לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

צביעת חדרי ילדים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

צביעת חדרי ילדים – אתם חייבים את זה לילדים

במשפחות רבות המגמה היא לגור בדירות גדולות כדי שלכל אחד מילדי המשפחה יהיה חדר משלו. הנראות והעיצוב של כל חדר מותאמים לגילו ולאהבותיו של כל ילד, כאשר מבצעים צביעת דירה גדולה או קטנה חשוב לצבוע גם את חדרי הילדים, ובשביל זה אנחנו כאן!

צביעת חדרי ילדים

מדוע חשוב לצבוע את חדר הילדים?

מכלול הדברים החשובים בכל חדר הילדים הוא הצבע של המעטפת כולה, הבחירה של הרהיטים כמו מיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית. כמו כן ארון נוח לשימוש בעל דלתות נפתחות או דלתות הזזה שולחן כתיבה, שטיח נוח והמון אקססוריז להשלמת המראה הקלאסי של כל חדר ילדים. 

הצבע מגן על הקירות ומעניק תחושה נעימה מאד לילד או לילדה, אשר גרים בחדר זה וכך נעים להם לארח את החברים בחדר. 

הילדים נמצאים שעות על גבי שעות בכל יום בחדר שלהם, לעיתים לבד ולעיתים עם האחים או עם החברים. המטרה היא להעניק להם תחושה ביתית חמימה ונעימה ולכן מתכננים מראש את הפריטים שיהיו בכל חדר כמו לדוגמה התקנה של פרקטים כדי שהילדים ייהנו מנוחות מקסימלית, חימום תת רצפתי שהוא מעולה לימי החורף ועיצוב יפהפה אשר כולל את הצביעה ואת הרהיטים בכל המרחב האישי. 

איך לבחור צבע לחדר ילדים לבן או לבת

כשמדובר בילדים קטנים, בוחרים בחדרים של הבנים צבעים כמו תכלת, אפור, ירקרק, שמנת ואחרים. הצבעים המובילים לחדרים של הבנות הם שמנת, אפרסק, ורוד בהיר ועוד. הכוונה היא ליצור שלמות עיצובית של הריהוט וכל הפריטים הקיימים בחדר עם הגוון של המעטפת בקירות.

בחדרי ילדים רבים, צובעים שלושה קירות בגוון שנבחר ואת הקיר הרביעי מצפים בטפט. האופציות הן עצומות ויש טפטים עם הדפסים מרהיבים בשלל נושאים. כמו לדוגמה טפטים בנושאים ספורטיביים כדורסל או כדורגל, טפטים עם הדפסים של חיות מרהיבות כמו פרפרים, הדפסים של צעצועים כמו דובונים ועוד הרבה מאד אפשרויות לבחירה.

אופציה נוספת היא לצבוע את הקירות בגוונים בהירים ומעליהם להצמיד שבלונות ולקבל דמויות אהובות מסרטים או חיות, ליצור צורות הנדסיות שונות כמו משולשים בגוונים שונים שישורטטו על חלק מהקירות וכך יהיה אלו קירות בעלי אמירה כשהצורות הן בגדלים ובגוונים שונים.

כמה עולה צביעת חדר ילדים בגודל של כ – 10 מ"ר 

סוג הצביעה  עלות בש"ח 
צבע אקרילי  1,200-800
3 קירות צבע אקרילי וקיר אחד פנטזיה כמו ווש 1,700-1,500
תוספת של טפט לקיר אחד  300-100
קיר בעל אפקט מגנטי  2,000
ציורים או איורים מיוחדים 2,200-800

אם חדר הילדים הוא קטן או גדול יותר, המחיר ישתנה לכאן או לכאן ביחס ישר. חשוב להיעזר בצבעי איכותי אשר יבצע את העבודה במיומנות רבה ויהפוך את החדר למיקום יפהפה.

למה לצבוע דווקא איתנו?

כאשר אתם מחפשים לצבוע את חדר הילדים או חדר השינה חשוב לבחור צבעי אמין ומקצועי, אנחנו מספקים אחריות על כל עבודה בכתב ומאפשרים לשלם במגוון אמצעי תשלום כמו ביט, כרטיס אשראי ועוד.. מעבר לכך תקבלו כתב אחריות על כל ביצוע של עבודה, ככה זה כאשר אתם עובדים עם חברת שיפוצים אמינה ומקצועית עם למעלה מעשור של ניסיון בתחום השיפוצים והצבע.

שאלות ותשובות

icon

המחירים המשוערים לצביעת חדרי הילדים הינו החל מ־600 ש"ח. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לגודל החדר, הצבע שתבחרו, וכמות החומר הנדרש.

icon

במרבית מהמקרים, המחירים ינועו בין 500-700 ש"ח בממוצע.

תפריט ראשי