לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ קוסמטי לדירה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

משדרגים את הבית עם שיפוץ קוסמטי בהתאמה אישית

הרצון לבצע שינוי עיצובי בבית, מוביל לקוחות רבים לבצע הזמנה של שיפוץ קוסמטי לדירה שכולל כמה וכמה סוגי עבודות ברחבי הבית, אך אינו כולל את נושא התשתיות כמו תשתיות חשמל ותשתיות אינסטלציה. אם המערכות הללו תקינות, יוצרים שיפוץ קוסמטי לדירה בלבד. 

משדרגים את הנכס באמצעות שיפוץ קוסמטי
התאמה לכל תקציב!
כולל ייעוץ חינם ממעצבי פנים מובילים

הצעת מחיר חינם:
055-970-5879

שיפוץ קוסמטי לדירה

מה כולל שיפוץ קוסמטי לדירה? 

שיפוץ קוסמטי לדירה כולל עבודות כמו צביעה, החלפת כלים סניטריים, ריצוף, חיפוי קרמיקה, פרקטים, עבודות גבס ועוד. 

הדרך הנכונה לכך היא שאנחנו רוכשים מראש את כל חומרי הגלם בכמות הנדרשת וכך העבודות בתוך הבית מתבצעות במהירות וללא עיכובים כלשהם. 

עבודות השיפוץ הקוסמטי בפועל

עבודות גבס הן פתרון מצוין להקמת מחיצות בין חדרים או בין חללים, כמו לדוגמה עבור יצירת פינת עבודה לילד או להורים, יצירת מדפים בסלון עבור הנחת חפצי נוי ועוד. 

קירות הבית מלאים במקרים רבים בחורים שנוצרו מתלייה של תמונות וגם מסדקים עקב הגשמים ולכן אנחנו רואים חשיבות רבה בעבודה של סתימת כל החורים, איטום של הסדקים ורק לאחר מכן לצבוע את הקירות בצבע שהוא בטיב מעולה. 

חידוש של הכלים הסניטריים בחדרי האמבטיה היא פעולה חשובה, מרעננת וחשובה לבני הבית. לכן אנו מפרקים את כל הכלים הסניטריים הקיימים, מפנים את התשתיות הישנות ומייבשים היטב את המקום. רק לאחר מכן מניחים תשתיות חול חדשות מרצפים, מדביקים את חיפויי הקרמיקה, המקלחון ומתקינים את הכלים הסניטריים החדשים. זה הזמן גם להתקין ארון אמבטיה שהוזמן מראש במידה המתאימה, להשלמת ההרמוניה העיצובית של חדר האמבטיה.

יש משפחות שמעוניינות לרצף באריחים את כל שטח הבית ואחרות שמעדיפות להתקין פרקט בכל הבית או בעיקר בחדרי הילדים, חדר השינה וחדר העבודה לנוחות מקסימלית. 

כמה זה עולה? 

עלות שיפוץ קוסמטי לדירה משתנה על פי התוכניות של היקף שיפוץ דירה. סדר הגודל הוא בין 80,000-50,000 ₪  לעוד פרטים כדאי להסתכל במחירון שלנו.

למה דווקא לבחור במאסטרים בשיפוצים?  

קבלן שיפוצים של מאסטר שיפוצים הוא בעל מיומנות רבה בפרויקטים של שיפוץ קוסמטי לדירה. זהו סוג של עבודות שהצוותים שלנו מבצעים באופן יום יומי ולכן אנחנו יודעים מהם חומרי הבנייה האיכותיים בדיוק למטרה זו ומהו סדר העבודות הנכון. 

לאור הידע הרב והעובדה שאנחנו רואים גם את העבודות בסיומן, אנחנו מעניקים ללקוחות רעיונות מקוריים לביצוע שינויים קוסמטיים במהלך שיפוץ פנים. מדובר בצעדים שהם לא חשבו עליהם, אך הם יצרו הבדל גדול בנראות של הבית. 

יש מקרים שבהם הלקוחות מעוניינים לבצע גם שיפוץ חוץ, אשר כולל איטום חיצוני של הסדקים בקיר החיצוני של הבית באמצעות חומרי איטום מובילים וצביעה של כל המבנה החיצוני של הבית הפרטי באמצעות צבע ייעודי שמותאם לקירות חיצוניים, לאור פגעי מזג האוויר. מדובר בצבע שכולל בתהליך הייצור שלו גם חומרי איטום ולכן הוא האידאלי למטרה זו. 

שאלות ותשובות

icon

שיפוצים קוסמטיים לדירות מתומחרות החל מ־500 ש"ח למ"ר ומשתנות בהתאם לסוג השיפוץ הקוסמטי.

תפריט ראשי