לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בבית שמש

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים בבית שמש עם מחירים נוחים

בית שמש נוסדה בשנת 1950 כמושבה, בשנת 1991 בית שמש הוכרזה כעיר עצמאית במדינת ישראל. וכיום, בית שמש, הנמצאת במחוז ירושלים מונה כ־150,000 תושבים עם עליה שנתית של 7.1% בשנה. צפיפות האוכלוסייה עומדת על כ־3,000 תושבים לקילומטר בודד בלבד. היום, בשנת 2022, בית שמש ממשיכה להתרחב, להוסיף מקומות דיור חדשים, ומגדילה את תושביה בכל שנה ושנה.

כמה עולה להזמין קבלן שיפוצים בבית שמש?

כפי שכבר הסקתם, המחירים להזמנת קבלן שיפוצים בבית שמש הינה החל מ־1,000₪ ומשתנה בהתאם לצרכים ולדרישותיו של הלקוח. השיפוצים מתומחרים לפי סוג וגודל השיפוץ ולפי מדדים נוספים. החל מחומרי גלם ורכיבים בשימוש, כמות הזמן הנדרש לסיום העבודה, הפועלים, ועוד. המחירים מתומחרים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד, בהצעת המחיר תקבלו את המחיר הסופי.

מחירון הזמנת קבלן שיפוצים בבית שמש והסביבה – להלן המחירון:

סוג השיפוץ מחיר משוער
הזמנת הצעת מחיר לשיפוץ הבית או הדירה בבית שמש חינם! ייעוץ בבית הלקוח או במשרדי החברה
שיפוץ דירה בבית שמש מחירים לאחר הצעת מחיר מסודרת בפגישה
ביצוע עבודות גבס בבית שמש החל מ-60 ש"ח למ"ר
שיפוץ חדר אמבטיה בבית שמש החל מ-10,000 ש"ח עבור שיפוץ פשוט ללא שינוי תשתיות
הדבקת ריצוף בדירה בבית שמש החל מ-100 ש"ח למ"ר
שיפוץ יחידת דיור החל מ-18,000 ש"ח
עבודות טיח בבית שמש החל מ-80 ש"ח למ"ר

*המחירים מספקים תמונה משוערת וצפויה אודות מדד המחירים לצרכן, המחירים משוערים בלבד.

מאסטרים בשיפוצים – המומחים לשיפוץ הבית

מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המתמחה בשירותי שיפוץ עד הבית, בבית שמש, ירושלים, והסביבה. השירותים נתמכים בכל חלקי הארץ, פריסה ארצית גבוהה ואספקת השירות עד הבית. למה כדאי לבחור דווקא במאסטרים בשיפוצים? מהם היתרונות שלנו? לפניכם מספר יתרונות טובים:

  • ניסיון של 20 שנה בתחום השיפוצים – אנחנו, מאסטרים בשיפוצים, בעלי רקע וניסיון מקצועי של 20 שנה בתחום. החל מפרויקטים גדולים, עבודות שיפוצים קטנות, ועוד.
  • זמינות מרבית ופריסה ארצית – אנחנו מתחייבים לספק את השירות בפריסה ארצית, להיות זמינים ככל האפשר, ולספק שירות אישי ואמין. השירות חשוב לנו, אנחנו בטוחים שגם לכם.
  • אחריות מלאה על כל עבודה – אצלנו, במאסטרים בשיפוצים, מקבלים אחריות מקיפה ומלאה. אצלנו, לא תשמעו תירוצים או סירובים, תקבלו אחריות של 10 שנים על כל עבודה.

חברת מאסטרים בשיפוצים מתחייבת לשירות אישי, זמינות מרבית, מחירים ראויים ומשתלמים, עבודה יסודית וקפדנית, חוזה עבודת שיפוצים בכתב, ויתרונות נוספים שהופכים את הכדאיות לממש משתלמת. כל השירותים במקום אחד, מתחייבים לתוצאה המושלמת ולעבודה יסודית.

ממש בקטנה – איך בוחרים חברת שיפוצים אמינה

מהי בעצם חברת שיפוצים אמינה וטובה? חברת שיפוצים אמינה הינה חברה עם עשרות לקוחות ממליצים, ניסיון וותק מקצועי של שנים, חברה מסודרת עם קבלנים, וכזאת שמספקת קבלות בחוק. 

את החברה יש לבחור באופן קפדני ונכון, החל מבדיקת היסטוריה מקיפה אודותיה, האם מאחוריה עומד שם גדול בתעשייה, מה הלקוחות וחוות הדעת מספרים, מהם זמני ההמתנה, וכמה היא טובה. לכל השאלות הללו תצטרכו לענות לאחר בדיקה ומחקר מקיף אודות החברה. תחילה, בחנו את ההיסטוריה, איזה אתרים מדברים אליה. שנית, בחנו את כמות ההמלצות וחוות הדעת החיוביות. שלישית, וודאו שהחברה מספקת שירות אישי, זמינה לכל השאלות, ועונה בצורה עניינית.

מחפשים חברה המתמחה בשירותי שיפוצים בבית שמש? הגעתם למקום הנכון! חברת מאסטרים בשיפוצים תספק לכם עבודה יפה, נקייה, ויסודית במחירים שאי אפשר לסרב. לפרטים נוספים, הזמנות, או התייעצות בחינם התקשרו עוד היום – 055-970-5879. זמינים לכל שאלה, תמיד.

תפריט ראשי