לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בהרצליה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים או שיפוצניק בהרצליה? בוחרים במאסטרים בשיפוצים

הרצליה נוסדה כמושבה בשנת 1924, מאוחר יותר, בשנת 1960, הרצליה הוכרזה כעיר רשמית וחוקית. הרצליה ממוקמת לצד החוף הדרומי, בצידה, נמצאים כפר סבא, רעננה, והוד השרון. העיר הרצליה מונה קרוב ל־110,000 תושבים עם עלייה שנתית של כ־4.2%. בהרצליה, ניתן למצוא את חוף הים, מקומות בילוי אטרקטיביים, ספא, מתחמי קניות ובילויים, וכמובן, מקומות לינה ובתי מלון איכותיים.

הזמנת קבלן שיפוצים בהרצליה – מהו התהליך?

קבלן שיפוצים מקצועי בהרצליה יספק עבורכם עבודה יפה, מקצועית, ומדויקת ככל האפשר. התהליך די פשוט: בשלב הראשוני, הקבלן בא לראות את השטח, המקום שבו השיפוצים יבוצעו. בשלב השני, הקבלן מכין תוכנית עבודה משותפת שמסבירה את כל תהליכי השיפוץ הסופיים. ו.. בשלב האחרון, הקבלן מתחיל את עבודתו עם הפועלים, צוות המקצוענים, ובודקי העבודה. בסופו של התהליך, הקבלן מספק קבלה חוקית בחוק, נותן אסמכתא אודות האחריות, וכעיקרון, זהו.

פה תפקידו של הקבלן מסתיים. קבלנים טובים ומנוסים, לאחר סיום עבודתם, יספקו הוראות בטיחות חדשות, ייעוץ וטיפים לסיום, ומה לא כדאי לעשות. אצלנו, במאסטרים בשיפוצים, תקבלו הכל מהכל. החל מקבלות חוקיות, אסמכתא אודות האחריות, וטיפים לסיום. שירות אישי ואמין מובטח.

כמה עולה להזמין קבלן שיפוצים בהרצליה?

מעוניינים בעבודת שיפוצים כזאת או אחרת? הזמנת קבלן תהיה עדיפה על שיפוצניק חיצוני. בחברתו של הקבלן, עומדים לרשותכם, צוות מיומן ומקצועי, ניסיון עתיר בשנים, ואחריות מקיפה. המחירים הינם החל מ־1,000 ₪ ומשתנים בהתאם לצורך ולסוג השיפוץ הנדרש. ישנם שיפוצים שמטרתם הינה ליפות את החלל, שיפוצים אלה, יתחילו ב־1,800 ₪. המחירים משוערים בלבד.

לפניכם טבלת מחירון להזמנת קבלן שיפוצים בהרצליה והסביבה, להלן הטבלה:

סוג השירות מחיר משוער בלבד*
הצעת מחיר לשיפוץ צבע או שפכטל לבית חינם
שיפוץ דירת עמידר בהרצליה החל מ-45,000 ש"ח
הרחבת בית פרטי החל מ-70,000 ש"ח
שיפוץ יחידת דיור החל מ-20,000 ש"ח
הדבקת ריצוף לדירה בהרצליה על ריצוף קיים החל מ-100 ש"ח למ"ר
שיפוץ חדרי אמבטיה בהרצליה החל מ-8000 ש"ח
צביעת דירה בהרצליה החל מ-1500 ש"ח
שיפוץ חדרי שירותים החל מ-1200 ש"ח

*הטבלה ממחישה את המחירים המשוערים בלבד

הכירו את מאסטרים בשיפוצים – החברה המובילה בישראל

חברת מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המתמחה בכל סוגי השיפוצים, באומנות, ואהבה רבה. במהלך השנים, מאסטרים בשיפוצים צברה וותק מקצועי, דיוק מרבי, וידע במגוון תחומים רבים. המומחיות שלנו נמצאת בעבודה יסודית, מתקדמת, ומאוד דיקנית. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ולכן, לכל לקוחותינו, החדשים והישנים, תסופק אחריות של עד 10 שנים עבור כל העבודות.

אז למה לבחור דווקא בנו? מה היתרונות שלנו על פני המתחרים? הנה מספר יתרונות:

  1. תודעת שירות גבוהה – אנחנו מאמינים שהשירות קודם לכל, במיוחד במדינת ישראל. בישראל, מרבית מהצרכנים נשרפו בעקבות שירות מתחת לכל ביקורת. אצלנו, זה לא יקרה. אנחנו מבטיחים שירות מנצח, תודעת שירות גבוהה, הרבה סבלנות, ואהבה רבה לתחום.
  2. עבודה יסודית עם ניסיון של 20 שנה – כל העבודות מבוצעות על ידי קבלנים מוסמכים. עבודה יסודית ומקצועית, עבודה נקיה ויפה, וניסיון של לא פחות מ־20 שנה.
  3. אחריות של 10 שנים על כל העבודות – אנחנו מתחייבים לספק גובה אחריות של 10 שנים. האחריות הינה על עבודות קטנות, בינוניות, וגדולות כאחד. כל פרויקט חשוב לנו.

 

החברה המובילה בישראל כאן לשרותכם, לפרטים התקשרו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי