לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

צביעת חדר שינה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

צובעים את חדר השינה עם המאסטרים!

חדר שינה הוא המקום לשינה בריאה ולכן חשוב שיהיה נעים לשהות בו. בעת תכנון הנראות של חדר השינה לבד או בסיוע של מעצב פנים, חושבים על המראה האולטימטיבי שיעניק נוחות ורוגע לחדר זה. 

צביעת חדר שינה

צביעת חדר שינה – למה מומלץ? 

הקירות של חדר השינה מעניקים מעטפת לחדר כולו כדי ליצור הרמוניה עיצובית בכל המרחב. משלבים בין קו החשיבה של הריהוט, לאקססוריז ולגופי התאורה כדי ליצור שלמות. 

קיימת חשיבות רבה לתכנן הכול מראש כדי שהשילוב יהיה על פי טעמם של בני הבית וכך הם ייהנו מהשהות בחדר זה. יש אפשרות לצבוע את כל ארבעת הקירות בצבע זהה כמו לבן, או גוון בהיר אחר כדי ליצור נראות של מרחב גדול יותר. 

אופציה נוספת היא לצבוע שלושה קירות בגוון אחיד ואת הקיר הרביעי בגוון אחר לחלוטין בשיטת צביעה חדשנית היוצרת קיר מסקרן. ברוב המקרים מדובר בקיר שנצבע בגוון שהוא מעט כהה יותר ויוצר נראות יוצאת דופן בחדר כולו.

איך בוחרים צבע לחדר השינה? 

הצבעים של חדר השינה אמורים להיות צבעים רגועים ונעימים. לכן לקוחות רבים בוחרים לצבוע אותם בלבן או באחד מגווני השמנת אם הריהוט הוא בצבע חום על גווניו השונים. כך הצבע יתאים למיטה, לשידות ולארון. אם הצבע המרכזי של כל הריהוט הוא אפור, הלקוחות יבחרו צבע לבן או אפור בהיר מאד, כדי ליצור אווירה נפלאה בחדר השינה.

לצבוע לבד או באמצעות צבעי מקצועי?

התשובה היא חד משמעית, עדיף לצבוע באמצעות צבעי מקצועי וזאת מכמה סיבות. 

הצבעי מעורה בתחום זה והוא ידע לקנות עבור הלקוחות את הצבע האיכותי ביותר מתוך ההיצע הקיים בתחום זה. בנוסף לכך הוא יציע ללקוחות את כל ספקטרום הצבעים שקיים על פי לוח הגוונים, כדי שהם יבחרו את הטון האהוב עליהם.

בעת הצביעה של הדירה או חדר השינה הצבעי משתמש באביזרים המשוכללים והנוחים ביותר, מניח עיתונים או קרטונים על הרצפה וכך הוא מבצע עבודה מקצועית ביותר, תוך מינימום לכלוך ובלגן בבית. בשלב ראשון הוא צובע את התקרה ולאחר מכן את כל אחד מהקירות הנוספים. 

אם ההחלטה היא לצבוע קיר אחד בצבע שונה הוא מבצע תחילה את הקיר המיוחד תוך שימוש באמצעים חדשניים ליצירת האפקטים הנדרשים ולאחר מכן הוא צובע את שלושת הקירות הנוספים. 

התוצאה הכללית היא מרהיבה ונותר רק להמתין שהצבע יתייבש וליהנות מחדר שינה בעל נראות יפהפייה. 

הניסיון שלנו

אם אתם מחפשים צביעה חשוב לבחור בבעל מקצוע מנוסה עם ניסיון אמיתי בתחום, אנחנו מספקים שירותי שיפוצים בפריסה ארצית כולל צבע ברמה גבוהה ביותר כולל אחריות על הצביעה ושמירה על הניקיון בזמן הצביעה, רוצים לשמוע עוד? נשמח לעמוד לרשותכם: 055-970-5879

שאלות ותשובות

icon

המחיר לצביעת חדר שינה של חדר בודד כולל חומרים הינה החל מ־1,400 ש"ח.

תפריט ראשי