לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

איך לטפל במכרסמים בבית פרטי לאחר שיפוץ?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

יש מצבים שבהם דווקא אחרי שיפוץ מקיף של בית פרטי, פתאום מגיעים אליו מכרסמים. בחלק מהמקרים העכברים או החולדות ניצלו את הבלגן שבזמן העבודות כדי ליצור לעצמם מחסה מתאים, ולפעמים אין קשר ישיר בין שני האירועים – ובכל מקרה כדאי כמובן לטפל באופן מידי במכרסמים.

זיהוי ודאי של נוכחות מכרסמים בבית פרטי

באופן עקרוני הכלל הבסיסי הוא שכשיש ספק, אין ספק. אם ישנם סימנים שמעידים על כך שככל הנראה אתם מארחים אצלכם בבית או בחצר עכברים או חולדות, קרוב לוודאי שאכן זה המצב. סימן אחד הוא צואה: הגללים של העכברים נראים כמו גרגרי אורז שחורים, ואילו הגללים של החולדות גדולים יותר ודומים לחרצני זיתים, גם כן בצבע שחור.

הסימן השני שכדאי לשים אליו לב הוא ניסיונות לנגוס במאכלים שנשארו חשופים במטבח ואפילו במזונות ארוזים. אם אתם רואים סימני שיניים קטנות על הפריטים הנ"ל, זוהי הוכחה משכנעת לכך שיש צורך לבצע הדברת מכרסמים בבית. למעשה, גם סימני שיניים על חפצים שאינם אוכל – למשל כבלים חשמליים – מעידים על נוכחות עכברים, מפני שזוהי הדרך שלהם לחדד שיניים.

תיבות האכלה בחצר

דרך אחת לבצע הדברה של מכרסמים היא להניח בחצר הבית תיבות האכלה ובתוכן רעל. חשוב להדגיש כי התיבות בנויות כך שכלבים או חתולים לא יכולים להיכנס אליהן, ולכן אין סכנה להרעלה של חיית מחמד אלא רק של עכברים וחולדות. איש מקצועי אחראי יטפל גם בביוב מפני שחולדות, שיודעות לשחות, עלולות להגיע דרכו. הדברת בור ביוב כוללת פיזור פיתיונות רעילים, כמובן כאלה עמידים למים, בתוך הבור, על-מנת לפגוע בחולדה עוד לפני שהיא מגיעה לבית.

שימו לב: אין דרך לדעת מתי העכבר או החולדה יוכרעו ע"י הרעל וימותו. כתוצאה מכך הפגר של המכרסם עלול להימצא בכל מקום בעצם בחצר ואפילו בבית. חשוב להיות ערניים כדי למנוע היווצרות מפגע תברואתי חמור.

לכידה

השיטה הטובה ביותר לבצע הדברת עכברים בבית בחצר היא לכידה. גם בבעיית חולדות ניתן לטפל ביעילות באמצעות מלכודות שונות. כן מומלץ להזמין איש מקצוע מנוסה ולא להניח מלכודות לבד. הסיבה לכך היא שהנחת מלכודות בנקודות לא מתאימות תגרום למכרסמים – שמתאפיינים גם באינטליגנציה גבוהה, גם בחושים חדים וכמובן גם ברצון לשרוד – לזהות אותן ולהיזהר מהן. למעשה עכברים וחולדות יודעים גם להזהיר את בני המשפחה האחרים וכך הבעיה לא תיפתר. לעומת זאת, לוכד מיומן יבחר את המקומות הטובים ביותר לכל מלכודת.

הדברת עכברים וחולדות בדרך זו עשויה להרוג את המכרסמים – כשבוחרים במלכודת קפיץ או במלכודת חשמלית, והיא יכולה גם להשאיר אותם בחיים – כשבוחרים במלכודת כלוב. במקרה כזה, הלוכד חוזר אליכם אחרי הלכידה, לוקח את הכלוב ומשחרר את החולדה או העכבר בשטח פתוח הרחק מהבית שלכם.

צריכים הדברה או לכידת עכברים? הזמנו את הלוכד

תפריט ראשי