לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים באשדוד

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים באשדוד עם המאסטרים

מחפשים קבלן שיפוצים באשדוד? מצאתם! אשדוד נוסדה אי שם בשנות ה־56, אושרה והוכרזה כעיר רשמית בשנות 68, ומאז העיר פורחת. אשדוד מונה כ־226,000 תושבים לשנת 2022, ונחשבת כעיר הגדולה ביותר בדרום, במחוז הדרום. מהנתונים הסטטיסטיים בישראל, אשדוד עומדת במקום ה־7 בגודלה ביחס לערים אחרות בארץ. מחפשים קבלן שיפוצים מקצועי באשדוד? כזה שיספק מחיר הוגן וראוי? הגעתם למקום הנכון. מאסטרים בשיפוצים תעניק לכם שירותי קבלנות באשדוד והסביבה, יחד עם שירות מנצח.

קבלן שיפוצים באשדוד – מחירון השיפוץ לשנת 2022

שירותי קבלנות שיפוצים באשדוד מתחילים החל מ־1,500₪ עבור שירותי בניה בלבד. שימו לב: המחירים בשוק השיפוצים מתייחסים למטר רבוע בלבד. במקרים מסוימים, המחירים נוטים וחלים גם על סוג העבודה הנדרש, בהתאם להצעת המחיר. בחברת מאסטרים בשיפוצים, אנו מספקים את כל שירותי הקבלנות והשיפוצים הנדרשים לצרכן. אנו מתחייבים לתוצאות יפות, מדויקות, ויסודיות.

לפניכם טבלה הממחישה את מחירון השיפוצים והבניה לשנת 2022 של מאסטרים בשיפוצים:

סוג השיפוץ מחיר משוער
שיפוץ אמבטיות באשדוד החל מ-4999 ש"ח
שיפוץ דירה קומפלט החל מ-99,000 ש"ח
הצעת מחיר לשיפוץ דירה חינם! בבית הלקוח
ריצוף דירה החל מ-150 ש"ח למ"ר
עבודות גבס לבית / למשרד החל מ-100 ש"ח למ"ר

*המחירים משוערים בלבד, ניתן לקבל הצעת מחיר מדויקת בטלפון.

איך בוחרים שיפוצניק באשדוד והסביבה?

בחירת שיפוצניק באשדוד לא תיעשה בצורה אקראית, שיטת מצליח היא רק לעצלנים, זוהי האמת. בחירת שיפוצניק באשדוד והסביבה נעשית על ידי בדיקה קפדנית, על ידי תנאים ופרמטרים טובים. השיטה עוזרת לנו להימנע מחובבנים, משיפוצניקים שעבודתם מרושלת או לא יסודית. אז איך בוחרים שיפוצניק באשדוד? הנה מספר פרמטרים שיש להתייחס אליהם בקפידה: 

  1. המלצות וחוות דעת – המלצות וביקורות יספקו לנו תמונה אודות השיפוצניק שאיתו נעבוד. המלצות וחוות הדעת החיוביות יספקו תשובה חד משמעית – האם הוא אמין ומומלץ. בדיקה של הביקורות אודות השיפוצניק הינם חובה.
  2. ניסיון מקצועי – כאשר אתם משקיעים כסף רב, תרצו לשים אותו בידיים נכונות ונאמנות. בתחום השיפוצים והבניה, כמות ניסיון גדולה ומקצועית הינה הכרחית, נדרשת, ומומלצת. בנוסף, ניסיון רב בתחום יספק לנו ביטחון ושקט נפשי, לא יהיה לנו סיבה לדאגה.
  3. רישיון בתוקףשיפוצניקים רבים מחזיקים ברישיון בתוקף. אם זאת, זה חל על קבלנים. אם בעבודה דרוש התערבות של קבלן, רישיון והסמכות יספקו לנו מידת איכות גבוהה. ברמת השירות, האדיבות, וטיב העבודה. אצל קבלנים, סיווג ורישיון הינו חובה.

מאסטרים בשיפוצים – שיפוץ דירה באשדוד והסביבה

מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המחזיקה בבעלותה עשרות שיפוצניקים וקבלנים מוסמכים. הקבלנים העובדים תחתינו נבדקים מידי שנה, מספקים שירות אישי ואדיב, ותמיד זמינים לשאלות. אנו מתחייבים לייעוץ טלפוני בחינם. אז למה לבחור דווקא בנו? שירות אישי, פריסה ארצית, יסודיות ומקצוענות בעבודה, רישיון קבלנים בתוקף, הסמכות, והיד עוד נטויה. כל השירותים במקום אחד.

לפרטים, בירורים, וייעוץ בחינם, התקשרו עוד היום – 055-970-5879

תפריט ראשי