לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

צביעת חדר מדרגות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

צביעת חדר מדרגות

מחפשים צביעת חדרי מדרגות? מצאתם! חדר המדרגות בבניין מוזנח ולא נעים? הגיע הזמן לבצע צביעה מחודשת לחדר המדרגות המיושן, לנו במאסטרים בשיפוצים יש את קבלני הצבע המקצועיים ביותר על מנת לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר עם מחירים נוחים ותנאי תשלום נוחים.

צביעת חדר מדרגות
לאחר צביעת חדר מדרגות

החשיבות של צביעת חדר מדרגות – למה זה כדאי?

חדר המדרגות הינו המקום המחבר בין חלל הלובי לבין מקומות המגורים בקומות. חדר המדרגות הינו המקום שהסבירות בו לסכנות ומעידות רבות היא גבוהה. לכן, תמיד יש להיות עם היד על הדופק. ובנוסף לכך, חדר המדרגות תמיד חייב להיראות במיטבו, מתוחזק, ונקי. אז מהי החשיבות של צביעת חדר המדרגות? למה זה באמת כדאי? לפניכם מספר סיבות טובות אשר יספקו לכם הצדקה אמיתית של השירות הנ"ל:

  • מניעת סכנה ממשית לעוברי האורח ולדיירים – בבניין משותף, מדרגות "מוזנחות" יכולות להוות סכנה לעוברי האורח ולדיירי הבניין המשותף. נתון זה, יכול לגרום לנפילות, מעידות, ובעיות נוספות. לכן, תחזוקה, צביעה, או טיפול בלקויות שונות, יכולות למנוע את הסכנה או האסון העתידי.
  • למטרות יופי, טיפוח, ומראה חדש – במקרים שבהם אתם מרגישים "לא בנוח" בחדר המדרגות, הכל מוזנח ולא מתוחזק כפי שרציתם, כנראה שהגיע הזמן לשיפוץ או צביעה של חדר המדרגות בבניין. צביעת חדר המדרגות יכולה לתת תחושה אחרת לגמרי, נוחות, וכיף אמיתי. במשך השנים, חלל זה, לא נשאר אותו הדבר, ויש לתחזק אותו על ידי פנייה לקבלן צבע, צבעי, או חברת שיפוצים.
  • לפעמים אין סיבה (זה פשוט נדרש) – ולפעמים, לא תמיד קיימת סיבה "מוצדקת", זה פשוט נדרש. חידוש של חדר המדרגות, מעקה המדרגות, מעניקה לנו כבר סיבה מוצדקת לביצוע העבודה. אז אם גם אתם מרגישים ככה, לאחר שנים של הזנחה, כנראה שזה הזמן לתת לחדר המדרגות מראה חדש.

 

הסעיף ה־1 ו־2, אלה הם הסעיפים החשובים ביותר שיעניקו לכם סיבה מספיק מוצדקת לצביעת המדרגות. ישנם סיבות נוספות, חשובות יותר וחשובות פחות. כאשר חדר המדרגות "מוזנח" זה הזמן לטפל בנושא במיידי. הכדאיות גבוהה, המחיר משתלם, והתמורה יוצאת מן הכלל. זה הזמן לשיפוץ הבא שלכם.

 

צביעת חדר מדרגות – מה כולל השירות?

במרבית מהמקרים, עבודה זו, אורכת כיום עסקים אחד בלבד. אם זאת, ייתכנו עיכובים מסוימים בשל רטיבות, קילופים למיניהם, או עבודת שפכטל. ובמידה מסוימת, אם קיימים קשיים בגישה לחלקי הקיר השונים, ייתכן שהעבודה תתעכב מעט. במקרים הקיצוניים ביותר, העבודה תתבצע עד 3 ימי עסקים בלבד.

