לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

קבלן שיפוצים באשקלון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוצניק או קבלן שיפוצים באשקלון?

אשקלון נוסדה בשנת 1948 כמועצה מקומית ובשנת 1951 הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. אשקלון נמצאת במחוז הדרום, מונה כ־152,000 תושבים ונחשבת כעיר ה־3 הגדולה במחוז הדרום. בשנת 2022, העיר אשקלון נמצאת בעליה של כ־1.7% מבחינת גידול האוכלוסייה. דירוג הצפיפות הינו כ־72 עם צפיפות של 3,000 תושבים לקילומטר בודד. ללא ספק, משנות ה־90, אשקלון גדלה מאוד. אנחנו, מאסטרים בשיפוצים, מספקים את השירותים גם באשקלון, במחוז הדרום, והערים הסמוכות.

הזמנת קבלן שיפוצים באשקלון – מהם המחירים?

קבלן שיפוצים באשקלון מתמחה בשירותי שיפוצים, בנייה, ותכנון קפדני של מבנים פרטיים. המחירים עבור שירותי קבלן באשקלון מתחילים החל מ־1,000₪ ומסתיימים באלפי שקלים. המחירים הינם עבור שיפוצים קטנים בלבד. שיפוצים גדולים יתומחרו בין 10,000-50,000 ₪. המחירים מתומחרים לפי סוג השיפוץ שנקבע, מורכבות השיפוץ והעבודה, החומרים, והפועלים מן המניין.

שימו לב: קבלנים יכולים לקחת עד סכום מסוים שהוקצה לפי סוג הרישיון הפעיל. להלן הטבלה:

סוג השיפוץ מחיר משוער
הצעת מחיר לשיפוץ הדירה באשקלון הצעת מחיר בבית הלקוח חינם
שיפוץ דירה באשקלון החל מ-30,000 ש"ח
עבודות גבס באשקלון החל מ-100 ש"ח למ"רע

*המחירים משוערים בלבד ויכולים להשתנות פר עבודה לפי אזור / עלות חומרי הגלם

למה לבחור דווקא במאסטרים בשיפוצים?

חברת מאסטרים בשיפוצים הינה חברה המעסיקה מספר קבלנים ושיפוצניקים ברחבי הארץ. הסיבה היא די פשוטה: אספקת השירותים בפריסה ארצית. לחברת מאסטרים בשיפוצים יש ניסיון וותק מקצועי של 20 שנה, מאות לקוחות מרוצים, מכתבי תודה, ושירות שמנצח כל ספק שיפוצים אחר. שירות אישי, ליווי מתחילת התהליך, ועבודה יוצאת דופן. בהתחייבות, אתם, תהיו ממש מרוצים.

אז למה דווקא אנחנו? הינה 5 סיבות מנצחות:

  1. שירות אישי – לפעמים, שירות אישי מנצח את המחיר. בישראל, מאוד קשה למצוא חברה מוערכת המספקת שירותים יוצאי דופן. אצלנו, אנחנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר שתקבלו. אצלנו, הלקוח הוא במקום הראשון, יחסי האנוש ברמה הגבוהה ביותר שיש.
  2. ניסיון של 20 שנה – חברת מאסטרים בשיפוצים מתמחה בעבודות שיפוצים במשך 20 שנה. אנחנו מיושנים מאוד, אם זאת, בכל הקשור לעבודה, אנחנו מאוד קפדניים. ניסיון של 20 שנה מבטיח לכם שקט נפשי וביטחון, עבודה מהירה וטובה, ומחירים אמינים במיוחד.
  3. אחריות מובטחת של 10 שנים – נכון מאוד, שמעתם היטב, אנחנו מספקים אחריות לכל סוגי העבודות שנמשכת עד 10 שנים לכל היותר. חלק מהשירותים יסופקו עם אחריות של 5 שנים, וחלקם הגדול עד 10 שנים. אחריות שעומדת בכל התחייבות, ללא תירוצים למיניהם.
  4. מחירים אטרקטיביים ומשתלמים – אנחנו תמיד עומדים במילה שלנו, זה חלק מאיתנו. אצלנו, המחירים אטרקטיביים ומשתלמים לשני הצדדים. אם אמרנו מחיר x, נעמוד בזה עד הסוף. התחייבות למחירים אמינים, ראויים, בהתאם לסוג השיפוץ וההשקעה.
  5. חוזה שיפוצים בכתב – מקבלים הרבה חוזים בעל-פה? נמאס לכם מחובבנים? אצלנו, מקבלים חוזה שיפוצים בכתב, התחייבות, וחתימה מלאה. לעולם לא נגרום לנזקים, לעולם לא נתחייב על דברים שלא נצליח לקיים, חוזה השיפוצים נכתב מראש על ידי עורך דין.

 

מוכנים להרפתקה? מעוניינים להתקדם? מלאו את הפרטים או התקשרו – 055-970-5879

תפריט ראשי