לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים ברחובות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים ברחובות

רחובות נוסדה כמושבה בשנת 1890, בשנת 1950 רחובות הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. כיום, העיר רחובות שוכנת במחוז המרכז לצד החוף הדרומי. מהנתונים, לשנת 2022, העיר רחובות מונה קרוב ל־150,00 תושבים. מידת העלייה באוכלוסייה לשנת 2022 הינה כ־1.1% מדי שנה. ברחובות, תוכלו למצוא את מכון ויצמן, האוניברסיטה העברית, אודות היסטוריה מהעלייה הראשונה, ודברים נוספים.

הזמינו קבלן שיפוצים מקצועי עד לבית
הצעת מחיר חינם
ניתן להזמין גם שיפוצניק ברחובות
לכל סוגי עבודות השיפוצים
להצעת מחיר חייגו כעת:
055-970-5879

מהם השירותים של קבלן שיפוצים ברחובות?

קבלן שיפוצים מומלץ ברחובות הינו קבלן עם ניסיון רב, לקוחות ממליצים, ושירות לקוחות מצוין. השירותים של קבלן השיפוצים, בדומה לערים אחרות, גם ברחובות, כמעט זהים. לדוגמא: עבודות גבס, שיפוץ וצביעת דירות, עבודות ריצוף ושיפוץ מטבחים, שיפוץ משרדים ואמבטיות, ובנייה קלה. 

כמובן, ישנם שירותים נוספים אשר קבלן שיפוצים ברחובות מבצע. כל השירותים מופיעים באתר. השירותים כוללים עבודה יסודית, חוזה שיפוצים מסודר, אחריות על העבודה, וליווי צמוד בתהליך. חברת מאסטרים בשיפוצים תספק לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, אמינות הינו ערך עליון. אנחנו זמינים לרשותכם ברוב שעות היממה, מבטיחים מחירים נוחים ומשתלמים, והרבה סבלנות.

איך בוחרים קבלן שיפוצים ברחובות והסביבה?

נזדקק לשירותיו של קבלן שיפוצים ברחובות כאשר עולה המחשבה לחידוש או שדרוג הבית. החל משדרוג רצפות, שדרוג המטבח, או חידוש האמבטיה. בזמן כזה, כדאי לבחון את האמצעים העומדים לרשותכם – האינטרנט. סביבת האינטרנט תספק לנו מידע חדש אודות קבלן השיפוצים, החל מביקורות והמלצות, וותק וניסיון מקצועי, שירות אישי, וכמובן מידת האחריות. אז איך בוחרים קבלן ברחובות והסביבה? מה חשוב לדעת? ומהם הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה? להלן הנתונים:

  1. המלצות וביקורות – המלצות וחוות דעת יספקו לנו תשובה האם הבנאדם אמין ומקצועי.
  2. וותק מקצועי – וותק מקצועי הינו כמות הניסיון שקבלן השיפוצים צבר במהלך פעילותו.
  3. אחריות – אחריות הינה התחייבות בעל המקצוע לעבודה אשר ביצע במסגרת השירות.

אם תיישמו את שלושת הפרמטרים הללו, בחירתו של קבלן שיפוצים תבוצע כהלכה, באופן נכון. בחירתו של הקבלן בצורה אקראית הינה בחירה שגויה אשר עשויה להוביל לאיבוד כספים ונזקים. מעוניינים בשירותיו של קבלן שיפוצים ברחובות? חברת מאסטרים בשיפוצים כאן לשרותכם, תמיד.

הזמנת קבלן שיפוצים ברחובות – מהם התעריפים?

חברת מאסטרים בשיפוצים לעולם לא תנקוט מחיר מבלי להבין במה מדובר. המחירים משתנים בהתאם לסוג השיפוץ הנדרש, סוג העבודה או החידוש, החומרים הנלווים, ומורכבות המשימה כולה. המחירים מתומחרים לפי עבודה, לפי פרויקט, או לפי שעות עבודה מצטברות. אז מהם התעריפים? התעריפים לשיפוץ כללי של הבית הינו החל מ־1,000₪ ומשתנה בהתאם למידת השיפוץ והמורכבות. לדוגמא: שיפוצים גדולים לבית יתחילו ב־4,000 ₪ ויסתיימו בהערכה משוערת של 10,000 ₪. התעריפים הסופיים יינתנו רק לאחר שיחת הטלפון בהצעת מחיר מסודרת, כתובה, ומדויקת.

סוג השירות מחיר משוער
הזמנת הצעת מחיר לשיפוץ הדירה ברחובות חינם
הדבקת ריצוף ברחובות החל מ-100 ש"ח למ"ר
שיפוץ חדרי אמבטיה ברחובות החל מ-10,000 ש"ח
החלפת אמבטיה למקלחון החל מ-3000 ש"ח
שיפוץ חדר שירותים החל מ-6000 ש"ח
התקנת אסלה סמויה ברחובות החל מ-1500 ש"ח
בניית קיר גבס הצעת מחיר בהתאם לפרויקט
חיפוי קירות ברחובות החל מ-80 ש"ח למ"ר
בניית חומה להפרדה בין שכנים ברחובות והסביבה החל מ-1000 ש"ח
עבודות טיח ברחובות החל מ-500 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם להצעת המחיר.

לפרטים נוספים, הזמנת שירות, או קבלת ייעוץ ללא התחייבות התקשרו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי