לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

התקנת פרקט למינציה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

התקנת פרקט למינציה עם מחירים נוחים

פרקט למינציה הינו פרקט סינטטי, תעשייתי, אשר עשוי מחומר ה־HDF. במרבית מהמקרים, פרקט למינציה מגיע עם שכבת ציפוי אשר מעניקה הגנה על הפרקט והבסיס מפני שריטות והרס. בישראל, ישנם עשרות סוגים של פרקטים למינציה, חלקם טובים יותר וחלקם פחות. השוני בין הסוגים נמצא באיכות הפרקט, רמת העמידות והשחיקה, עובי וגודל הפרקט, ורמת העיצוב והטקסטורה. חברת מאסטרים בשיפוצים מחזיקה את כל סוגי הפרקטים, השירות כולל התקנה בבית הלקוח ואחריות.

התקנה מקצועית עם מחיר משתלם
עובדים בכל רחבי הארץ
מספקים עבודה איכותית
כולל התקנה על ריצוף קיים

עם תשלום לפי שלבי הההתקנה
ניתן לשלם בכרטיס אשראי / ביט / העברה בנקאית
לייעוץ חינם חייגו כעת:
055-970-5879
התקנת פרקט למינציה

 

איך מתבצע תהליך התקנת פרקט למינציה?

התקנת פרקט למינציה הינה התקנה יחסית פשוטה, בשיטת עשה זאת בעצמך, וללא בעיות. במרבית מהמקרים, אופי ההתקנה מתבצע על ידי הנחה עדינה של הפרקט, הנחה צפה. כפי שהסקתם, פרקט למינציה מותקן על הריצוף הקיים בשיטה כזאת שהפרקט יצוף מעליו בחופשיות. במונחים פשוטים יותר, כל חלק בפרקט מתחבר כמו פאזל, על ידי, הקלקה קטנה או הדבקה אישית. לבסוף, כשכל הפאזל מורכב על הריצוף, כלל הלוחות של הפרקט יוצרות אפקט שמונעות תזוזה.

אז מהו תהליך התקנת פרקט למינציה? כל התהליך המלא מצורף ממש כאן:

  1. בשלב 1: תפיסת הנקודה והכיוון המתאים – בשלב המוקדם, יש להתחיל מהנקודה המתאימה. בכל זאת, נצטרך להתחיל מאיפשהוא. בשלב זה, יש לבחור מאיזה כיוון ונקודה נרצה להתחיל את ההתקנה. לדוגמא: מהצד העליון, התחתון, מהצד שמאל, או הימין. הבחירה הטובה ביותר וההמלצה האישית היא להתחיל הקיר הגדול והרחב ביותר בחדר.
  2. בשלב 2: התקנת ספוג בידוד – לאחר בחירת מקום ההתחלה של פריסת הפרקט, כעת, נצטרך להתקין את ספוג הבידוד. את ספוג הבידוד יש להציב בקפידה, חלק אחר חלק, ובצורה הנגדית שבה נמצאות חלקי הפרקט. לדוגמא: בחרתם להציב את הפרקט באופן שמאלי? כעת, הניחו את ספוג הבידוד והיריעות בצורה הנגדית. כן, בצד ימין.*את ספוג הבידוד יש להניח לפני התקנת חלקי הפרקט, ממש לאחר התכנון הראשוני.
  3. בשלב 3: הנחת פרקט הלמינציה – לאחר תכנון הכיוון והמיקום הייעודי של הפרקט, ולאחר התקנת ספוג הבידוד, כעת, יש להניח את חלקי פרקט הלמינציה על ספוג הבידוד. כמובן, יש להניח את הפרקט לכל אורך הריצוף בחדר, בצורה שווה ואחידה. שימו לב: את הפרקט יש להציב כ־10 מ"מ מהקירות. וזאת, במטרה למנוע ניפוח עתידי של הפרקט.
  4. בשלב 4: חיבור סופי של הפרקט – כעת, יש להרכיב את הפרקט על פי הוראות היצרן. הוראות היצרן המפורשות מסבירות כיצד להתקין את הפרקט, לרוב, בשיטת שורה. את הפרקט יש לחבר בזהירות רבה לחלק הבא, כאשר נשמע קליק או חיבור סימן שהפעולה בוצעה בהצלחה. וכך, יש להתקדם ולחזור על הפעולה לכל אורך הריצוף, הפרקט.
  5. בשלב 5: הדבקת שאר החלקים – בשלב האחרון, החמישי, יש להדביק את שאר החלקים. אם הכל עבר כשורה, נשארו שני קטגוריות: הסף של הדלת והפאנלים. לאחר הרכבת הפרקט במלואו יש להדביק את הפאנלים לקיר ולהדביק את סף הכניסה לדלת. במידת הנדרש, יש לחתוך את סף הכניסה או לבצע התאמות מתאימות למצב הנוכחי.*סעיף זה חייב להתבצע רק כשהכל מוכן וגמור, זוהי המשימה האחרונה.

 

התקנת פרקט למינציה בשיטת ״עשה זאת בעצמך״ יכולה להתאים לכל אחד ואחת מכם. ההתקנה די פשוטה, לא מסורבלת, ואורכת זמן מהיר יחסית. מתקשים עם ההתקנה? חברת מאסטרים בשיפוצים כאן עבורכם. התקנה פשוטה ושקטה, ללא בעיות, ואם המון ידע ואחריות מקיפה. אנחנו, חברת מאסטרים בשיפוצים, מתחייבים למחירים הטובים ביותר לצרכן, בהתאם למורכבות העבודה.

התקנת פרקט למינציה
התקנת פרקט למינציה – בזמן העבודה

מה ההבדל בין פרקט למינציה לפרקט רגיל?

פרקט למינציה הינו פרקט מודרני, סינטטי, אשר עשוי מחומר תעשייתי ושמו HDF. לעומת זאת, פרקט רגיל הינו פרקט אשר עשוי מחומרים טבעיים, במרבית מהמקרים, עשוי מעץ מלא. הפרקט הרגיל, מהעץ המלא, רגיש למים ולטמפרטורה, רגישות רבה לשריטות ומכות, ומחזיק פחות זמן. ומהצד השני, פרקט רגיל מעץ מלא עמיד בפני חום וקור כאחד ועמידותו יוצאת דופן וחזקה להפליא.

לעומת זאת, פרקט למינציה, הפרקט הסינטטי, עמיד בפני שריטות ומכות יבשות, עמיד קצת יותר למים ושינוי טמפרטורה, עמידות רבה בפני שחיקה יומיומית, מחזיק יותר זמן וצבעיו לא דוהים, וההתקנה יחסית פשוטה וקלה. בנוסף, קיימים הבדלים משמעותיים במחיר. בסופו של עניין, פרקט רגיל העשוי מעץ מלא יהיה יקר בהרבה מפרקט סינטטי, פרקט למינציה מודרני. לדוגמא: פרקט למינציה עולה בין 60-250₪ עבור מטר רבוע. לעומת זאת, פרקט מעץ מלא נע בין 200-500₪.

מבחינת עלויות ומחירים, גם פה, פרקט הלמינציה עם ידו על העליונה, מנצח גם בסיבוב הזה. ללא ספק, אם אתם מחפשים פרקט שיחזיק לאורך זמן של שנים, פרקט למינציה יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. פרקט סינטטי היא הבחירה האידיאלית והטובה ביותר. בחרו חכם, בחרו נבון.

יתרונות מול חסרונות של פרקט למינציה – כדאי לדעת

בהמשך לפסקה הקודמת, בעת הבחירה, כדאי לדעת מהם היתרונות והחסרונות של פרקט למינציה. פרקט למינציה הינו הפרקט הנפוץ ביותר בישראל, בבתים פרטיים, במשרדים, ובעסקים מקומיים. הפרקט מודרני יותר, מגיע בשלל צבעים לבחירה, ומספק את התמורה הטובה ביותר לצרכן ולעסק. אז מהם יתרונותיו הבלעדיים של פרקט למינציה? הנה מספר יתרונות שאותם אתם חייבים לדעת:

