הפעולות הספציפיות שיש לבצע ומדובר בסדר גודל ממוצע בין 30,000-20,000 ₪. 

תפריט ראשי