לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בחולון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים בחולון

חולון הינה העיר העשירית בגודלה בישראל, נמצאת במחוז תל אביב, ומונה כיום קרוב ל־200,000 תושבים. בהתחלה, חולון הייתה מחולקת ל־5 שכונות שונות. כיום, שכונות אלה מאחדות את חולון. חולון נוסדה בשנת 1940 והוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל בשנת 1950. במחוז תל אביב, העיר חולון נחשבת כאחת מהערים הבולטות, נמצאת במקום ה־3 במחוז תל אביב וגדולה ביחס לאחרות.

למה כדאי לבחור במאסטרים בשיפוצים?

מאסטרים בשיפוצים הינה חברה גדולה המתמחה בשירותי שיפוצים, שירותי קבלן, ועבודות קטנות. מחפשים קבלן שיפוצים בחולון והסביבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו, תחסכו זמן, בירוקרטיה מעייפת, כספים לשווא, והרבה כאבי ראש. התפקיד שלנו, לספק שירות עם ערך מוסף ללקוחות. למה כדאי לבחור דווקא אותנו? לפניכם מספר סיבות מוצדקות לבחירת השירות הנ"ל:

  1. שירות אישי עם ניסיון של 20 שנה – אצלנו, במאסטרים בשיפוצים, השירות הינו ערך עליון. שירות שמגיע עם המון ניסיון, הכוונה מקצועית, והמון רצון לשרת לקוחות. באמצעות הניסיון, למדנו הרבה דברים, החכמנו, וכיום, אנו מספקים שירותי שיפוצים בצורה מקצועית.
  2. שירותים בפריסה ארצית – חברת מאסטרים בשיפוצים מחזיקה מספר קבלנים הפרוסים על מגוון רחב של אזורי שירות. בכך, מאסטרים בשיפוצים מסוגלת להעניק שירות בפריסה ארצית רחבה. כל הקבלנים מנוסים, עוברים הדרכה, ומפוקחים על ידי צוות מומחים איכותי.
  3. אחריות של 10 שנים על כל העבודות – אצלנו, בחברת מאסטרים בשיפוצים, תקבלו אחריות מקיפה ומורחבת של עד 10 שנים על כל סוגי העבודות. החל מעבודות פיח, שיפוצים, וצבע. מחפשים פרטנר שיתמוך בכל עבודת שיפוצים אפשרית? הגעתם למקום הנכון.

שירותי קבלן שיפוצים בחולון – מהם המחירים?

שירותי קבלן שיפוצים בחולון והסביבה מתומחרים לפי סוג השיפוץ, מורכבות, וזמן העבודה. בנוסף, התמחור כולל גם את הרכיבים והחומרים המשומשים בזמן השיפוץ. המחירים משתנים ומתחילים ב־1,000₪ ויכולים להסתיים בטווח מחירים של אלפי שקלים בודדים. בנוסף לשיפוצים, אנו מבצעים שירותי קבלן, בנייה מאפס, בניית שלד, בנייה ועיצובים בגבס, ושירותים נוספים ואחרים. השירות ניתן לקהלים פרטיים, עסקיים, ומסחריים יחדיו. כלל השירותים מפוקחים על ידי קבלן מוסמך.

סוג השיפוץ מחיר משוער לתושבי חולון
הצעת מחיר לשיפוץ דירה או נכס בחולון הצעת מחיר חינם
שיפוץ חדרי אמבטיה בחולון החל מ-9900 ש"ח
שיפוץ דירה מהייסוד כולל צבע, טיח, צנרת, ריצוף וכו'.. הצעת מחיר רק בפגישת ייעוץ בבית הלקוח
הדבקת ריצוף בדירה על ריצוף קיים בחולון החל מ-100 ש"ח למ"ר
צביעת דירת 3-4 חדרים בחולון החל מ-1800 ש"ח
שיפוץ בית פרטי בחולון ניתן לקבל הצעת מחיר לאחר פגישת הכרות ללא התחייבות ללא תשלום

*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לסוג השיפוץ ומורכבותו.

כל סוגי השיפוצים במקום אחד – מאסטרים בשיפוצים

חברת מאסטרים בשיפוצים תומכת בכל סוגי עבודות השיפוצים בישראל, החל משיפוץ למטבח, שיפוצים לחדרי השינה והשירותים, שיפוצים למשרד, וכל סוגי השיפוצים שתוכלו לחשוב. אנחנו מבצעים גם עבודות קבלן מורשה, קבלן גבס, קבלן בנייה ושלד. כל השירותים במקום אחד ואמין.

אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם? אנחנו יכולים לחסוך זמן יקר, משאבים, בירוקרטיה, וכאבי ראש. אנו מספקים את השירותים גם לקבלנים חיצוניים, קבלני משנה ושיפוצניקים מובילים בתחום. בדף מחירון ניתן למצוא את כלל המחירים לכל העבודות שאנחנו מבצעים. להזמנת השירות, קביעת פגישה, או ייעוץ ראשוני התקשרו עוד היום – 055-970-5879. לשירותכם, צוות מאסטרים בשיפוצים.

תפריט ראשי