לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ דירת גן

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ דירת גן עם מחירים נוחים

מחפשים שיפוץ דירת גן? מצאתם את המאסטרים בשיפוצים, אנחנו מספקים שיפוצים בכל רחבי הארץ עבור מגוון דירות ובינהם גם דירות גן

מהי דירת גן?

במונחים הפשוטים ביותר, דירת גן הינה דירה או בית עם גינה. זאת אומרת, במונחים של בניין משותף, דירת גן, חייבת להיות בקומת הקרקע, ובה, חייב להיות גינה או מתחם פרטי. דירת גן שונה לגמרי מבית קרקע, מבניין מגורים משותף, ואפילו מפנטהאוז. במרבית מהמקרים, הדירה, נכללת בבניין משותף ומצויה ברובה בחלק התחתון של הבניין, בקומת הקרקע הראשונה. ללא ספק.

שדרוג ושיפוץ דירות גן עושים עם המומחים
של מאסטרים בשיפוצים
כולל אחריות על העבודה בכתב
כולל ביצוע ע"י קבלן מורשה
לייעוץ חינם חייגו כעת:
055-970-5879

שיפוץ דירת גן

איך מתחילים לשפץ דירת גן?

דירת גן בסיסית מתחילה בגודל של 100 מטרים ויכולה להגיע אף לגודל של 150 מטרים בממוצע. השיפוץ מתחיל כבר במחשבה הראשונה, מה נרצה לשפץ, לבנות, או לשדרג בדירת הגן הקיימת. ובשלב הבא, נצטרך לתכנן את התקציב בקפידה רבה. החל מתקציב רגיל ותקציב חריגה אפשרי. בשלבים המאוחרים יותר, נזדקק לשירותיו של קבלן שיפוצים, שיפוצניק, או איש מקצוע מהתחום.

אז איך מתחילים לשפץ דירת גן? הנה מספר דברים שתצטרכו לחשוב עליהם:

  1. בשלב הראשון: המוח מתחיל לעבוד – בשלב הראשוני, המחשבות רצות, המחשבה לשיפוץ. כרגע, בשלב זה, אנחנו לא חושבים על כלום רק על דבר אחד: אנחנו חייבים לשפץ כאן. המוח מתחיל לעבוד, ואיתו, ההתלבטויות, התהיות, המחירים שעדיין לא ברורים, והמטרות.
  2. בשלב השני: מבררים מהי מטרת השיפוץ – בשלב זה, אנחנו סגורים על שיפוץ כל-שהוא. וכעת, זה הזמן להחליט מה מפריע לנו, מה אנחנו מעוניינים לשפץ או לשנות, ומהם המטרות. החלטה זו, הינה אחת מההחלטות הקשות ביותר. ברוב המקרים, בשיפוץ דירת גן, לרוב, משפצים את הגינה, את הפנים והחדרים, חדר הרחצה והאמבטיה, והחללים הפרטיים. כדאי ומומלץ להיוועץ עם קבלן שיפוצים מורשה לשם התייעצות ראשונית והתלבטויות.
  3. בשלב השלישי: מתחילים את העבודה – בשלב השלישי והאחרון, לאחר שאנחנו יודעים מהי מטרת השיפוץ, מה אנחנו מעוניינים לשפץ, ומהם העלויות, כעת זה הזמן להתחיל בעבודה. בשלב זה, יש לבחור קבלן שיפוצים מקצועי ולהתחיל את המלאכה. מאוד מומלץ: הכינו את הכלה למאורע החגיגי, פנו דברים שיכולים לגרום לעיכוב, ריהוט שעשוי להיפגע, ואביזרים יקרי ערך. ומכאן, תשאירו את העבודה לנו, מאסטרים בשיפוצים, מומחים בשיפוץ דירות גן.

