לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

התקנת אסלה סמויה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

מחפשים התקנת אסלה סמויה? מצאתם!

חדר השירותים הוא אחד החדרים השמישים והחשובים ביותר בבית. מאחר והוא משמש את כל בני הבית ואורחיהם באופן קבוע, ומלווה אותנו בפעולות הבסיסיות ביותר, רבים בוחרים לעצב את חדרי השירותים שבביתם בעיצוב יוקרתי ונעים לעין, שישפר משמעותית את חווית השימוש והשהייה בהם.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר שנעשים בעת שיפוץ בחדר השירותים הוא שינוי מראה האסלה. בשנים האחרונות, אסלה סמויה היא אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר לבתי השימוש, וניתן לראות אותה בשירותים מעוצבים הן בבתים פרטיים והן בעסקים ומוסדות ציבוריים. אסלה סמויה משפרת את עיצוב הבית בכלל ועיצוב חדר השירותים ומעניקה לו מראה יוקרתי ומרשים הרבה יותר מאשר אסלה רגילה. 

התקנת אסלה סמויה כולל חיפוי קרמיקה מסביב
כולל אפשרות לביצוע בקיר גבס
מחירים הכי משתלמים
עובדים בכל רחבי הארץ
להזמנות וייעוץ חינם חייגו:
055-970-5879

התקנת אסלה סמויה

מה זה אסלה סמויה?

אסלה סמויה הינה אסלה שהניאגרה שלה – מיכל ההדחה המורכב מגוף האוגר מים לניקיון האסלה, שסתום ומצוף ששולטים ביציאת וכניסת המים, נמצא כולו מאחורי הקיר אליו היא צמודה. בניגוד לאסלת ה"מונבלוק" הסטנדרטית, שמגיעה ביחידה אחת בולטת עם מיכל הדחה נראה לעין ומתחברת לרצפה באמצעות רגל שיש, אסלה סמויה היא אסלה אסתטית בעיצוב מינימאלי: היא אינה מחוברת לרצפה אלא תלויה על הקיר, בדרך כלל בגובה של 40 ס"מ מהרצפה כדי לאפשר ישיבה נוחה, ומיכל ההדחה שלה כאמור, מוחבא מאחורי הקיר ואינו נראה לעין. העיצוב העדין והלא מגושם שלה יוצר מראה אלגנטי ויוקרתי של חלל פתוח ולא עמוס.

התקנת אסלה סמויה בקיר גבס
התקנת אסלה סמויה בקיר גבס לפני התקנת האסלה ולפני חיפוי

התקנת אסלה סמויה בקיר גבס

כאמור, מנגנון ההדחה של האסלה הסמויה, ה"ניאגרה", נמצא במלואו בתוך הקיר שמאחוריה. לא חייבים לשבור ולבנות קירות על מנת ליצור את המראה המדובר- ניתן להתקין את מבנה הניאגרה בצמוד לקיר ממנו יוצאת האסלה, ולאחר מכן לבנות מעליה קיר נוסף העשוי מחיפוי של עבודת גבס, עליו ניתן להדביק אריחי קרמיקה יפים. בניית קיר הגבס פשוטה ומהירה בהרבה מתהליכים אחרים הדורשים הרס, וכמו כן, מראהו בסיום העבודה זהה למראה הקיר שמסביב, אם כי נוצרת בליטה בעובי של 20 ס"מ לפחות . 

מחירון התקנת אסלה סמויה

פריט מחיר
שירות התקנת אסלה סמויה (חיבור לצנרת, ניקיון וחיפוי) 1,800-2,800 ₪ 
ניאגרה סמויה החל מכ-500 ₪ 
אסלה תלויה החל מ-500 ₪ 

 

יתרונות וחסרונות של אסלה סמויה ליד אסלה רגילה

אסלה סמויה ניחנת במראה נקי ומרשים. מבחינה עיצובית, היא מתחברת עם נוף החדר במראה נקי, כאשר החלק המגושם והפחות אסתטי שלה, מיכל ההדחה, מוחבא כולו, וכפתורי ההדחה מותקנים בקיר או ב"מדף" הנוצר מחיפוי הגבס מעל האסלה. הודות לכך שהאסלה תלויה, ואין צורך ברגל שיש שתחבר אותה לרצפה ותגזול מקום, ניתן לנקות מתחתיה בקלות רבה בעזרת מגב או סמרטוט, וכן ניתן להציב במקורב אליה חפצי עזר דוגמת מברשת ניקיון, להציב חפצי נוי וקישוט או לפרוש שטיח מותאם מתחתיה. בנוסף, כשמתקינים אסלה סמויה בעזרת חיפוי קיר גבס, המדף שנוצר מעל האסלה יכול לשמש כמקום אחסון נוסף למוצרי ההיגיינה ולחפצי הנוי. 

עם כל יתרונותיה, לאסלה התלויה גם חסרונות בהשוואה לאסלה רגילה – מחיר ההתקנה שלה יקר משל החלופה הפשוטה, ובנוסף, הליך התיקון שלה מסובך יותר גם הוא. על מנת להגיע אל גוף הניאגרה המוחבא יש לפתוח את הקיר, או לחלופין, במידה ומתאפשר לבצע תיקון מבלי לגרום הרס, לפתוח את כפתורי ההדחה ולהגיע דרך הפתח שנוצר אל גוף ההדחה – תיקון זה קשה יותר מתיקון אסלה "פשוטה", ובהתאם, גם יקר יותר.   

אסלה "פשוטה"- מונבלוק, אומנם נחשבת לאסתטית פחות מהאסלה הסמויה וניחנת בגוף מגושם למדי, אך עלות החלקים, ההתקנה ואף התיקון שלה זולות בהרבה. מאחר וגוף ההדחה גלוי וחיצוני, ניתן לתקן אותה במהירות ובקלות ללא לגרום כל הרס לחדר שמסביב או לאסלה עצמה. 

שאלות ותשובות

icon

המחירים להתקנת אסלה סמויה (רק העבודה ללא החלקים) הינה החל מ־1800 ש"ח. המחיר לעבודה עם החלקים הדרושים, הינה החל מ־3,500 ש"ח.

תפריט ראשי