לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

055-970-5879

הצעת מחיר חינם

למה חשוב לעשות הדברה לאחר שיפוץ?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

יאיר מלול
קרא עוד
הבחירה במאסטרים בשיפוצים הייתה מאוד פשוטה עבורי, מעבר להמלצות שקיבלתי מאנשים שכבר קיבלו שירות מהם, נפגשתי עם שון והרגשתי בשיחה שהוא הבחור המתאים לשיפוץ האמבטיה שלנו
גל וקנין
קרא עוד
חיפשתי בגוגל קבלן שיפוצים רשום, הגעתי לשון מחברת מאסטרים בשיפוצים, הוא הגיע לתת הצעת מחיר והסביר שהכל נמצא תחת אחריות בכתב והתשלום מתבצע בשלבים, זה הדבר שהכי הרגיע אותי אחרי שראיתי המון פרקים של יצאת צדיק פחדתי שיעקצו אותי, יצאתי מאוד מרוצה, תודה רבה!
שמחה לוי
קרא עוד
קיבלתי המלצה מחברה טובה ששון שיפץ אצלה את הבית, הוא היה פשוט מדהים, נתן שירות מכל הלב והסביר את כל שלבי השיפוץ והרגשתי ממש בטוחה איתו, תודה רבה שון.
הקודם
הבא

חדש באתר

שיפוץ הוא פרויקט מורכב ובמקרים רבים גם ממושך. באופן טבעי כל מי שמשפצים לו את הדירה רוצה לחזור לשגרה מהר ככל האפשר, אבל אחרי שמסתיימות העבודות יש עוד פעולה אחת שכדאי מאוד לעשות – הדברה.

תקופת השיפוץ – גן עדן לחרקים ומזיקים

הסיבה העיקרית לכך שכדאי להזמין חברת הדברה לאחר שיפוץ הדירה (או המשרד, החנות וכל נכס אחר), היא שבתקופת העבודות עלולים להגיע למקום חרקים רבים. תיקנים אמריקאים שמנצלים את הבלגן, נמלים שנמשכות למשל אל סנדוויץ' שהשאיר אחד העובדים, תיקנים גרמנים (הג'וקים הקטנים והבהירים שחיים במטבח) שהגיעו עם אחד הקרטונים ששימשו להבאת חומרי גלם חיוניים, ויש עוד חרקים שעלולים לבחור בנכס שלכם כמקום מתאים לחיות בו – ורק הדברה מקצועית תעלים אותם.

להקדים תרופה למכה

הסיבה השנייה שבגללה כדאי להזמין מדביר מיומן אחרי שיפוצים היא כדי להקדים תרופה למכה. אחרי שהדירה או המשרד שופצו, הציפייה היא לחיים עם איכות גבוהה במיוחד. הגעת ג'וקים בתדירות גבוהה או נוכחות קבועה של נמלים בחדר הרחצה או המטבח מן הסתם תפגע באיכות החיים – ולכן מומלץ לבצע הדברה מונעת. מדבירים מנוסים שמשתמשים בחומרים אפקטיביים (וכמובן בטוחים) ישמרו על הכנס נקי מחרקים בעייתיים למשך שנה שלמה.

תזמון נוח במיוחד

קל הרבה יותר לבצע הדברת מזיקים בבית כשאין בו אנשים וכשהוא ריק מרהיטים. במקרים רבים זהו המצב מיד עם השלמת העבודות השונות לשדרוג הדירה, ולכן כדאי לבצע את ההדברה עוד לפני שממלאים את הבית ברהיטים. אם אתם נמצאים ממילא מחוץ לנכס, לא תצטרכו למצוא פתרון לזמן ההדברה, וגם לעובדה זו יש חלק בהמלצה על תזמון ההדברה מיד אחרי השיפוץ.

איך לבחור חברת הדברה מתאימה?

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהדברה אחרי שיפוץ, חשוב לבחור נכון את החברה שתבצע עבורכם את המשימה. הכלל הראשון שעליו אסור להתפשר הוא שהדברת מזיקים מתבצעת אך ורק ע"י חברה בעלת רישיון. הרישיון מעיד על עמידה בכל התנאים של המשרד להגנת הסביבה, ובפרט שימוש בחומרים מאושרים בלבד. רצוי כמובן לוודא שהרישיון תקף.

הכלל השני הוא זמינות. המטרה היא כאמור לתזמן את ההדברה מיד אחרי שהשיפוץ מסתיים. אין כמובן טעם לבצע את ההדברה עוד לפני שהושלמו העבודות, ומצד שני אין סיבה לדחות אותה ולעכב את הכניסה לדירה או למשרד. בהתאם רצוי לוודא עם חברת ההדברה שהיא פנויה בדיוק במועד הרלוונטי. קחו בחשבון שלפעמים השלמת השיפוץ עלולה להתעכב ביום או יומיים, ולכן נדרשת גמישות מסוימת מצד החברה.

כמה עולה הדברה אחרי שיפוץ?

המחיר שתשלמו עבור שירותי הדברה מקיפים מיד בתום השיפוץ משתנה בהתאם לשטח הנכס. גם היקף השירות משפיע – אם למשל נדרשת גם הדברת תיקנים גרמנים וגם הדברת תיקנים אמריקאים, המחיר יהיה מעט גבוה יותר. באופן עקרוני עבור הדברת דירה בת 3 חדרים תשלמו כ-250-300 ש"ח, עבור דירת 4 חדרים 300-320 ש"ח ולבתים גדולים יותר – כ-350 ש"ח.

כותב המאמר: לידור יעקובי מחברת המדביר שמציל: https://www.ha-madbir.co.il

תפריט ראשי