אלה הם 3 השלבים הבסיסיים אשר יכינו אתכם לשיפוץ דירת גן בצורה האידיאלית ביותר שיש. צוות המומחים של מאסטרים בשיפוצים יהיו אתכם בכל שלב בתהליך, החל מהשלב הראשוני ועד הסופי. אנחנו מתחייבים לספק את המלאכה בזמן שהוקצב מראש, לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ולספק אחריות בהתאם לסוג השיפוץ שתבחרו. אנחנו לשירותכם, שקט נפשי מובטח, בהתחייבות.

שיפוץ דירת גן – מחירון

עבור שיפוץ דירת גן המחירים מתומחרים בהתאם לסוג השיפוץ, מורכבות העבודה, וחומרי הבניין. המחירים משוערים בלבד וצפויים להתחיל ב־2,000 ₪ ועד ל־50,000 ₪ בהערכה משוערת בלבד. הכדאיות לטווח הארוך מאוד משתלמת בייחוד אם מדובר בדירת גן בבעלותכם. לפניכם טבלת מחירון עבור שיפוץ דירת גן בפריסה ארצית. המחירים צפויים להשתנות בשיחת הטלפון.

סוג השיפוץ מחיר משוער 
החלפת ריצוף (הדבקת ריצוף) על ריצוף קיים בדירת גן –  החל מ־150 ₪ למ"ר
שיפוץ חדר שירותים החל מ־7,500 ₪ 
צביעת דירת גן עד 4 חדרים החל מ-3500 ₪
ביצוע עבודות גבס לדירות גן החל מ-150 ₪ למ"ר
שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט כולל עבודה החל מ-12,00 ₪
הצעת מחיר לשיפוץ דירת גן ופגישה בדירה שלכם ללא תשלום – ללא התחייבות

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהצעת המחיר הסופית.

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים?

מאסטרים בשיפוצים היא חברה המתמחה בשיפוצים, שירותי קבלן, ושירותי שיפוצניק מוסמכים. בין השירותים המובילים תוכלו למצוא: עבודות ריצוף וגבס, צביעת דירה וטייח, שיפוץ דירה ומטבחים, שירותי בנייה קלה, עיצוב דירות על ידי מעצבי פנים מוסמכים, שיפוץ אמבטיות וחדרים, ועוד הרבה. כל השירותים מפוקחים על ידי קבלנים מקצועיים, מפקחי בנייה, ובודקי קרקע. אז למה דווקא לבחור בנו? מה הייחודיות שלנו? הנה מספר יתרונות שאתם ממש חייבים לדעת עלינו:

  • עבודה עם ניסיון מקצועי של 20 שנה – במשך השנים, הצוות במאסטרים בשיפוצים ראו הכל מהכל, החל מעבודות מורכבות, עבודות בנייה מאפס, בנייה קלה, והיד עוד נטויה. לנו, יש את הכלים, הניסיון, והאמצעים לספק את העבודה המקצועית ביותר שתראו. ניסיון של 20 שנה בכל סוגי העבודות, קבלנים מוסמכים ומורשים כאחד. פעילות בפריסה ארצית.
  • 10 שנות אחריות עם התחייבות בכתב – אנחנו מתחייבים לספק 10 שנות אחריות לפחות. האחריות תסופק בכתב בהתחייבות רצופה לתרחישים אשר עשויים להיווצר באופן טבעי. אף קבלן לא יספק אחריות לנזקים הנעשים בצורה ישירה או על ידי צד שלישי.
  • מחירים משתלמים לכל כיס – לא משנה כמה עבודתנו תהיה מקצועית ויסודית, לא משנה באיזה תחום מדובר, בסופו של דבר, במקרים מסוימים, המחיר קובע. המחיר מהווה חשיבות רבה לצרכן, בייחוד, בזמן הנוכחי, ביוקר המחייה. אנו מתחייבים לספק מחירים משתלמים לצרכן, מחירים אטרקטיביים, ומחירים הוגנים לשני הצדדים. אתם תהיו מרוצים, מבטיחים.

 

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, חייגו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי