לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בפתח תקווה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוצניק או חברת שיפוצים – בוחרים במאסטרים בשיפוצים

קבלן שיפוצים בפתח תקווה הינו קבלן שמתמחה בשיפוצים בסדרי הגודל שנקבעו ברישיון. ישנם מספר רב של דרגות וסיווגים אשר נקבעו לקבלן – הדרגה החמישית הינה הדרגה הגבוהה ביותר. במילים אחרות, אם בדרגות אחרים, הקבלנים מוגבלים בתקציב, בדרגה ה־5 אין הגבלה בכלל. בחברת מאסטרים בשיפוצים תקבלו את הטוב ביותר, מחירים נוחים, שירות אישי, ומקצוענות.

שיפוץ דירה בפתח תקווה – למה כדאי?

שיפוץ דירה בפתח תקווה הינו תהליך שינוי הדורש התערבות של קבלן, שיפוצניק, ומעצב פנים. שיפוצי דירה בפתח תקווה נעשים בצורה מקצועית, איכותית, ומוסמכת. כדאי ומומלץ לבחור בקבלן שיפוצים עם תעודות, רישיון בתוקף, ניסיון, והרבה מאוד המלצות. אז למה כדאי לשפץ את הדירה? הנה מספר נקודות פתיחה חיוביות – שיפור אורך החיים, שיפור רמת העיצוב והחוויה, חיסכון בהפתעות עתידיות אשר אמורות לצוץ. ללא ספק, שיפוץ דירה בפתח תקווה והסביבה די כדאית.

מחירון שיפוצים בפתח תקווה – כמה זה עולה?

מאסטרים בשיפוצים מתחייבים לספק את המחיר הטוב ביותר לצרכן בהתאם לשיקולים אישיים. תהיו בטוחים בכך, המקום שלכם איתנו, הפרטנר המוביל בישראל בשיפוצים לדירות ומשרדים. מחירון שיפוצים בפתח תקווה משתנה בהתאם לדרישה של הלקוח, לסוג השיפוץ, והמורכבות. המחירים תלויים בהרבה משתנים, שאינם תלויים בהכרח בנו. אנו נעשה את מרב המאמצים האפשריים לספק הצעת מחיר אמינה, הגונה, ובהתאם לתקציב שלכם. שירות אישי, מובטח.

לפניכם מחירון שיפוצים לשנת 2022 לאזור פתח תקווה והסביבה:

סוג השיפוץ מחיר משוער
הזמנת קבלן שיפוצים בפתח תקווה להצעת מחיר חינם
עבודות גבס בפתח תקווה החל מ-100 ש"ח למ"ר
ריצוף דירה החל מ-40 מ"ר החל מ-150 ש"ח למ"ר
צביעת דירה החל מ-1000 ש"ח
שיפוץ משרדים בפתח תקווה והסביבה החל מ-500 ש"ח
בניית חומה להפרדה בין שכנים החל מ-1200 ש"ח
חיפוי קירות החל מ-399 ש"ח

*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לשינוים בחומרים כגון ברזל, טיח, צבע, וכו'..ניתן להתעדכן במחירון

איך בוחרים שיפוצניק בפתח תקווה והסביבה?

שיפוצניק בפתח תקווה נועד לספק את שירותיו לקהל הפרטי, העסקי, וכן גם לקהלים המסחריים. שיפוצניק מספק עבודות שיפוצים בלבד, שיפוצניק איננו מספיק עבודות בניה וקרקע. הנה מספר שירותים אשר ישקפו לכם את עבודתו של שיפוצניק בישראל: עבודות צבע ושפכטל, עבודות טייח, שיפוץ כולל של הבית, שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים, חיפויים שונים לבית, ועוד הרבה. אז איך בוחרים באופן נכון ומדויק שיפוצניק בפתח תקווה והסביבה? הנה מספר פרמטרים: הראשונה, זמינות והגעה למקום העבודה. ישנם שיפוצניקים אשר מספקים שירות במיקומים ספציפיים.

כאשר בוחרים שיפוצניק כדאי להבין האם בעל המקצוע תומך באזור שלכם, כמה הוא זמין. השנייה, חוות דעת והמלצות. חוות הדעת משקפות לנו את טיב איכות העבודה, השירות, האמינות, והיושרה. חוות דעת עם ביקורות בונות וחיוביות יספקו לנו תשובה אחת ובלעדית – בעל המקצוע, אמין וישר. השלישית, ניסיון וותק מקצועי בתחום. בכל הקשור לתחום השיפוצים, הוותק והניסיון חשובים מאוד. הוותק והניסיון מהווים חשיבות רבה, ישיגו לנו תוצאות מדהימות, ויעניקו לנו שקט נפשי. מעוניינים בשיפוצניק או קבלן מקצועי? הגעתם למקום הנכון! לקבלת הצעה, התקשרו – 055-970-5879

תפריט ראשי