לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירת סטודיו

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

משדרגים את הסטודיו

מחפשים שיפוץ דירת סטודיו? תכירו את המומחים של מאסטרים בשיפוצים המספקים מגוון פתרונות שיפוץ במיוחד עבור הסטודיו שלכם

דירה קטנה לא חייבת להיראות קטנה!
בואו לראות איך הופכים דירת סטודיו לחלום!
באמצעות תכנון נכון של החלל

לייעוץ חינם חייגו:
055-970-5879

שיפוץ דירת סטודיו

פתרונות מסקרנים לדירות קטנות 

דירה קטנה לא חייבת להיראות קטנה, כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ של דירת סטודיו אנחנו מציעים לבעל הנכס כמה רעיונות מקוריים, אשר יובילו לכך שהנראות של החלל המרכזי של הבית, תהיה  הרבה יותר גדול מגודלו האמיתי של הנכס. כמו לדוגמה:

  • צביעה של כל הקירות בצבע לבן או בצבע בהיר אחר, דבר שמרחיב את המראה של הדירה.
  • תכנון ניצול מקסימלי של השטח כמו שליפה של מיטה ממקום אחסון שהוא צמוד לקיר. בדרך זו מבצעים את הפעולה הזו רק לקראת השינה ובמשך היום המיטה צמודה לקיר בתוך מבנה ייעודי לכך. בדרך זו הילד והחברים יכולים ליהנות מהשטח הגדול וכך גם בעל הנכס משתמש בשטח זה במהלך היום כפינת עבודה. זהו חיסכון של חדר ואפילו של שני חדרים מול דירה נורמטיבית.
  • כמו כן אפשר לרכוש פינת אוכל מתקפלת שהיא צמודה גם כן לקיר ושולפים אותה רק בעת הצורך. בדרך זו כל המרחב פנוי עבור הפעולות השגרתיות היום יומיות של בני הבית.

כאשר מבצעים פעולות מסוג זה, דירת הסטודיו נראית קומפקטית ומתאימה למגורים של בני זוג, או לבני זוג עם ילד. 

איך לעצב דירת סטודיו 

עיצוב יחידת דיור כולל פתרונות יצירתיים. לכן כדאי להיעזר במעצב פנים בעל רעיונות מקוריים שיציע לבעלי הנכס כמה וכמה אופציות שיפתיעו אותם. לעיתים בתחילת התהליך הרעיונות הללו לא נראים ישימים אבל לאחר שרואים תמונות, סרטונים ואפילו מגיעים לסיור לאחר עיצוב דירה קטנה, הדברים נראים אחרת, שלא כמו בשיפוץ דירות שהדברים הרבה יותר גדולים ויקרים.

חשוב לחשוב מחוץ לקופסה, להיות יוצאי דופן בניצול המרחב הביתי ולזרום עם האופציות שמציע מעצב הפנים. בדרך זו של ניצול נכון של השטח, משתמשים למעשה באותו מרחב פעמיים.

שיפוץ דירת סטודיו – מה חשוב לדעת? 

כאשר מתכננים שיפוץ דירת סטודיו יש להביא בחשבון כי אף על פי שמדובר באופציית עיצוב דירה 15 מטר, העלויות לא יהיו נמוכות יותר משיפוץ של דירה רגילה. זו הסיבה שכדאי להזמין את אנשי המקצוע שלנו שיבחנו את הנושא מכל היבטיו ויבצעו את עבודות הבנייה ההכרחיות כמו שיפוץ של המטבח, של המקלחות ושל החלל הגדול, באופן מיטבי כדי שהדיירים ייהנו משינויים ייחודיים ועם זאת שהעלות לא תהיה יקרה מדי.

כדי לא לבצע שיפוץ שהעלות שלו גבוהה מהתקציב, חשוב לקחת מראש עלויות מדויקות ולכן אנשי הבנייה המנוסים שלנו מעבירים ללקוח הצעת מחיר מפורטת של כל אחת מהפעולות שיש לבצע ומהי העלות של כל אחד מהסעיפים הללו. 

כמה עולה שיפוץ דירת סטודיו  

הצוותים המיומנים שלנו מבצעים עבודות שונות בדירות הסטודיו ועל פי היקף העבודות, נקבע גובה התשלום. טווח המחירים עבור עבודות הבנייה כמו גבס, צביעה, איטום ושיפוצים ברמה אלמנטרית, ללא עלות הרהיטים ינוע בין 30,000-15,000 ₪. 

תפריט ראשי