לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בבאר שבע

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוצניק או קבלן שיפוצים בבאר שבע?

העיר באר שבע נמצאת במחוז הדרום, נוסדה ב־1900, והוכרזה בשנת 1960 כעיר רשמית בישראל. באר שבע מונה כ־212,000 תושבים ונחשבת במקום ה־9 בגודלה מבחינת מידת האוכלוסייה בישראל. העיר באר שבע נמצאת ליד הערים: נתיבות, דימונה, קריית גת, אופקים, וכמובן, אשקלון ואשדוד. חברת מאסטרים בשיפוצים, גם פה אם היד על העליונה, מספקת את שירותיה בבאר שבע והסביבה.

שיפוץ דירה בבאר שבע – כמה זמן זה לוקח?

שיפוצים אורכים בין מספר ימים לעד חודש, במרבית מהמקרים. במקרים רבים, כאשר השיפוצניק הינו יחיד, השיפוץ עלול להיערך זמן רב. ומהצד השני, אם מדובר בשיפוצניק עם פועלים, העבודה עשויה להיות מהירה אף יותר. במרבית מהמקרים, שיפוצים קטנים אורכים עד 6 ימים לכל היותר. 

שיפוצים גדולים ומורכבים ייערכו בין 10-30 ימי עסקים לפחות. לדוגמא: הרחבת היחידה או הדירה. זמן השיפוץ תלוי רבות בקבלן השיפוצים, קבלן הבנייה, או השיפוצניקים המבצעים את המשימה. הזמן הקצר ביותר הינו כ־3 ימים בלבד. לרוב, לשיפוץ קליל של אמבטיה, שירותים, או מטבח. לדוגמא: החלפת ריצוף, צביעה חדשה, או תיקונים וטייח. אלה הם השיפוצים הקצרים ביותר.

מחירון שיפוצים בבאר שבע – מהם המחירים?

מחירון שיפוצים בבאר שבע מתייחס לשיפוצים המתבצעים בדירות או בתי קרקע אצל צרכנים. במידה ומדובר על שיפוצים לחנויות מקומיות, משרדים, או עסקים, המחירים עשויים להשתנות. לידיעתכם: המחיר לשיפוץ נקבע על פי מספר פרמטרים: סוג השיפוץ, החומרים, והמורכבות. במרבית מהמקרים, התשלום ייעשה בסוף העבודה או בצורה חלקית בתחילתה, כ־50% מהסכום.

אז כמה זה באמת עולה? הנה מחירון שיפוצים בבאר שבע והסביבה:

סוג השיפוץ מחיר משוער
הצעת מחיר לשיפוץ דירות בבאר שבע והסביבה חינם! בבית הלקוח
שיפוץ משרדים בתיאום טלפוני 055-970-5879
עבודות גבס החל מ-120 ש"ח למ"ר
שיפוץ דירה קומפלט בבאר שבע החל מ-30,000 לדירות קטנות
ריצוף לבית החל מ-100 ש"ח למ"ר

*בהתאם לתקנון והמדיניות של מאסטרים בשיפוצים, המחירים עשויים להשתנות בעתיד.

שיפוצניק בבאר שבע והסביבה – למה דווקא אנחנו?

על פי סטטיסטיקה, תושבי הדרום, הינו הקהל שמרבה לבצע שיפוצים ובניה מחודשת מדי שנה. אנחנו, במאסטרים בשיפוצים, עושים כמרב יכולתנו לשפר את השירות, את המחיר, והתנאים. במסגרת הפעילות, מדי שנה, אנו תמיד בודקים את טיב העבודה והאיכות של הקבלנים והשיפוצניקים, וזאת, למטרות איכות. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה מספר סיבות:

  • שירות ואמינות – בישראל, קשה מאוד להשיג בעלי מקצוע אמינים ועם שירות טוב. אצלנו, מבינים את הבעיה, לוקחים אותה בחשבון, ועושים צעדים לשפר את השירות ברמה מצוינת. אנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר בישראל, הכולל ייעוץ וליווי אישי עד גמר המשימה.
  • מקצוענות עם תעודות – מאסטרים בשיפוצים עובדת בתחום מעל 20 שנה. כל הכלים, הידע, והמקצוענות שצברנו, עומדים לרשותכם. והפעם, עם תעודות הסמכה ורישיון.
  • אחריות, כי זה ממש חשוב – אצלנו, כל העבודות המבוצעות מקבלות אחריות מלאה. אנו לא מתנערים משום דבר, רוצים לספק עזרה, ומעניקים אחריות של שנתיים לפחות.

מעוניינים בשירות קבלנות או שיפוצים בבאר שבע? התייעצו עם צוות המומחים שלנו. לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, או מידע נוסף על השירותים, חייגו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי