לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

בניית קיר גבס

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

בניית קיר גבס עם קבלן מומחה

בנייה מגבס הינה שיטת בניה מודרנית המשתמשת בלוחות וקירות גבס בעיקר למטרות עיצוב פנים. בשיטות המודרניות, חומר הגבס הינו החומר הנפוץ ביותר עבור בנייה קלה. בנייה באמצעות גבס חייבת להיות על ידי תמיכה של מבנה בטון, פלדה או ברזל, וכן, גם לבנים. חומר הגבס, מגיע מהמפעל בגדלים שונים בצורה של לוחות גבס. ברובם, לוחות הגבס נתמכות על ידי פרופיל פח. מאסטרים בשיפוצים מתמחים בשירותי בניית קירות גבס, עיצוב בגבס, ושלל פתרונות נוספים.

בניית מגוון קירות גבס
אקסוטיים / במקלחת / חיצוניים / על פרקט / עם דלת
כולל חיבורים איכותיים וגימור ברמה גבוהה
להצעת מחיר חינם חייגו:
055-970-5879

בניית קיר גבס

בניית קיר גבס – מהו התהליך?

בישראל, לוחות גבס משמשות עבור עיצוב פנים, חיפויים, בנייה מותאמת אישית, ועוד הרבה. לדוגמא: הצבת תאורה במטבח, עמדות טלוויזיה ובידור, תקרות מגבס, מזנונים, ודוגמאות נוספות. עבודות הגבס בישראל מבוצעות על ידי קבלן גבס, אנשי גבס, או שיפוצניקים עם ידע בגבס. אז כיצד זה מתבצע? מהו התהליך השלם של בניית קיר גבס מקצועי? לפניכם התהליך המלא:

  1. השלב ה־1: בניית הבסיס (קונסטרוקציה) – בשלב הראשון, מתחילים מבניית הבסיס. במונחים מקצועיים, הבסיס נקרא גם כקונסטרוקציה. הקונסטרוקציה מיוצרת במפעל ובנויה סביב פרופיל פח העשוי מפלדה מגולוונת. תחילה, החליטו היכן למקם את הבסיס. לאחר מכן, מקמו את מסילות הפלדה או המתכת לצד הקיר והריצפה וקדחו במקצוענות. לחלופין, ניתן להתקין את הבסיס על ידי הדבקת דבק חזק, אקרילי, אל הקיר והריצוף. לאחר מכן, בשלב המתקדם, חברו את הניצבים אל הבסיס במרחק של עד 60 ס"מ.*שימו לב: בשלב זה, תזדקקו למספר כלים, מקדחה או פטישון או דבק אקרילי.
  2. השלב ה־2: חיבור לוחות הגבס (הפלטות) – כעת, בשלב השני, תזדקקו לברגים ומקדחה. בשלב זה, חברו את לוחות הגבס לקונסטרוקציה על ידי ברגים, בקדיחה. לאחר מכן, חברו את לוחות הגבס אל הניצבים העשויים ממתכת. לסיכום: בצד האחד, חברו את הלוחות לקונסטרוקציה. בצד השני, חברו את לוחות הגבס אל הניצבים. בשלב זה, במידת הנדרש, אם תזדקקו לחומר בידוד טרמי, יש ליישם את תהליך הבידוד כבר בשלב הזה.
  3. השלב ה־3: שפכטל וצבע לבן – בשלב האחרון, לאחר שכבר מקבלים תוצאה מיטבית, נזדקק לעבודת כפיים. בשלב זה, הקיר עדיין מקבל צבע של גבס. לשם כך, נזדקק ליישום עבודת שפכטל וצבע. בשלב הראשון, בצעו החלקה על ידי חומר השפכטל, החליקו את הקיר. לאחר מכן, בצעו מריחה של צבע לבן על ידי גלגלת הצבע שקניתם או המברשת. זהו, סיימנו את כל תהליך בניית קיר גבס. ומכאן, יש לכם קיר גבס לבן, מהמם, ומושלם.
  4. *שימו לב: ניתן לצבוע קיר גבס על ידי חומר צביעה רגיל של קירות.

 

בניית קיר גבס דורשת הבנה מתקדמת, הכנת הכלים הייעודיים, והחומרים הנדרשים והמומלצים. החל מהזמנת לוחות הגבס, הבסיס, חומרי צבע ושפכטל, דבק אקרילי, וכן, גם מקדחה או פטישון. לא בטוחים כיצד לבצע את הבנייה בעצמכם? מאסטרים בשיפוצים תשמח לספק את השירות. חברת מאסטרים בשיפוצים תבנה עבורכם קיר גבס מהמם, ביסודיות רבה, ובמקצוענות ודיוק.

בזמן בניית קיר גבס
בזמן בניית קיר גבס

האם כדאי לבנות לבד או להזמין קבלן גבס?

קבלן גבס הינו קבלן המבצע את כל סוגי עבודות הגבס בבית, במשרד, או בעסק המקומי. חברת מאסטרים בשיפוצים מתמחה בעבודות גבס וקבלנות, שירותי קבלן עד הבית, ועבודות שיפוצים. אז האם כדאי לבנות קיר גבס לבד? האם זוהי הבחירה הנבונה? התשובה היא, מחולקת. אם אתם בקיעים בעבודות שיפוצים וגבס, ניתן לעשות את העבודה בעצמכם. שימו לב: קיימים סיכונים. ומהצד השני, אם אינכם בקיעים בעבודה והיא נראית לכם מסובכת מדי, הזמינו קבלן גבס.

הסיכונים בבנייה עצמית הינם גדולים, החל מאיבוד כספים, נזק בלוחות הגבס, נזקים בבית, ועוד. גם אם זה נשמע קלישאתי, לא משנה כמה חשבתם לחסוך, במועד מאוחר יותר, הנזקים יעלו לכם יותר. הזמנת קבלן גבס מחברת מאסטרים בשיפוצים תחסוך לכם המון כאבי ראש, עבודה מייגעת, נזקים עתידיים שצפויים לבוא, וכמובן חיסכון מרבי של זמן וכסף. הפתרון פשוט, התקשרו עוד היום.

אל תנסו בעצמכם, אל תנסו לחסוך, אנחנו מבינים אתכם, אנחנו כאן לצידכם בכל שאלה והזמנה.

בניית קיר גבס – מחירון עבור בניית קירות גבס

ישנם מגוון רחב של עבודות גבס, המחירים משתנים בהתאם לסוג העבודה, סוג הגבס, והמורכבות. המחירים אינם לפי שעה, מתומחרים לפי סוג העבודה, וברובה, לפי מ״ר. לדוגמא: צביעת קיר גבס הינה החל מ־50₪ מ״ר. בניית קיר גבס מקצועית הינה החל מ־150 ₪ מ״ר. ומהצד השני, פירוק קירות גבס הינם החל מ־100 ₪ מ״ר וכוללת פינוי הפסולת. העלות הנוספת לבידוד, הינה החל מ־35 ₪. המחירים משתנים גם בהתאם לעובי קיר הגבס הנבחר, ובחירת סוג הגבס ורמת האיכות בפועל.

צוות המומחים, מאסטרים בשיפוצים, הכינה במיוחד עבורכם טבלת מחירון לצרכנים, להלן:

סוג העבודה מחיר משוער
בניית קירות גבס עם דלת החל מ-190 ש"ח למ"ר
בניית קירות גבס אקסוטיים החל מ-220 ש"ח למ"ר
בניית קיר גבס עבור טלוויזיה החל מ-160 ש"ח למ"ר
בניית קירות גבס במקלחת החל מ-180 ש"ח למ"ר
בניית קירות גבס חיצוניים החל מ-190 ש"ח למ"ר

*המחירים משוערים בלבד ואינם מייחסים מחיר מדויק לצרכן, המחירים צפויים להשתנות.

מאסטרים בשיפוצים – קירות גבס מעוצבים

מאסטרים בשיפוצים הינה החברה המובילה ביותר לעבודות שיפוצים, עבודות גבס, ועבודות קבלן. לנו, יש את הכלים, הניסיון, והמומחיות לביצוע מגוון רחב של עבודות גבס מדהימות. החל מבניית קירות גבס מאפס, בניית פרופילים העשויים מגבס, בניית תקרות מגבס, עמדות טלוויזיה, ועוד. כל עבודות הגבס במקום אחד, אחריות על העבודה מובטחת. מחפשים קירות גבס מעוצבים? הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתחייבים לתוצאות מדהימות, עבודה יסודית ומקצועית, ועבודה על פי התקן.

אז למה לבחור דווקא בנו? אנחנו מתחייבים לספק שירות אישי ומענה על כל השאלות הנפוצות, ניסיון של 20 שנה בתחום, אחריות של עד 10 שנים לכל סוגי העבודות, חוזה בכתב, הצעת מחיר אטרקטיבית שמתאימה לכל כיס, פריסה ארצית ברחבי הארץ, ומחירים ללא תחרות, הטובים בארץ.

לפרטים נוספים, ייעוץ, או הזמנת שירות התקשרו עוד היום – 055-970-5879

שאלות ותשובות

icon

המחירים לבניית קיר גבס הינם החל מ־300 ש"ח למ"ר. ברוב המקרים, המחירים מתומחרים לפי מטרים.

icon

המחירים לשירות זה, הינם, החל מ־320 ש"ח למ"ר.

icon

המחירים לא כוללים מע"מ, ולרוב, יהיו החל מ־360 ש"ח למ"ר.

תפריט ראשי