לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים בבני ברק

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוצניק בבני ברק מוצאים דרך מאסטרים בשיפוצים

בני ברק נוסדה בשנת 1924 כמושבה חקלאית. בשנת 1949, הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. כיום, בשנת 2022, בני מונה כ־214,000 תושבים ומרביתם חסידים, דתיים, או שומרי מסורת ודת. הידעתם? לראשונה, בשנות ה־20, בני ברק הוקמה על ידי חסידים, חסידי ורשה. מחפשים קבלן שיפוצים בבני ברק והסביבה? את השירות הזה לא תרצו לפספס – רק אצלנו, מאסטרים בשיפוצים.

מהם השירותים של קבלן שיפוצים בבני ברק?

בדיוק כמו קבלנים ואנשי שיפוצים אחרים, גם קבלנים בבני ברק מספקים את אותה הסחורה. אם זאת, בגלל הייחודיות של המיקום, מרבית מהקבלנים נמצאים בתל אביב, ומספקים שירות בבני ברק והסביבה. כפי שאתם יודעים, בני ברק נמצאת במחוז תל אביב, ולכן, זה די מקובל. אז מהם השירותים המסופקים על ידי קבלני שיפוצים בבני ברק? הנה מספר שירותים שכדאי להכיר:

  • בנייה מאפס, מחודשת, או ראשונה
  • שירותי שפכטל וצביעה
  • הרחבה ובניית ממד
  • שיפוצים לחדרי שינה, אמבטיה, מטבח, ושירותים
  • בנייה קלה, ועוד.

 

בחברת מאסטרים בשיפוצים מתחייבים לספק את כלל שירותי הקבלנות והשיפוצים בישראל. בנוסף, אנו מבטיחים לספק אחריות על העבודה, עבודה מקצועית עם ניסיון, ושירות אמיתי ומשובח.

מהם המחירים להזמנת שיפוצניק בבני ברק והסביבה?

ברוב המקרים, המחירים באינטרנט, לצרכן, הם לא כוללים מע"מ. המחירים כוללים את האחריות המקיפה, את החומרים לביצוע כלל המשימות, ואת זמן העבודה הדרוש. המחירים יסופקו בהתאם לסוג השירות המבוקש, סוג השיפוץ הנדרש בבית, במשרד, או בעסק. לפניכם טבלה המציינת את סוג השירות המבוקש והמחיר המשוער לצרכן. מחירים מדויקים יותר יתקבלו בטלפון בלבד.

סוג השירות מחיר משוער
עבודות גבס בבני ברק החל מ-100 ש"ח למ"ר
ריצוף דירה בבני ברק (הדבקה) החל מ-120 ש"ח למ"ר
שיפוץ בניין בבני ברק הצעת מחיר בהתאם לסוג הבניין ולאישורים הנדרשים
הצעת מחיר לשיפוץ בבני ברק חינם! בבית הלקוח / בעסק
עבודות טיח החל מ-90 ש"ח למ"ר
צביעת דירה בבני ברק החל מ-1000 ש"ח לדירת 2 חדרים
שיפוץ מטבח החל מ-1500 ש"ח
הרחבת בית/דירה בבני ברק מחירים רק בהצעת מחיר פרונטאלית

*המחירים משוערים בלבד, לא מדויקים, ועשויים להשתנות לאחר בקשת הצעת המחיר הסופית.

שיפוץ דירה בבני ברק רק עם המקצוענים – מאסטרים בשיפוצים

מאסטרים בשיפוצים תספק לכם את השירות עם כלל הדרישות לביצוע המשימה והשיפוץ. השיפוצים מבוצעים על ידי הקבלנים שלנו, על ידי השיפוצניקים, ועל ידי גורמים מוסמכים בלבד. העבודה תתבצע בצורה כשרה, יעילה, וכמה שיותר בטוחה. שיפוץ דירה בבני ברק חייבת להיעשות בצורה מקצועית, יעילה, ויחד עם כלים ייעודים למשימה. אז למה דווקא אנחנו? הנה כמה סיבות:

  1. שירות אישי – בישראל, קשה מאוד למצוא שירות אישי ואדיב. אנו מתחייבים להיות סבלניים, קשובים, ולספק את המענה הנדרש בשעת הצורך. במילים אחרות – שירות.
  2. פריסה ארצית – חברת מאסטרים בשיפוצים מעמידה לרשותכם את הטופ של הקבלנים. אנו מתחייבים לספק שירות בפריסה ארצית, בבני ברק, בתל אביב, ברמת גן, ומסביב.
  3. מחירים הוגנים – מחירים הוגנים, מחירים נוחים לכל כיס, אנו מתחייבים לטוב ביותר.

 

לשירותכם, בכל עת, מאסטרים בשיפוצים! לפרטים, חייגו – 055-970-5879

תפריט ראשי