לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

בניית בית פרטי

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

בניית בית פרטי – איך מתחילים?

בניית בית פרטי הינו תהליך מורכב ומסורבל הנעשה על ידי קבלן בלבד. הבירוקרטיה, ההליך המסורבל, מיועדים לאנשי מפתח אשר מבינים את ענף הבנייה בצורה יסודית ומקצועית. תחום הקבלנות, הינו התחום היחיד שבו בניית בית פרטי מתאפשרת. אז איך מתחילים בדיוק? מאיפה? הצעד הראשון היא להשיג אישורים, לפנות לקבלנים מוסמכים, ולקוות לטוב, באמת ובתמים.

בניית בית עם אחריות אמיתית!
התייעצו חינם עם המומחים של מאסטרים בשיפוצים
כולל בנייה איכותית עד מפתח
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-970-5879

בניית בית פרטי

אישורים חשובים – בלעדיהם הכל יהיה לשווא

תהליכי הבנייה מחולקים למספר שלבים, השלב הראשון, הינו השלב הקריטי והחשוב ביותר. בשלב זה, תזדקקו לאישורים, טפסים למיניהם, והרבה כאבי ראש. בשלב זה, תזדקקו לאנשי מקצוע: קבלנים, אדריכלים, מהנדסים, יועצי קרקע, ובעלי מקצוע נוספים. היו בטוחים בכך, לפני המלאכה, ישנם מספר רב של דברים שתצטרכו לתכנן, להמציא, או להוציא. הנה מספר אישורים חשובים:

  1. היתר בנייה – היתר בנייה הינו ״אישור״ מהרשויות לביצוע שינויים, בנייה, או הריסה בשטח המקרקעין. אישור זה, הינו פיזי, כולל בחובו נספח אודות הבקשה המציינת את האישור הסופי לביצוע עבודות בנייה, שינויים בנכס הנדלן, או הריסה. היתר זה, הינו חובה לכולם.

    *חשוב מאוד: היתר הבנייה יקבל אישור רק לאחר סיום בניית תוכנית הבנייה.
  2. טופס 4 (טופס אישור אכלוס לשעבר) – טופס 4, טופס אישור אכלוס, הינו טופס אישור לאכלוס רשמי של מבנה בישראל. מדובר בתנאי חובה לשימוש במבנה, בשטח המקרקעין. בלעדיו, לא תוכלו להשתמש במבנה, לספק חשמל, ואפילו תשתיות בסיסיות. לאחר קבלת טופס 4, אתם יכולים להשתמש במבנה כהוות נפשכם. מדובר בטופס שמסכם את האישור הסופי, את גמר עבודת הבניין. לא כל מבנה רשאי לקבל טופס 4, תצטרכו להוכיח שמדובר במבנה בטיחותי ושלתושביו לא נשקפת אף סכנה. את הטופס ניתן להוציא על ידי הקבלן.

    *שימו לב: קבלת אישור לטופס 4 תהיה תלויה בדרישות המבנה בחוק.
  3. אישור עקרוני למשכנתא – בישראל, מאוד קשה לרכוש נכס נדלן, קרקע, או דירה, על ידי הון עצמי בלבד. למעשה, תזדקקו לאישור עקרוני לקבלת משכנתא. משכנתא, הינה הלוואה גדולה לרכישת דירה, קרקעות, או נכסי נדלן מפוארים. האישור מאוד חשוב, ומספק שקט נפשי גם לקבלן שאיתו תעבדו. את התשלומים יש להעביר במספר פעימות בהתאם לשלבי הבנייה. אישור זה, לא קשה להשגה ואם זאת גם לא כזה קל. את האישור תקבלו בבנק.

 

אלה הם שלושת האישורים החשובים ביותר, בלעדיהם, הכל יהיה לחינם, לשווא. האישורים יתקבלו רק לאחר השלמת תוכניות הבנייה הסופיות, והוכחה ישירה שהמבנה בטוח ובטיחותי. את האישורים ניתן להוציא בצמוד לאנשי המקצוע, הקבלנים המוסמכים, בודקי ויועצי הקרקע, ואנשי המדידה. אצלנו, בחברת מאסטרים בשיפוצים, תקבלו צוות שלם ומקצועי שידאג להכל מהכל, בהתחייבות.

 

מתחילים בעבודה – שלבי השיפוץ

שלבי השיפוץ כוללים בחובם שלבים התחלתיים, שלבי תכנון, הקמה, ובנייה או שיפוץ. השלבים המפורטים יהיו נמצאים בתוכנית העבודה השלמה, על ידי הקבלן המבצע או קבלן הבנייה. שלבי השיפוץ והבנייה חייבים להיעשות על ידי קבלן מורשה, מוסמך עבור עבודות בנייה או שיפוץ מאפס.

מתחילים את המלאכה – להלן שלבי השיפוץ והבנייה:

  1. הגדרת תקציב ואיסוף הכספים – בראש ובראשונה, תזדקקו לקרקע הנמצאת בבעלותכם. אם אין ברשותכם קרקע או נכס נדלן, תצטרכו לרכוש אותה בנפרד. לאחר מכן, הגדירו מטרות, מה תרצו לשפץ או לבנות. בנוסף, הגדירו מהו התקציב לפרויקט, כמה הון עצמי נצבר, ומהי עלות ההלוואה או המשכנתא שתצטרכו לקחת. חשבו על זה, ברצינות רבה. הגדרת התקציב ואיסוף הכספים הינם חלק בלתי נפרד בעלילה, כדאי להיוועץ מראש.
  2. מתחילים בעבודה: גיוס אנשי המפתח – ללא צל של ספק, אדם פשוט מן המניין, לא יוכל לעולם לבצע את עבודות הבנייה והניהול המורכבות. עבודות אלה, דורשות זמן גדול, ידע מקצועי, והמון ניסיון. בשלב זה, תצטרכו לגייס אנשי מפתח בכירים: יועצים, קבלנים, ועוד.

    *אנשי המפתח של מאסטרים בשיפוצים יהיו אתכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו, ליווי צמוד ומקצועי.
  3. הקמת תוכנית בנייה וקבלת היתר – שלב זה, הינו השלב הקריטי והחשוב מכל. תחילה, תזדקקו לאנשי המפתח הבאים: מהנדס או אדריכל מורשה. ברוב המקרים, צרכנים בוחרים באופציה הראשונה – מהנדס מבנה. מהנדס המבנה יכין את תוכניות הבנייה ויגיש את הבקשה לקבלת ההיתר לפי תוכניות הבנייה שנעשו. תוכניות הבנייה חייבות להיות מדויקות, איכותיות, ומקצועיות. על בסיס התוכניות, הקבלן המבצע יתחיל בעבודתו.

    *המלאכה ושלבי הבנייה יתחילו רק לאחר קבלת אישור ההיתר מהרשויות.
  4. בחירת הקבלנים – לאחר שיש לנו את האישורים המתאימים, טופס 4, וקבלת ההיתרים, כעת נזדקק לאנשי המפתח החשובים בעלילה. לדוגמא: קבלן שלד שתפקידו לבנות את בניית השלד (בסיס המבנה), קבלן הגמר שתפקידו להמשיך את יתר עבודות הבנייה מעל הבסיס, וכן, גם מעצב הפנים. מעצב הפנים יספק את עבודתו רק לאחר השלמת המבנה.
  5. ולסיום: קבלת טופס 4 – לאחר שהמבנה עומד, שכל אנשי המפתח ביצעו את עבודתם, יש להגיש בקשה לאכלוס המבנה, הדירה הנוכחית והחדשה. לאחר קבלת טופס 4, עבודת הבנייה והגמר הסתיימו כהלכה. כעת, יש להזמין את רשות המים, חברת החשמל, הגז, והתשתיות השונות שעליהם תרצו להתחבר. זהו, כעת, אתם יכולים להנות מדירה חדשה.

 

אלה הם חמשת שלבי השיפוץ המלאים, זמן ההקמה של בית חדש בישראל הינו בין שנה-שנה וחצי. כל זאת, בהתאם לגודלו. חברת מאסטרים בשיפוצים תלווה אתכם מתחילת הפרויקט ועד סופו, באדיבות ומקצוענות.

האם כדאי לשלב גם יחידת דיור בתוכניות הבנייה?

תוכניות הבנייה מבוצעות בהתאמה אישית על ידי מהנדס בצמוד להתאמות הלקוח הנדרשות. יחידת דיור הינה יחידה שבה ניתן לאכלס אדם נוסף, בשכירות, בתשלום חודשי. בשנת 2022, הרבה צרכנים מבצעים שינויים בתוכניות הבנייה במטרה לבנות יחידת דיור נוספת, מבנה נוסף שבו ניתן להשכיר לקהל השוכרים. והסיבה די הגיונית וכדאית: נוכל להרוויח כ־3,000₪ מדי חודש. הכדאיות גבוהה. 

כדאי לעשות זאת ולהציג את הרעיון למהנדס הבנייה כבר מתחילת כתיבת תוכניות הבנייה הראשוניות. למעשה, כדאי להציג את הרעיון כבר מהפגישה הראשונה או השנייה. שימו לב: הוספת יחידת דיור אפשרית רק במקרים שיש עודף שטח בקרקע. שימו לב: בניית יחידת דיור, מבנה נוסף, יעלה את המחיר משמעותית, בין 80,000-150,000₪. ניתן לבנות את יחידת הדיור במועד מאוחר יותר, אם זאת, תזדקקו להיתר בנייה נוסף. חשוב וכדאי לדעת: היתרי הבנייה שתקבלו מהמהנדס יינתנו רק עבור הבנייה הנוכחית. זאת אומרת, עבור הבנייה והמבנה שתבצעו באותו המועד.

בית פרטי לאחר בנייה
בית פרטי לאחר בנייה

עלות בניית בית פרטי – כמה עולה?

בניית בית פרטי הינו פרויקט המבוצע על ידי מהנדסים, אדריכלים, קבלנים, ואנשי מפתח. בניית בית פרטי, החלום שכולם רוצים, יכול להתגשם במהרה על ידי צוות המומחים של מאסטרים בשיפוצים. אנחנו מתחייבים לבצע עבודה יסודית, לעמוד בזמנים, ולספק את ההיתרים והמסמכים החשובים. במילים אחרות: אנחנו הפרטנר שיחסוך לכם הרבה זמן, כאבי ראש, והמון טרטורים לרשויות החוק.

לפניכם טבלת מחירון עדכנית לשנת 2022-2023 עבור בניית בית פרטי:

סוג השיפוץ מחיר משוער
הצעת מחיר לבניית בית פרטי הצעת מחיר והתרשמות מתיק עבודות חינם!
כמה עולה לבנות בית פרטי 150 מטר החל מ-6500 ש"ח למ"ר
כמה עולה לבנות בית פרטי 200 מ"ר החל מ-6500 ש"ח למ"ר
בניית בית פרטי קוטג' 2 קומות 200 מ"ר החל מ-8000 ש"ח למ"ר
בניית וילה החל מ-8500 ש"ח למ"ר
עלות בניית בית פרטי עד מפתח החל מ-7000 ש"ח למ"ר
עלות בניית שלד לבית פרטי בהתאם לתוכניות המחיר יקבע
עלות בניית בית 120 מ"ר החל מ-6500 ש"ח למ"ר


לפרטים נוספים, קביעת פגישה ללא התחייבות, או התייעצות, חייגו עכשיו – 055-970-5879. לשירותכם תמיד, צוות המומחים של מאסטרים בשיפוצים.

שאלות ותשובות

icon

המחירים בתחום זה, הינם לפי מטרים. בהערכה, בניית בית פרטי לפי מטר עומדת על כ־4,200 ש"ח למ"ר.

icon

נכון להיום, המחיר לבניית בית פרטי בגודל של 100 מ"ר הינו החל מ־ 550,000 ש"ח.

icon

התעריפים לבניית בית פרטי של 150 מטר הינו החל מ־ 8,000 ש"ח בממוצע. מחיר זה, הינו למ"ר בלבד. ייתכנו תוספות חריגה, קחו זאת בחשבון.

icon

העלויות והתעריפים לבניית בית פרטי 250 מ"ר יעלה לכם כ־1,380,880 ש"ח.

תפריט ראשי