אז מה כולל השירות? מה אתם "מקבלים" בשירות צביעת חדר מדרגות:

  • תיקונים בשפכטל והורדת קליפות – כחלק מהעבודה, במידת הנדרש, נתחיל בתיקונים בשפכטל, הורדת קליפות, ושאר הדברים. לרוב, נשתמש בחומרים כמו: שפכטל אמריקאי, או מלט. וזאת, למילוי, החלקה, או הסתרת פגמים. במילים אחרות: "נכין" את הקיר לצביעה.
  • צביעה של הקיר והמעקה – לאחר שביצענו את התיקונים הנדרשים, נתחיל במלאכה האמיתית. צביעה של כל חלקי הקיר בחדר המדרגות וצביעה של המעקה על כל חלקיו. בקירות, תחילה, נשתמש בחומר יסוד, חומר נגד רטיבות, ולאחר מכן בחומר הצביעה הלבן. במעקה, נשתמש בחומר נגד חלודה ולאחר מכן בצבע שחור. ניתן להתאים את המראה, הסגנון, והצבעים לפי בחירה.
  • בסיום: ניקיון כללי – לאחר זמן הייבוש, לאחר שהעבודה התבצעה במלואה, נסיים את המלאכה עם ניקיון כללי ומלא של כל חדר המדרגות. הניקיון כולל ניקוי של הריצוף מכתמי הצבע, וניקוי יסודי. כמו כן, נוודא שהפסולת, הרכיבים, והכלים, יפונו כבר באותו היום. ניקיון יסודי, מובטח.

אלה הם שלושת המרכיבים אשר כלולים בשירות ובמסגרת העבודה. אנחנו מתחייבים לחומרים איכותיים, טובים, ומחזיקים לאורך שנים ארוכות. כמו כן, תינתן אחריות מסוימת אודות העבודה שהתבצעה. ומה לגבי המחירים? בפסקה הבאה, נדון במחירים ובתעריפי השירות השונים אודות צביעת חדר המדרגות.

מחירון צביעת חדר מדרגות – כמה זה עולה?

המחירים מתומחרים לפי קומה, אם זאת, המחירים צפויים להשתנות בעקבות המצב הקיים. רטיבות, קילופים בקיר, יכולים לעלות את הצעת המחיר באופן משמעותי. לרוב, המחיר לקומה תעלה לכם החל מ־800 ₪. המחירים המשוערים לבניין משותף עד 3 קומות הינם החל מ־2,500 ₪. מחירים אלו, כוללים צביעת המעקה.

לפניכם טבלת מחירון צביעת חדר מדרגות – אז כמה זה יעלה לכם:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה צביעת חדר מדרגות 4 קומות החל מ־2,500 ₪
מהו המחיר של צביעת חדר מדרגות בזול החל מ־800 ₪ לקומה
כמה עולה לצבוע בניין 4 קומות החל מ־2,500 ₪
מה המחיר של צביעת מדרגות שיש החל מ־2,600 ₪
מהו התעריף של צביעת מדרגות טרצו החל מ־2,700 ₪
מהם התעריפים של צביעת מעקה מדרגות החל מ־800 ₪
צביעת ארונות חשמל בבניין החל מ־300 ₪
עיצוב וחידוש חדרי מדרגות בבניין משותף הצעת מחיר במקום בלבד!

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג חדר המדרגות, חומרי הצבע, צבע המדרגות הקיים, ועוד משתנים נוספים.

בשורה התחתונה – למה דווקא מאסטרים בשיפוצים?

צביעת חדר מדרגות אורכת בין 1-3 ימי עסקים בהתאם למצב הנוכחי של חלל המדרגות. אנחנו, בחברת מאסטרים בשיפוצים, נספק את העבודה במהירות גבוהה, באיכות טובה, ועם החומרים הכי טובים בשוק. העבודה שלנו, תחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. וגולת הכותרת: אתם מקבלים אחריות על הכל מהכל.

אז למה דווקא אנחנו? הנה כמה סיבות: הראשונה, ניסיון של 20 שנה בתחום. השנייה, עבודה בפריסה ארצית. השלישית, הצעת מחיר בחינם וללא התחייבות. הרביעית, מחירים אטרקטיביים ומוזלים לצרכן. החמישית והאחרונה, זמינים לכל אורך הדרך, גם לאחר ביצוע העבודה. מחפשים חברת שיפוצים אמינה ומקצועית? כנראה שהגעתם למקום הנכון. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר בחינם התקשרו עכשיו – 055-970-5879

תפריט ראשי