לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ חדרי ילדים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ חדר ילדים עם המאסטרים

כל ילד נהנה לשהות בממלכה שלו, ללמוד, לשחק ולהזמין חברים. לכן ההורים מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב ולנראות של החדר, עבור כל אחד מהילדים. 

משדרגים את חדר הילדים
עם שיפוץ איכותי
כולל עיצוב עם מעצבי פנים מובילים

להצעת מחיר חינם חייגו:
055-970-5879

שיפוץ חדרי ילדים

שיפוץ חדרי ילדים – למה בעצם? 

אחת לכמה שנים בני הבית מעוניינים לשדרג ולשפץ את חדרי הילדים וזאת כיוון שהילדים גדלים והצרכים שלהם משתנים. כמו לדוגמה הצורך במיטה וחצי או במיטה זוגית במקום מיטת יחיד, הרצון לצבוע את החדר בצבעים אחרים שמתאימים יותר לבני נוער והצורך להוריד את הטפט עם ההדפסים שכבר לא מתאים לגילו של הילד. 

איך אפשר לשדרג את חדר הילדים באמצעות שיפוץ 

יש כמה פעולות שכדאי לבצע במסגרת שיפוץ חדר ילדים, כמו לדוגמה התקנת פרקט שהוא נוח ונעים מאד על המרצפות הקיימות שאיבדו את החיוניות שלהן. אם החדר הוא בעל מידות גדולות במיוחד, אפשר לחלק אותו על ידי בנייה של קיר וכך לפצל אותו לשני חדרי ילדים. 

מעבר לכך הצוותים שלנו צובעים את החדר בסוג של צבעים איכותיים שמתאימים לכך בגוון שבוחר כל ילד. אפשר לצבוע את ארבעת הקירות בגוון זהה או בגוונים שונים כדי ליצור חדר מעוצב וחדשני שמתאים לדור זה.

כמו כן העובדים המעולים שלנו מבצעים הנמכת תקרה באמצעות לוחות גבס וכך מוסיפים יופי רב לכל אחד מחדרי הילדים. 

לאחר השיפוץ, הוספת הרהיטים החדשים, השטיח והוילונות הילדים ייהנו מאד בחדרים המחודשים שלהם וישמחו מאד לארח את החברים בכל עת. 

שיפוץ של חדרי ילדים בבית 

כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ חדר לבנות, המגמה היא להעניק לו נופך מיוחד ולכן הצבעים השולטים בדרך כלל הם וורוד או אפרסק. אם מדובר בילדה קטנה אפשר לצייר ציור על אחד הקירות וכך ליצור עבורה חדר שהוא מהאגדות. פרקט הוא פתרון מעולה לחדר ילדים ולכן אנו מתקינים את לוחות העץ שנבחרו על המרצפות הקיימות. מדובר בהתקנה מהירה ובנראות יוצאת דופן.

באופציה של שיפוץ חדר לבנים, ההעדפה של הבנים היא ליהנות מפרקטים לאור העובדה שהם מבודדים והטמפרטורה שלהם היא תמיד נעימה. לכן העובדים שלנו מתקינים סטריפים של פרקטים למינציה בגוון שנבחר כך שהוא מתאים לגוונים של הקירות ויוצר שילוב יפהפה יחד. 

כמה עולה שיפוץ חדרי ילדים 

שיפוץ כל אחד מחדרי הילדים בבית שכולל התקנת פרקטים למינציה, הנמכת תקרת גבס וצביעת כל הקירות יעלה בין 12,000-9,000 ₪. מדובר בעלות שהיא איננה גבוהה יחסית, אך ההבדל בין הנראות של החדרים הישנים לבין הנראות של החדרים החדשים תהיה תהומית. 

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים?  

העובדים של מאסטרים בשיפוצים הם עובדים מקצועיים ומנוסים ביותר ולכן מבצעים כל עבודה הקשורה לנושא שיפוץ חדרי ילדים במירב תשומת הלב. עבודת הצביעה נעשית בקפידה רבה וכך המשטחים הם חלקים ויפים ומעניקים נראות נפלאה לכל חדר. 

תפריט ראשי