לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירת עמידר

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ דירת עמידר עם מאסטרים בשיפוצים

מחפשים שיפוץ דירות עמידר? מצאתם את הטובים ביותר!
דירות רבות שהן ברשות עמידר, נבנו לפני עשרות שנים ולכן המצב הפיזי של חלק מהן הוא די רעוע ודרוש לבצע בהן שיפוץ מאסיבי מהיסוד, בחברת מאסטרים בשיפוצים מציעים מגוון אפשרויות שיפוץ לדירות עמידר עם מחירים נוחים.

רוצים לשדרג את הדירה בעמידר?
לא חייב לעבור דירה!
אנחנו מספקים שיפוץ דירה ברמה הגבוהה ביותר
תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר

לייעוץ והצעת מחיר חינם
חייגו: 055-970-5879

שיפוץ דירת עמידר

איך משדרגים דירת עמידר? 

שיפוץ דירת עמידר מצריך מהפך בדירה הישנה לאור מצבה. יש לטפל בכל הרבדים של בית זה, החל בהחלפת הצנרת, איטום הקירות והסדקים, צביעה של הקירות, הוצאת המרצפות הישנות והדבקה של אריחים חדשים, הנמכות תקרות גבס, התקנה של דלתות פנים חדשות, חלונות ותריסים חדשים כך שתהיה אטימה מוחלטת בחורף ולא יחדור קור ועבודות נוספות.

כמה עולה לשפץ דירת עמידר? 

העלות של שיפוץ דירה ישנה נקבע על פי ההיקף שלה. אם אנחנו מבצעים שיפוץ קומפלט ההערכה היא שהעלויות ינועו בין 100,000-50,000 ₪ עבור החומרים ושעות העבודה של הצוותים שלנו. אם הלקוחות יעדיפו לשפץ רק חלק מהדברים, העלויות יהיו נמוכות יותר.

אך לאור מצבה של הדירה, אנחנו ממליצים ברוב המקרים לבצע שיפוץ דירה באופן מלא, כדי שאפשר יהיה לגור בבית נעים ואסתטי. 

מאיפה מתחילים את השיפוץ? 

ברוב המקרים העובדים המנוסים שלנו מתחילים בהרמה של כל המרצפות, אם מחליטים לשבור קיר ויש לכך אישור של הקונסטרוקטור מבצעים מהלך זה. לאחר מכן שולפים את הצנרת הישנה שהיא מלאת חלודה ואת התשתיות הישנות שהן כבר לא פעילות. לאחר שהמקום יבש לחלוטין מניחים מצעי חול חדשים ומחברים את הצנרת החדשה עבור חדרי האמבטיה והמטבח. 

העובדים משפשפים היטב את הקירות, אוטמים חורים וסדקים ומיישרים את הקירות הצידיים במקום שבו שברו את הקיר הפנימי. כך יוצרים חלל הרבה יותר גדול בבית ודבר זה יוצר שינוי מהותי בנראות הכללית שלו.

השלב הבא הוא התקנת הכלים הסניטריים החדשים, אסלה, כיור, חיפוי של אריחי קרמיקה והדבקת אריחים בעלי דרגת חספוס גבוהה בחדר האמבטיה. כמו כן מדביקים את האריחים בכל הבית או לחלופין בוחרים להתקין פרקטים בחדרים. 

כאשר מגיעים החלונות, התריסים והדלתות הפנימיות מתקינים כל אחד במקום שמיועד לו על פי המידות. השלב האחרון הוא צביעת הבית בגוונים שבחרו הלקוחות. 

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים  

בשנים האחרונות הצוותים שלנו ביצעו במקומות רבים שיפוץ דירה קומפלט. אנחנו כבר מכירים את שיטות העבודה של אנשי הבנייה לפני עשרות שנים ולכן יודעים מראש מה תקין, מה לא תקין ואילו מיקומים בתוך הבית יש לשפץ מהיסוד, כמו לדוגמה החלפה של צנרת הברזל הישנה שהתמלאה עם השנים בחלודה ובקורוזיה. 

שאלות ותשובות

icon

חברת עמידר היא חברת שיכון שנוסדה בשנת 1949, בעליות הראשונות לארץ עמידר סיפקה מספר ענק של דירות לעולים חודשים.

icon

שיפוץ יכול להשתנות בהתאם לסוג השיפוץ, קשה לקבוע מחיר כיוון שצריך לראות את מצב הדירה ומהו השיפוץ אותו תצטרכו לעשות, הצעת מחיר אצלנו היא חינם.

תפריט ראשי