לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים ברמת גן

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

קבלן שיפוצים ברמת גן

רמת גן נוסדה בשנת 1921 כמושבה, בשנת 1926 הוכרזה כמועצה מקומית. מאוחר יותר, בשנת 1950 רמת גן הוכרזה כעיר רשמית ועצמאית במדינת ישראל. העיר נמצאת במחוז תל אביב ונחשבת כאחת מהערים המרכזיות והגדולות ביותר במחוז. רמת גן נמצאת לצד תל אביב, בני ברק, גבעתיים, קריית אונו, גבעת שמואל, ומצידה נמצאים גם כמה יישובים ומושבים שונים. כיום, בשנת 2022, רמת גן מונה כ־171,000 תושבים עם שיעור צמיחה של כ־1.2% מדי שנה. מחפשים קבלן שיפוצים ברמת גן?

הזמנת הצעת מחיר מקבלן רשום ברמת גן
הצעת מחיר עד בית הלקוח בחינם!
תשלום לפי שלבי השיפוץ
אפשרות לתשלום בכרטיס אשראי / הוראת קבע / הלוואה מסודרת
להצעת מחיר חייגו כעת:
055-970-5879

מהם השירותים של קבלן שיפוצים ברמת גן?

קבלן שיפוצים ברמת גן מבצע מספר רב של עבודות, משימות, ופרויקטים לחידוש עירוני ומקומי. אנחנו תומכים במספר שירותים: שיפוצי דירה, עבודות גבס וריצוף, שיפוץ מטבחים ושירותי צביעה, שיפוץ אמבטיה ומשרדים, ושירותי בנייה קלה ובנייה מתקדמת. כל השירותים מפוקחים ומנוטרים. בנוסף, אנו מספקים שירותים של קבלני גבס, שירותי בנייה של קבלני בנייה וקבלני שלד מתקדמים. שירותים מקצועיים, עבודה יפה ויסודית, 10 שנות אחריות מלאות, מחירים מצוינים, ושירות אדיב.

מהם המחירים של קבלן שיפוצים ברמת גן?

המחירים של קבלן שיפוצים ברמת גן הינם החל מ־1,000 ₪ ומשתנים בהתאם לסוג השיפוץ הנדרש. המחירים צפויים ועשויים להשתנות בהתאם לכמות החומרים, למורכבות העבודה, ולכמות הזמן. שיפוצים יהיו זולים יותר מאשר בנייה או חידוש מבנה קיים, אצל כולם. המחירים תלויים בהרבה משתנים וגורמים אשר חייבים להילקח בחשבון. קבלן שיפוצים מקצועי לעולם לא יתחייב על המחיר.

לפניכם טבלת מחירון משוערת עבור הזמנת קבלן שיפוצים ברמת גן:

סוג השירות מחיר משוער לתושבי רמת גן
הצעת מחיר לשיפוץ דירה ברמת גן והסביבה הצעת מחיר חינם בבית הלקוח
שיפוץ בניין ברמת גן – לעוד פרטים לחצו כאן בהתאם לבניין ולסוג השיפוץ
בניית מזנון גבס ברמת גן החל מ-1000 ש"ח
בניית ספריית גבס החל מ-1800 ש"ח
הנמכת תקרה החל מ-120 ש"ח למ"ר
בניית תקרה אקוסטית למשרדים החל מ-100 ש"ח למ"ר
חיפוי קירות לבית או למשרד החל מ-60 ש"ח למ"ר
שיפוץ דירה קומפלט החל מ-40,000 ש"ח
שיפוץ יחידת דיור ברמת גן והסביבה החל מ-20,000 ש"ח
רצף ברמת גן החל מ-100 ש"ח למ"ר

*המחירים משוערים בלבד ויהיו סופיים רק לאחר קבלת הצעת המחיר.

באילו מקרים נזדקק לשירותיי קבלן ברמת גן?

שיפוצים או שירותיו של קבלן מבוצעים אחת לכמה שנים בכל בית במדינת ישראל. כיום, לא כל אחד ממהר לשפץ את הדירה או המבנה, העלויות לא זולות. אז באילו מקרים נזדקק לשירותיו של קבלן שיפוצים ברמת גן? במקרים שבהם הדירה כבר מיושנת, במקרים שדלפה נזילה, במקרים של הרס בלתי צפוי, וכמובן, במקרים שבהם נרצה לחדש, להתקדם, ולפרוח. כל אחד והמקרה שלו. במרבית מהמקרים, נזדקק לשירותיו של קבלן כאשר עולה הצורך והדרישה, לנראות הדירה.

הכירו את החברה המובילה בישראל – מאסטרים בשיפוצים. חברת מאסטרים בשיפוצים בפעילות כבר מעל 20 שנה ומספקת ללקוחותיה מחירים אדיבים ומשתלמים, עבודה יפה ומקצועית, ואחריות שנמשכת למשך 10 שנים מלאות. אנחנו מתחייבים על העבודה והיסודיות המקצועית ביותר, עבודה לפרטים הקטנים מכל. החל מעבודות שיפוצים, עבודות קבלן, עבודות לנראות הבית, ושירותי עיצוב.

אז למה לבחור דווקא בנו? אצלנו תקבלו, אחריות של 10 שנים, ניסיון של 20 שנה בתחום, חוזה שיפוצים ובנייה בכתב, מחירים אטרקטיביים, קבלת הצעת מחיר בחינם, וקבלן בכל מקום בארץ. הגיע הזמן להתקדם לחיי נוחות אחרים לגמרי, שיפוצים שיגרמו לנו אושר רב, ונוחות גבוהה.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי