לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בבת ים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים או שיפוצניק בבת ים והסביבה

בת ים, נמצאת במחוז תל אביב, נוסדה בשנת 1926, והוכרזה כעיר רשמית בישראל בשנת 1958. מהנתונים, כיום, בשנת 2022, בת ים מונה קרוב ל־130,000 תושבים, ביניהם, עולים מברית המועצות. שטח השיפוט של בת ים קרוב ל־9 קילומטרים רבועים ומכיל שכונות בהתפתחות, קהילות, בתי ספר, ואתרים מרתקים למראה. ללא ספק, בת ים, כיום, נחשבת כאחת מהערים המרתקות במדינת ישראל.

מחפשים שיפוצניק או קבלן רשום בבת ים?
אנחנו מספקים את כל שירותי השיפוצים לבית ולמשרד
קבלני שיפוצים רשומים ברשם הקבלנים
עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים
עבודה ברמה גבוהה כולל אחריות
ניתן לשלם עד 64 תשלומים בכרטיס אשראי
לייעוץ חינם חייגו:
055-970-5879

למה כדאי לבחור דווקא במאסטרים בשיפוצים?

חברת מאסטרים בשיפוצים מתמחה מעל 20 שנה בכל סוגי השיפוצים לבית, למשרד, ולעסק. כל מה שאתם צריכים נמצא במקום אחד, תחת פרטנר שילווה אתכם בכל התהליך. אנחנו מתמחים בשירותי שיפוצים כגון: עבודות ריצוף, עבודות גבס, צביעת דירה ושפכטלים, שיפוץ אמבטיות ומטבחים, ועוד. כלל השירותים מסופקים עם אחריות של 10 שנים וליווי צמוד של קבלן מומחה, קבלן מוסמך ואמין.

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה מספר סיבות שיצדיקו את כדאיות השירות:

  • הכל במקום אחד – כל מה שאתם צריכים מרוכז תחת קבלן אחד מקצועי. לא תצטרכו להשיג בעלי מקצוע אחרים, לא תצטרכו להשתמש בשירותים חיצוניים, הכל אצלנו.
  • אחריות מלאה – אצלנו, כלל השירותים יסופקו עם 10 שנות אחריות מלאות. אנחנו מתחייבים לעמוד בכל התחייבות ומילה, נספק שירות הוגן ואחריות מקיפה להכל.
  • שירות שאין כמותו בישראל – אנחנו מספקים שירות אישי בעל תודעת שירות גבוהה. כל הקבלנים, נציגי השירות והתמיכה, עוברים הכשרה ובדיקה קפדנית מדי שנה. זאת, במטרה להפיק את מרב השירות ללקוחותינו. שירות אישי, מקצועי, והכי חשוב – מתאים עבורכם.

בנוסף, תקבלו מאיתנו חוזה שיפוצים בכתב. אנו מספקים את השירות לתושבי בת ים והסביבה. למעשה, השירותים שלנו גם מחוץ לבת ים, בפריסה ארצית מלאה עם זמינות מרבית בכל היממה. מחפשים קבלן שיפוצים בבת ים? כזה שיספק שירות אמיתי ומחיר הוגן? הגעתם למקום הנכון.

מחירון הזמנת קבלן שיפוצים בבת ים – כמה זה עולה?

מחירון הזמנת קבלן שיפוצים בבת ים משתנה בהתאם לסוג השיפוץ ולתוספות הלקוח הבלעדיות. המחירים מתחילים החל מ־1,000 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל השיפוץ והצורך. את השיפוץ יש לתכנן לרוב בקיץ, כאשר החום מאפשר התייבשות קלה ומהירה בזמן השיפוצים. המלצה אישית בלבד. המחירים לצרכן יתומחרו סופית בשיחת הטלפון, באימייל, או באמצעי התקשורת המקובלים.

סוג השיפוץ מחיר משוער
הצעת מחיר לשיפוץ דירה בבת ים חינם! בבית הלקוח בפגישה מקצועית
הדבקת ריצוף לדירה בבת ים החל מ-180 ש"ח למ"ר
מגוון רחב של עבודות גבס לבית או למשרד בבת ים – כגון: מזנון גבס, בניית קירות גבס, הנמכות תקרה מגבס בבת ים, ספריות מגבס החל מ-100 ש"ח למ"ר
חיפוי קירות פניימים בבית – ניתן להזמין חיפוי סרגלים מיוחד במגוון צבעים החל מ-60 ש"ח למ"ר
בניית חומה בין שכנים בבת ים החל מ-1500 ש"ח
מגוון עבודות טיח החל מ-70 ש"ח למ"ר
התקנת אסלה סמויה החל מ-1000 ש"ח
שיפוץ דירת עמידר החל מ-500 ש"ח

*המחירון להזמנת קבלן משתנה בהתאם, המחירים בטבלה משוערים בלבד, ניתן למצוא את המחירון המלא כאן

היתרונות של חברת מאסטרים בשיפוצים

מחפשים קבלן שיפוצים בבת ים? ממש עכשיו, מצאתם. לנו, לעומת אחרים, יש יתרונות בולטים. היתרונות שלנו יהיו מורגשים כאשר תזדקקו לשירותי שיפוצים קטנים או גדולים כאחד. אנחנו נחסוך לכם הרבה כאבי ראש, התרוצצויות, זמן יקר, ולעיתים, גם כסף. העבודה מקצועית ומלווה עם המון ניסיון ומחשבה יצירתית. אנו משתמשים בכלים ואביזרים חדשים, ביניהם, כלים טכנולוגיים חדישים.

זה הזמן להתקדם לחדשנות אמיתית, לשדרג את המשרד או הבית, ולגרום לנוחות חסרת גבולות. לפרטים נוספים, ייעוץ ראשוני, או קבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי