לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

שיפוץ ועיצוב דירה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ כולל עיצוב זה לא חלום

לקוחות שמעוניינים לבצע מהלך של שיפוץ ועיצוב דירה מזמינים מעצב פנים, אשר יתווה את הדרך ויציע מה יהיה המראה החדש של הדירה לאחר העיצוב המחודש שלה. 

ליווי צמוד של מעצב פנים מוביל
משלב ההחלטה עד סיום השיפוץ
מתחייבים למחיר הוגן ועמידה בזמנים

ייעוץ טלפוני חינם:
055-970-5879

שיפוץ ועיצוב דירה

האם שיפוץ כולל עיצוב דירה? 

יש גם מקרים אחרים שבהם אנחנו מסייעים ללקוחות בגיבוש החשיבה על העיצוב וזאת לאור הניסיון רב השנים שלנו בשיפוצים. לאורך השנים עבדנו עם הרבה מאד מעצבי פנים ולכן יש לנו תפיסת עולם שכוללת רעיונות חדשניים לביצוע השינויים בדירה. הרעיונות משתנים בין הדירות ועל פי הצורך של כל משפחה. 

שיפוץ ועיצוב דירה – הכול כלול! 

זו הסיבה שבמקרים רבים אנחנו מבצעים סיעור מוחות עם הלקוחות לגבי עיצוב דירה וקובעים אילו עבודות שיפוץ דירה נבצע, כדי להגיע לעיצוב מחודש של הדירה. העובדים המיומנים של קבלן שיפוצים מקבלים את התוכניות של הפרויקט ובהתאם לכך מבצעים בצעד אחר צעד את שיפוץ דירה הכול כלול.

בדירות רבות אנו ממליצים ללקוחות לשבור קיר כדי להרחיב את החלל בין המטבח ופינת האוכל לסלון. וגם לשבור קיר שמפריד בין חדר האמבטיה למרפסת השרות הגדולה וכך להרחיב את חדר האמבטיה על חשבון מחצית גודלה של מרפסת השירות כיוון שהיא מאד גדולה. לכל קיר חייבים לקבל אישור של קונסטרוקטור כדי לא לפגוע ביציבותו של המבנה. 

בנוסף לכך יש מגמה של לקוחות רבים שמעוניינים בהתקנה של מערכת חימום תת רצפתית לתחושה נעימה וחמימה בחורף. לאחר מכן מתקינים מעל מערכת זו פרקטים או לחלופין מתקינים לוחות עץ על המרצפות הקיימות בחדרי הילדים ובחדר השינה, אם לא מתקינים מערכת חימום.

בסלון, במטבח ובפינת האוכל הרצפים המומחים שלנו מדביקים באופן מדויק אריחי גרניט או אריחי שיש בהתאם לבחירת הלקוחות. במקומות שהחלונות ושהתריסים ישנים וכבר לא אפקטיביים, אנחנו ממליצים להזמין חלונות חדשים שאוטמים כראוי ותריסים רגילים או חשמליים, שהם נוחים במיוחד. 

בהתאם לתוכניות העובדים המיומנים שלנו מבצעים בכל בית את כל העבודות על פי הסיכום עם הלקוחות, כמו הנמכת תקרות גבס כדי לכסות מזגנים ומדפי גבס.

למה דווקא מאסטרים בשיפוצים  

תפיסת העולם שלנו היא לראות את הדברים לא רק לטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך. אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו לחשוב על כך שהילדים גדלים מהר ולכן תוך פרק זמן קצר הנראות של החדר לא תתאים להם. לכן יש לחשוב מראש על העתיד ולהתאים את עיצוב דירה, לצורך של כל אחד מהילדים. 

שאלות ותשובות

icon

המחיר והעלות לשיפוץ דירה בגודל 100 מטר הינו החל מ־140,000 ש"ח

תפריט ראשי