  • עמידות טובה בפני מים – לעומת פרקט רגיל, מעץ מלא, פרקט למינציה עמיד יותר בפני שינוי טמפרטורה בחדר, בפני מים, לכלוך ואבק. עמידות גבוהה יותר בפני נוזלים. בנוסף, פרקט זה, עמיד לאורך השנים בפני בלאי שנצבר וחוסר בתחזוקה. זוהי הבחירה המושלמת.*שימו לב: פרקט למינציה איננו עמיד בפני מים ב־100% אך עמידותו טובה יותר לעומת עץ.
  • עמידות בפני שריטות ושחיקה – פרקט רגיל מעץ איננו עמיד בפני שריטות ושחיקה יומית. לעומת זאת, אם תבחרו פרקט למינציה, העמידות בפני שריטות, מכות, ושחיקה, תהיה ברמה מאוד גבוהה. בנוסף, פרקט למינציה עמיד בפני מכות של רהיטים כבדים ותזוזה.
  • עמידות רבה בפני דהייה לאורך השנים – את התרחיש הבא כולם מכירים: לאחר שימוש ממושך של שנים, בפרקט מעץ מלא, הצבע דועך, הפרקט כבר לא נראה אותו הדבר. וכן, לעיתים, נוצר מצב של התנפחות הפרקט בעקבות בלאי, מים, או ריהוט כבד. אל דאגה, פרקט למינציה הינו פרקט בעל עמידות גבוהה ורבה לבלאי, דהייה של הצבע, ועוד.

 

בנוסף, ישנם יתרונות נוספים וחשובים לא פחות, החל ממבחר רחב של סגנונות וצבעים, מראה כפרי ומודרני, התקנה קלה ופשוטה ללא דבק או חומרים נוספים, ויתרונות נוספים ובלעדיים. האם קיימים חסרונות? התשובה היא, כן. למעשה, קיים חיסרון אחד ובולט: לא קיים בידוד מפני חום או קור. פרקט רגיל, מעץ מלא, כפי שהבנתם, מכיל עמידות רבה ובידוד מפני חום וקור. לעומת זאת, פרקט סינטטי, למינציה, הינו עמיד בפני חום וקור. אם זאת, שלל היתרונות מחפים על החיסרון הבודד.

 

התקנת פרקט למינציה – מחירון עבודה

המחירים משתנים בהתאם לסוג הפרקט, רמת הבידוד, מורכבות ההתקנה, ותנאי העסקה הכוללים. כל התקנה נעשית על ידי המומחים של מאסטרים בשיפוצים, אחריות מלאה על העבודה. התקנת פרקט למינציה סיני הינו החל מ־60 ₪. לעומת זאת, התקנת פרקט למינציה אירופאי הינו החל מ־80₪. ומהצד השני, פרקט פאזה או פרקט עמיד למים הינו בתעריף משתנה החל מ־150₪. התקנת פרקט למינציה כוללת התקנה צפה, והמחירים הינם למ״ר בלבד. המחירים משוערים בלבד.

לפניכם טבלה עם מחירים משוערים עבור התקנת פרקט למינציה עד הבית:

סוג העבודה מחיר משוער
התקנת פרקט פישבון החל מ-120 ש"ח למ"ר
התקנת פרקט פולימרי – סינטטי (גם spc) החל מ-90 ש"ח למ"ר
הצעת מחיר בבית הלקוח חינם!
פרקט מתצורת סינית החל מ-60 ש"ח למ"ר
ספוג למשטח לפני ההתקנה החל מ-6 ש"ח למ"ר
המחיר עבור פרקט מסדרת הדגל של קרונו החל מ-56 ש"ח למ"ר
פאנלים לפרקט החל מ-10 ש"ח למ"ר

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות במעמד קבלת הצעת המחיר הסופית.

 

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים – הפרקטים הכי טובים בארץ

חברת מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המתמחה בשיפוצים, התקנות, ובין היתר, גם בפרקטים. מאסטרים בשיפוצים מגיעה עד אליכם עם ניסיון של 20 שנה בתחום, במגוון רחב של מישורים. אז למה לבחור דווקא בנו? שירות מנצח ואישי, מחירים אטרקטיביים, אחריות של 10 שנים, ייעוץ, ועוד. אנחנו מתחייבים לעבודה יסודית ומקצועית, הצעות מחיר מסודרות ללא התחייבות, ולקוחות מרוצים.

התקנת פרקט סינטטי או פרקט למינציה עושים רק עם מאסטרים בשיפוצים. גם בשירות זה, תקבלו את הטוב ביותר, אחריות מקיפה של שנים ועבודה מקצועית.
לפרטים התקשרו – 055-970-5879

שאלות ותשובות

icon

המחירים להתקנת פרקט למינציה הינם החל מ־45 ש"ח למ"ר. המחיר הינו לעבודה בלבד, לא כולל חומרים.

icon

העובי של פרקט למינציה איכותי הינו החל מ־ 6 מ"מ ועד 12 מ"מ לכל היותר.

תפריט ראשי